Autor |
Wiadomość |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 4:32, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
pulapki w dunegonie z umarlakami( w tym za drakami) jedna pulapka zavbija mnie na wzmocnieniu 110hp. To chyba nie tak ma dzialac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
dish
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:05, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Takie pulapki zawsze byly w dungeonah i pewnie beda dalej wiec to chyba nie bug
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 10:35, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Mystery ma racje.Taka pułapka ma być po to aby zaskoczyć a nie zabić na hita więc na moje oko powinna zabierać połowę mniej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 11:39, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
dokladnie ich dmg jest przesadzone
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:11, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
tych pulapek zabojczych jest najwyzej z 3-4 na calej mapie... nie przesadzacie z puaczem? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:21, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Niezbyt nowy, bo jeżeli faktycznie są zabójcze (ja zwykle się zabijam na lagach o 2-3 pod rząd), to oznacza że woj w smoczej z adamku + tarcza exp + super hiper biżuteria + nie wiadomo co jeszcze, pada na nich również. Niech jakimś cudem będzie tam paragon większy przepatrywacz... czy tam jakiegoś licz lorda, ale będzie suuuuper.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 13:25, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Ich nie poinno byc a jak juz sa to powinny raczej robic 1/4 dmg tego co teraz aby to bylo jakies urozmaicenie a nie koniecznosci wizyty u uzdrowiciela.
Aby nasze wypowiedzi były czytelne, używamy interpunkcji! (przecinki, kropki...) - Zas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 15:32, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
A ja mam pytanie.. Czy jak mag wie gdzie jest taka puapka i zaciągnie tam mobka to jemu też wbije dmg ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
_nowy_
CLFE-Seer Team
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:57, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Mobkom nie wbija a sama pulapka nie jest zabojcza doslownie - zadaje kolo 80-110 hp (random?) dmg z tego co sie orientuje (chyba nawet pancerz ma tu tez znaczenie). Zwykle pulapki z kolacmi zadaja z 20-40 hp a pila z 10-20.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 17:04, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Zatem dla mnie nawet najslabsza 80hp jest zabojcza...
Moim zdaniem pulapka zabijajaca na hita to bezsens...
Sam nie doswiadczylem takowej...
Zbedne utrudnianie PvM...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 17:07, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
_nowy_ napisał: |
Mobkom nie wbija a sama pulapka nie jest zabojcza doslownie - zadaje kolo 80-110 hp (random?) dmg z tego co sie orientuje (chyba nawet pancerz ma tu tez znaczenie) |
Zdajesz sobie sprawę z tego, że te pułapki są zabójcze dla każdej postaci poza wojownikami mającymi na blesach ponad 100 hp? O nowych postaciach nie wspomnę. Wyjątkowo zgodzę się z Mystery, że takie pułapki to tylko niepotrzebny nefr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 17:40, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
cholera... jak to sie nazywalo.... o mam! Removing Traps? taaa to chyba wlasnie to bylo od pulapek
Coz w grze rpg nie chodzi o to zeby one man army biegal wesolo i wycinal wszystko solo, jeno o wspolprace prawda? Wiec zamiast marudzic o nerf poszukajcie/zrobcie postac z removing traps i mozecie smigac dalej biorac takowego kogos na party.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 17:52, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Czyli jak akurat tego kogoś nie ma online mam sobie odpuścić jakiś dungeon? I ciągać za kazdyb razem gdy chce pójść na pvm w jakieś konkretne miejsce.
Super rozwiązanie. Nie wiem czy zauważyłeś ale większość postaci nie ma miejsca na dodatkowy skill, chyba że removing trap byłby poza skilcapem.
Problem jest zresztą tylko z pułapkami które zabijają.
Nie ma obecnie (chyba??) czegoś takiego jak one man army, na silniejsze moby albo się nie chodzi albo chodzi kupą.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 17:53, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Sob 18:05, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
ironizowanie
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 18:12, 22 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
coz, poruszanie sie po jednej kratce - tak.
To ze nie dajesz rady czegos zrobic i placzesz na forum uwazam za plakanie o dopal - tak.
To ze sa 3-4 zabijajace pulapki i remove trap sie nie przydaje, no coz.. trzeba wiecej takich pulapek i problem bedzie rozwiazany.
Remove trap poza skillcapem - plakanie o dopal.
Nie ma tego kogos online - a to moze byc az jedna taka postac? Limit jakis odgorny czy cos? Rownie dobrze moze nie byc online alchemika/bs/dowolnego craftera kiedy TOBIE go potrzeba, i wtedy co? Dac craftowanie kazdemu bo inaczej to nerf i bug? Inna sprawa ze jak sie idzie "grupa" albo "kupa" to juz jakby w ogole Havok masz swietny argument... "i tak idziemy w kilku wiec niech nikt nie ma remove trap bo to nerf!".
Kixar - rownie dobrze zamiast od pulapki mozesz pasc od laga/moba/pk/czegokolwiek, wiec jak od tego padniesz to zarzadasz wylaczenia, bo to przeciez bug jak sie w wypasionym sprzecie pada?
I tak - czytam wlasne posty po napisaniu ich, tak samo jak czytam posty poprzedzajace, tyle ze w przeciwienstwie do was rozumiem pojecie "wspolpraca", a takze nie uwazam ze "jak czegos solo nie moge to bug/nerf i trzeba to naprawic".
Btw. Nie ma miejsca w skillcapie? Bojowka, tacta, anat, heal, resist, parry i zostaje 100% wolnego skillca, w sam raz zeby tam cos wrzucic:(
Fakt, mozna poisona/paladynizm, fakt mozna alchemie chociazby, ale jak to dziala ze na te skille znajdzie sie miejsce a na remove trap nie? I tutaj dochodzimy do wniosku - pulapki sa za malo "upierdliwe" zeby komus zechcialo sie zrobic skilla na ich deaktywacje i lepiej jest poplakac na forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZooL dnia Sob 18:14, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|