Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 poli Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Anulka



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:27, 14 Lut 2008 Powrót do góry

po zejściu polimorfii, postaci pozostaje zwiększona prędkość, która co prawda za jakiś czas mija, ale mimo wszystko to dziwne Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anulka dnia Czw 23:30, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:47, 14 Lut 2008 Powrót do góry

poprawione


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:24, 15 Lut 2008 Powrót do góry

maly opis poli:
poli juz nie zmienia statystyk a jedynie dodaje do nich z pewnego zakresu dla danej polimorfii

np:
kot(40,40,40)
czyli mag 100/100/100 przy przemianie w kota 100+random(40)/100+random(40)/100+random(40)

to tak przykladowo

no i polimorfie z gornej polki sa szybkie

zakresy: (magery)
do 50 1 poziom (6 form)
do 90 2 poziomy (12 form)
powyzej 90 3 poziomy (18 form)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 10:25, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 14:51, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Hmmm czyli random wogole nie jest uzalezniony od skilla ??
Nie chce w Bugach pisac propozycji... Ale to troche smieszne zeby mag 110/100 zmienial sie w szczura + 2/4/10...
Zrobilbym przedzialami...
-do 50 1 lvl
-od 50 do 90 1,2 lvl
-od 90 2,3 lvl
z tego co widze exp wogole nie wplywa na nic... moze wydluzyc czas nieco ze wzgleu na expa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:06, 15 Lut 2008 Powrót do góry

a jak Ty to widzisz ze exp nie wplywa na czas? tak z czystej ciekawosci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 15:06, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mirgentur



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 15:07, 15 Lut 2008 Powrót do góry

kixar jak jest teraz jest dobrze. a przemiana w kota czasami sie przydaje Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:17, 15 Lut 2008 Powrót do góry

a może zmniejszyć liczbę stworów na poli, zostawić obecny system dodawania bonusów do skila lecz wrócić do możliwości wyboru w jaką istotę się przemieniamy?

Innymi słowy moja propozycja to zostawić bonusy do statów ale przywrócić wybór stworów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Pią 15:17, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 15:33, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Mnie sie teraz podoba... bo przynajmniej nie kazdy odrazu w smoka bedzie chcial... ;] nie wiem jak jest Colt... Jesli wplywa to spoko... Czas zostal dobrany na oko ?? czy zrownany z innymi klasami ??

###EDIT###
random randomem ale dziwne troche ze polimka smoka daje mniejsze staty od np gorgyli czasami... Jesli staty sa az tak randomowe to to nie ma roznicy jaka Ci sie polimka wylosuje tylko jaki Ci dobierze staty... troche suchar...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Pią 15:38, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:37, 15 Lut 2008 Powrót do góry

nie no... stwierdziles ze cos widzisz wiec pytam jak... bo widze coraz to wiecej pustych opini.

Taka porada: Najpierw przydaje sie przygotowac na dane zagdnienie niz walic glupa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 15:46, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Colt ale jak ja mam sprawdzic czy exp daje cokolwiek... ??
napisales
Cytat:
np:
kot(40,40,40)
czyli mag 100/100/100 przy przemianie w kota 100+random(40)/100+random(40)/100+random(40)

I nie widze wzmianki o expie wiec mowie... ;/

Co do polimki to fajny pomysl ale za duzy random...
Zmieniam sie przy 100/100 w same weze i szczury...
Raz na jakis czas zmienie sie w cos mocniejszegoi... A tu niespodzianka...
Np Tytan + 23/27/21
Np zombie + 54/19/8
Smok podobnie jak tytan...
Moim zdaniem powinny byc przedzialy... tak jak napisalem i zmiejszyc random przyrostow dla poszczegolnych polimek w granicy takiej jak blessy...
wydaje mi sie ze przedluzenie nieco trwania tez by nie zawadzilo... Bo jest tak lekko ponizej "na styk"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Pią 15:47, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:38, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Poli ogolnie super , lecz ...
Fakycznie niektore poli sa " niewypalem "
np. w szczura + 11/8/48 - Ciekawe co nie ?
badz waz + 55/12/21
Rozbieznosc Polimorfi jest faktycznie duza , bylo by super gdyby polimorfia byla bardziej trafna co do skilli i jej czas trwania byl dluzszy bo 200 s to troche malo wg mnie
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 18:26, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Ja tam nie znam dokladnej mechaniki polimorfii.

Niemniej propozycja gartha czy innnych z wyborem polimorfii jest bardzo fajna i otwiera rozne nowe mozliwosci rpgowania. :>
ale sa one w innym topicu Razz naplynie mi wena to sam cos nadziargam ... moze jakiemus skrypterowi bedzie sie chcialo :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 18:30, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Bran napisał:
(...)
Rozbieznosc Polimorfi jest faktycznie duza , bylo by super gdyby polimorfia byla bardziej trafna co do skilli i jej czas trwania byl dluzszy bo 200 s to troche malo wg mnie
Pozdrawiam Wink

I dobrze ze rozbieżnoś jest duża, czas tez jest ok. to ma by jeden z czarów maga a nie must have. Albo masz czas i czekasz sobie na smoka z dobrymi statami albo masz nieco slabszą poli, która też będzie użyteczna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 18:44, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pią 19:49, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Jestes magiem tak ?? I widac ze nie czytales...
Po co mam czekac na poli smoka skoro czasami zombie jest lepsza ??
Chodzi o to zeby rozbieznosci przy danym typie poli byly mniejsze... Zeby zakres statow jakie dostaje sie na smoka nie byly od 20-80... bo to bezsens... Nie mam nic przeciwko na czekanie na poli smoka jesli bedzie miala niezle staty... Bo teraz to typ nie gra roli... tylko sam random... a to jak juz wspomnialem troche smieszne... I poli nie bedzie must have nawet jesli bedzie dluzsza 2x... Mi nie chodzi o dokoxowanie poli maga... Ale zrownanie czasu z innymi klasami... Bo z tego co widze i Dru i Necro maja dluzej dzialajace poli...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 2:21, 16 Lut 2008 Powrót do góry

Smutno mi ze nie mozna wybierac "klasy" polimorfii jak to bylo dotychczas.
smutno mi takze z tego powodu ze wo... tzn alchemik dostal mozliwosc stworzenia mikstury disturba.
smutno mi rowniez bo od roku mag nie dostal *NIC* [procz wyplakanego ostatnio amuletu slayera (ktorego laduje sie 20x dluzej niz bron)]co poprawialo by mozliwosci czarujacej postaci i umozliwiloby prowadzenie wiekszych inwestycji w te klase.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 2:22, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)