Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Res w pvm Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:48, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Res w PVM do naprawy ...
Nigdy nie wiadomo czy masz byc gotowy na oberwanie z cor pora za 5 czy tez 50 ... badz z trzesienia ziemi za 12 czy 120 ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 11:08, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

bo to sie chyba nalicza tak : res zbroi cie chroni ale dmg uzalezniony od inta mobka, ktory czaruje. wiec od maga adepta mozesz dostac corpa za 10 hp ale od demona juz za 50 hp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 11:11, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Trzęsienia są zdecydowanie za silne .... jak nie ma się resa to zgon murowany dla PMa

Niech wchodzi za 80 Very Happy ale nie po 120 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 13:03, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

CrowD napisał:


Crowd ale tu chodzi o czary od tego samego moba, przynajmniej sie domyslam ze o to chodzi, bo sam cos takiego zauwazylem i opisalem w innym temacie..
tzn res dziala kompletnie

(nie lubie tego okreslenia, ale nie da sie inaczej pod wplywem frustracji opisac sytuacji, w ktorej postac z resem na 100-105 dostaje przypadkowe obrazenia
-przypadkowe gdyz raz trzesienie jest za 12 jak napisal Bran a raz za 120 i moze byc tak 8 trzesien, ktore oberwiemy od demona ledwo nas drasnie, a nagle jedno sciagnie nam cale hp-
ktore powoduja ze jedynym pewnym sposobem na pokonanie moba jest trzymanie wlasnego HP na poziomie 100%)


"Z DUPY".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pon 13:04, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 16:23, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Nie jestem pewien czy propozycja zmian jest przemyślana. To co tutaj opisujecie potocznie zwie się panem Randomem Smile Ma to nam służyć w ten sposob aby pvm nie było za łatwe, ale jednocześnie nie było za trudne.

Jeśli wywalimy random to nasunie się kolejny problem. Będzie trzeba zwiększyć dmg magii ponieważ pvm bedzie za łatwe. W skutek czego o podejściu solo do demona bedziecie mogli jedynie pomarzyć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 17:34, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Dodajmy, że mówimy o smoku Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Page



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:25, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Fir napisał:
Dodajmy, że mówimy o smoku Razz


Page: *trzyma kciuki za smoka* Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:30, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Smok / Demon - jeden pies ! Razz
A jezeli chodzi o smoka to moge jeszcze poplakac nad jego zionieciem poniewaz nie da sie zresowac a obrywa sie 2 albo 3 razy po 4x-5x dmg ! ;]
Nie da sie zresowac albo z 100%/100 expa nie umiem zresowac Razz
W takich chwilach przychodza do glowy rownie nie przemyslane sposoby na zabicie mobkow jak rosyjska ruletka zwana resem w pvm RazzP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 22:13, 07 Wrz 2009 Powrót do góry

Bo jak smok zieje ogniem to stoi, a nie biega, wtedy jest 1 raz 5x dmg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:33, 08 Wrz 2009 Powrót do góry

resist w pvm nie byl zmieniany (przy zmianach) - obowiazuje zatem nadal wplyw zbroi na szanse na res i na wysokosc pochlonietego dmg


jak chcecie cos zmienic to... PROPOZYCJE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Page



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:30, 08 Wrz 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
resist w pvm nie byl zmieniany (przy zmianach) - obowiazuje zatem nadal wplyw zbroi na szanse na res i na wysokosc pochlonietego dmg


jak chcecie cos zmienic to... PROPOZYCJE



wg mnie jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 10:28, 11 Paź 2009 Powrót do góry

Miałem założyć topić, ale patrzę, że jest świeży w miarę, więc tylko się dołączę do prośby.

Ja póki co gram sobie takie raczej skromne pvm, wydawaloby sie bezpieczne... Ale jednak nie. Okazuje się że jak wezmę na siebie 2 licze, ba nawet 2 przepatrywacze, jest spore ryzyko że zginę. Starczy że dwów mobkom na raz się zbierze na celne explo i już robi się szaro.
Ja wiem, że kochamy random, ale to akurat już przesada jak dla mnie, że jest taka rozbieżność w dmg od explo, czy chain lightning. Raz tylko draśnie a raz mi zjada 60-70 hp i to wcale nie od jakiegoś silnego moba.
Nie dałoby się jakoś nieco uśrednić tego dmg? Chodzi mi o to, żeby res działał w miarę analogicznie do AR, czyli pochłaniał stale jakąś tam część dmg od czarów, tak jak AR pochłania jakąś tam część obrażeń fizycznych.

Obecny res jest średnio przydatny, bo i tak mogę dostać za max dmg i tak.

Jak ma być random, to można dać nieco większą rozbieżność w dmg od czarów mobkom, ale niech res resuje jakiś w miarę stały procent tego co dostajemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pon 12:07, 12 Paź 2009 Powrót do góry

Wprowadzic stary resist z 095.
Czyli im wiecej % tym slabsze czary wchodza te niezresowane i oraz wieksza szansa na zresowanie. Wtedy jest okej i nie ma ivp po 100 przy 100 resa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 16:58, 12 Paź 2009 Powrót do góry

Chodzi przede wszystkim o to, żeby posiadanie resa dawało nam jednak jakąś pewność co do obrony przed czarami.

Obecną sytuację można porównać z czymś takim, że mając powiedzmy 150 AR mamy szanse fifty fifty(albo nawet choćby 30%), że wejdą nam pelne obrażenia fizyczne, tak jakbysmy mieli 0 AR. Otacza nas kilku jaszczuroludzi i giniemy.

Niemiłe uczucie, prawda? :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)