Autor |
Wiadomość |
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:27, 14 Lut 2008 |
|
po zejściu polimorfii, postaci pozostaje zwiększona prędkość, która co prawda za jakiś czas mija, ale mimo wszystko to dziwne
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anulka dnia Czw 23:30, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:47, 14 Lut 2008 |
|
poprawione
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:24, 15 Lut 2008 |
|
maly opis poli:
poli juz nie zmienia statystyk a jedynie dodaje do nich z pewnego zakresu dla danej polimorfii
np:
kot(40,40,40)
czyli mag 100/100/100 przy przemianie w kota 100+random(40)/100+random(40)/100+random(40)
to tak przykladowo
no i polimorfie z gornej polki sa szybkie
zakresy: (magery)
do 50 1 poziom (6 form)
do 90 2 poziomy (12 form)
powyzej 90 3 poziomy (18 form)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 10:25, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 14:51, 15 Lut 2008 |
|
Hmmm czyli random wogole nie jest uzalezniony od skilla ??
Nie chce w Bugach pisac propozycji... Ale to troche smieszne zeby mag 110/100 zmienial sie w szczura + 2/4/10...
Zrobilbym przedzialami...
-do 50 1 lvl
-od 50 do 90 1,2 lvl
-od 90 2,3 lvl
z tego co widze exp wogole nie wplywa na nic... moze wydluzyc czas nieco ze wzgleu na expa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:06, 15 Lut 2008 |
|
a jak Ty to widzisz ze exp nie wplywa na czas? tak z czystej ciekawosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 15:06, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 15:07, 15 Lut 2008 |
|
kixar jak jest teraz jest dobrze. a przemiana w kota czasami sie przydaje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:17, 15 Lut 2008 |
|
a może zmniejszyć liczbę stworów na poli, zostawić obecny system dodawania bonusów do skila lecz wrócić do możliwości wyboru w jaką istotę się przemieniamy?
Innymi słowy moja propozycja to zostawić bonusy do statów ale przywrócić wybór stworów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Pią 15:17, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 15:33, 15 Lut 2008 |
|
Mnie sie teraz podoba... bo przynajmniej nie kazdy odrazu w smoka bedzie chcial... ;] nie wiem jak jest Colt... Jesli wplywa to spoko... Czas zostal dobrany na oko ?? czy zrownany z innymi klasami ??
###EDIT###
random randomem ale dziwne troche ze polimka smoka daje mniejsze staty od np gorgyli czasami... Jesli staty sa az tak randomowe to to nie ma roznicy jaka Ci sie polimka wylosuje tylko jaki Ci dobierze staty... troche suchar...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Pią 15:38, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:37, 15 Lut 2008 |
|
nie no... stwierdziles ze cos widzisz wiec pytam jak... bo widze coraz to wiecej pustych opini.
Taka porada: Najpierw przydaje sie przygotowac na dane zagdnienie niz walic glupa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 15:46, 15 Lut 2008 |
|
Colt ale jak ja mam sprawdzic czy exp daje cokolwiek... ??
napisales
Cytat: |
np:
kot(40,40,40)
czyli mag 100/100/100 przy przemianie w kota 100+random(40)/100+random(40)/100+random(40) |
I nie widze wzmianki o expie wiec mowie... ;/
Co do polimki to fajny pomysl ale za duzy random...
Zmieniam sie przy 100/100 w same weze i szczury...
Raz na jakis czas zmienie sie w cos mocniejszegoi... A tu niespodzianka...
Np Tytan + 23/27/21
Np zombie + 54/19/8
Smok podobnie jak tytan...
Moim zdaniem powinny byc przedzialy... tak jak napisalem i zmiejszyc random przyrostow dla poszczegolnych polimek w granicy takiej jak blessy...
wydaje mi sie ze przedluzenie nieco trwania tez by nie zawadzilo... Bo jest tak lekko ponizej "na styk"
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kixar dnia Pią 15:47, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:38, 15 Lut 2008 |
|
Poli ogolnie super , lecz ...
Fakycznie niektore poli sa " niewypalem "
np. w szczura + 11/8/48 - Ciekawe co nie ?
badz waz + 55/12/21
Rozbieznosc Polimorfi jest faktycznie duza , bylo by super gdyby polimorfia byla bardziej trafna co do skilli i jej czas trwania byl dluzszy bo 200 s to troche malo wg mnie
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 18:26, 15 Lut 2008 |
|
Ja tam nie znam dokladnej mechaniki polimorfii.
Niemniej propozycja gartha czy innnych z wyborem polimorfii jest bardzo fajna i otwiera rozne nowe mozliwosci rpgowania. :>
ale sa one w innym topicu naplynie mi wena to sam cos nadziargam ... moze jakiemus skrypterowi bedzie sie chcialo :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:30, 15 Lut 2008 |
|
Bran napisał: |
(...)
Rozbieznosc Polimorfi jest faktycznie duza , bylo by super gdyby polimorfia byla bardziej trafna co do skilli i jej czas trwania byl dluzszy bo 200 s to troche malo wg mnie
Pozdrawiam |
I dobrze ze rozbieżnoś jest duża, czas tez jest ok. to ma by jeden z czarów maga a nie must have. Albo masz czas i czekasz sobie na smoka z dobrymi statami albo masz nieco slabszą poli, która też będzie użyteczna.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 18:44, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 19:49, 15 Lut 2008 |
|
Jestes magiem tak ?? I widac ze nie czytales...
Po co mam czekac na poli smoka skoro czasami zombie jest lepsza ??
Chodzi o to zeby rozbieznosci przy danym typie poli byly mniejsze... Zeby zakres statow jakie dostaje sie na smoka nie byly od 20-80... bo to bezsens... Nie mam nic przeciwko na czekanie na poli smoka jesli bedzie miala niezle staty... Bo teraz to typ nie gra roli... tylko sam random... a to jak juz wspomnialem troche smieszne... I poli nie bedzie must have nawet jesli bedzie dluzsza 2x... Mi nie chodzi o dokoxowanie poli maga... Ale zrownanie czasu z innymi klasami... Bo z tego co widze i Dru i Necro maja dluzej dzialajace poli...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 2:21, 16 Lut 2008 |
|
Smutno mi ze nie mozna wybierac "klasy" polimorfii jak to bylo dotychczas.
smutno mi takze z tego powodu ze wo... tzn alchemik dostal mozliwosc stworzenia mikstury disturba.
smutno mi rowniez bo od roku mag nie dostal *NIC* [procz wyplakanego ostatnio amuletu slayera (ktorego laduje sie 20x dluzej niz bron)]co poprawialo by mozliwosci czarujacej postaci i umozliwiloby prowadzenie wiekszych inwestycji w te klase.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Sob 2:22, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|