Autor |
Wiadomość |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:48, 07 Wrz 2009 |
|
Res w PVM do naprawy ...
Nigdy nie wiadomo czy masz byc gotowy na oberwanie z cor pora za 5 czy tez 50 ... badz z trzesienia ziemi za 12 czy 120 ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 11:08, 07 Wrz 2009 |
|
bo to sie chyba nalicza tak : res zbroi cie chroni ale dmg uzalezniony od inta mobka, ktory czaruje. wiec od maga adepta mozesz dostac corpa za 10 hp ale od demona juz za 50 hp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:11, 07 Wrz 2009 |
|
Trzęsienia są zdecydowanie za silne .... jak nie ma się resa to zgon murowany dla PMa
Niech wchodzi za 80 ale nie po 120
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 13:03, 07 Wrz 2009 |
|
Crowd ale tu chodzi o czary od tego samego moba, przynajmniej sie domyslam ze o to chodzi, bo sam cos takiego zauwazylem i opisalem w innym temacie..
tzn res dziala kompletnie
(nie lubie tego okreslenia, ale nie da sie inaczej pod wplywem frustracji opisac sytuacji, w ktorej postac z resem na 100-105 dostaje przypadkowe obrazenia
-przypadkowe gdyz raz trzesienie jest za 12 jak napisal Bran a raz za 120 i moze byc tak 8 trzesien, ktore oberwiemy od demona ledwo nas drasnie, a nagle jedno sciagnie nam cale hp-
ktore powoduja ze jedynym pewnym sposobem na pokonanie moba jest trzymanie wlasnego HP na poziomie 100%)
"Z DUPY".
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pon 13:04, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 16:23, 07 Wrz 2009 |
|
Nie jestem pewien czy propozycja zmian jest przemyślana. To co tutaj opisujecie potocznie zwie się panem Randomem Ma to nam służyć w ten sposob aby pvm nie było za łatwe, ale jednocześnie nie było za trudne.
Jeśli wywalimy random to nasunie się kolejny problem. Będzie trzeba zwiększyć dmg magii ponieważ pvm bedzie za łatwe. W skutek czego o podejściu solo do demona bedziecie mogli jedynie pomarzyć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 17:34, 07 Wrz 2009 |
|
Dodajmy, że mówimy o smoku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Page
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 19:25, 07 Wrz 2009 |
|
Fir napisał: |
Dodajmy, że mówimy o smoku |
Page: *trzyma kciuki za smoka*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:30, 07 Wrz 2009 |
|
Smok / Demon - jeden pies !
A jezeli chodzi o smoka to moge jeszcze poplakac nad jego zionieciem poniewaz nie da sie zresowac a obrywa sie 2 albo 3 razy po 4x-5x dmg ! ;]
Nie da sie zresowac albo z 100%/100 expa nie umiem zresowac
W takich chwilach przychodza do glowy rownie nie przemyslane sposoby na zabicie mobkow jak rosyjska ruletka zwana resem w pvm P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 22:13, 07 Wrz 2009 |
|
Bo jak smok zieje ogniem to stoi, a nie biega, wtedy jest 1 raz 5x dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:33, 08 Wrz 2009 |
|
resist w pvm nie byl zmieniany (przy zmianach) - obowiazuje zatem nadal wplyw zbroi na szanse na res i na wysokosc pochlonietego dmg
jak chcecie cos zmienic to... PROPOZYCJE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Page
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 20:30, 08 Wrz 2009 |
|
Coltain napisał: |
resist w pvm nie byl zmieniany (przy zmianach) - obowiazuje zatem nadal wplyw zbroi na szanse na res i na wysokosc pochlonietego dmg
jak chcecie cos zmienic to... PROPOZYCJE |
wg mnie jest ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Nie 10:28, 11 Paź 2009 |
|
Miałem założyć topić, ale patrzę, że jest świeży w miarę, więc tylko się dołączę do prośby.
Ja póki co gram sobie takie raczej skromne pvm, wydawaloby sie bezpieczne... Ale jednak nie. Okazuje się że jak wezmę na siebie 2 licze, ba nawet 2 przepatrywacze, jest spore ryzyko że zginę. Starczy że dwów mobkom na raz się zbierze na celne explo i już robi się szaro.
Ja wiem, że kochamy random, ale to akurat już przesada jak dla mnie, że jest taka rozbieżność w dmg od explo, czy chain lightning. Raz tylko draśnie a raz mi zjada 60-70 hp i to wcale nie od jakiegoś silnego moba.
Nie dałoby się jakoś nieco uśrednić tego dmg? Chodzi mi o to, żeby res działał w miarę analogicznie do AR, czyli pochłaniał stale jakąś tam część dmg od czarów, tak jak AR pochłania jakąś tam część obrażeń fizycznych.
Obecny res jest średnio przydatny, bo i tak mogę dostać za max dmg i tak.
Jak ma być random, to można dać nieco większą rozbieżność w dmg od czarów mobkom, ale niech res resuje jakiś w miarę stały procent tego co dostajemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pon 12:07, 12 Paź 2009 |
|
Wprowadzic stary resist z 095.
Czyli im wiecej % tym slabsze czary wchodza te niezresowane i oraz wieksza szansa na zresowanie. Wtedy jest okej i nie ma ivp po 100 przy 100 resa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pon 16:58, 12 Paź 2009 |
|
Chodzi przede wszystkim o to, żeby posiadanie resa dawało nam jednak jakąś pewność co do obrony przed czarami.
Obecną sytuację można porównać z czymś takim, że mając powiedzmy 150 AR mamy szanse fifty fifty(albo nawet choćby 30%), że wejdą nam pelne obrażenia fizyczne, tak jakbysmy mieli 0 AR. Otacza nas kilku jaszczuroludzi i giniemy.
Niemiłe uczucie, prawda? :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|