Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poisoning Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 9:35, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Postanowilem sklecic 1 topic zawierajacy chyba wszystkie a napewno wiekszosc rzeczy, ktore sa do poprawy w poisoningu ... ok let's go :

1. Dmg trutek w pvm / pvp nieodpowiada wartoscia wskazanym na stratics ( przyklad - 9x poisona , zatrutruta bron deadly - ugh za 5 hp - odpowiada to dmg sredniej truty ) [link widoczny dla zalogowanych] oto link do opisu sily trucizn i nietylko ...

2. Gainy posiona do poziomu 90 sa ok ..... sukcesywnie sie zwieksza odstep miedzy gainami .... lecz przy od 90 skilla jest ogromny skok ... ( przyklady liczbowe: 6x 2-3 gainy na keg , 7x 1 lub 2 gainy na keg , 8x gain co 1-2 kegi , 9x gain po 8 kegu ) proponuje by w przypadku treningu na poziomie 9x gain byl co 2-3 kegi. ( trening wykonywano od 0 skilla na malych trutkach )

3. Z tego co mi wiadomo jest takie cos jak ilosc ladunkow trucizny na broni ( wzorek z stratics : 20 - (PoisonStrength * 2) = #uses ). Proponuje dodac komende lub powiadomienie po uzyciu specjala ile ladunkow pozostalo na broni ... najlepiej jakby dodatkowo podawalo jakiej trucizny :>

4. Przy stworach o wielkiej ilosci hp ... trutki zadajace dmg procentowo powinny miec wyznaczone maximum zadanych dmg ... slyszalem i widzialem przypadki ugha za 300-400 hp ....

To chyba tyle ..... prosze o obiektywne wypowiedzi i odpowiedz z strony ekipy :>

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:02, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Jestes pewien ze truta deadly w pvm nie dziala dobrze? ja widzialem ludzi z poisonem, ktorzy zatruwali normalna truta deadly (za 1 ugh czesto i 200-300hp spadalo) w pvp to samo bylo raczej... Moze ktos mial wielka odpornosc na trucizne i stad taki niski dmg. w pvp?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 10:22, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Opisalem sytuacje ... tak bylo w pvp i pvm ..... ugh za 5 .... w wielu przypadkach w wiele roznych mobow i 3 roznych graczy w roznym sprzecie.
Nawet jakby mieli duzy resist to minimalny dmg jaki powinienem im zadac ughem to 6 dmg .... gdy ofiara ma juz bardzo malo hp ... w innym przypadku 1/8 jego hp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:26, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Salomon piszesz o przypadku gdy truciciel ma 100 poisona, wtedy kazda truta ma jakby level wyzej, i w ten sposob deadly staje sie truta ktora zjada %hp przez co sa ugh-y po 200-300 hp Smile. taki bonusik za 100 skilla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 21:55, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Osobiscie bym wywalil % zabieranie hp przez poison. Uwazam ze jest to jakis dziwny dopal i nie umiem sobie wytlumaczyc ughy po 200 hp za nic na swiecie. Wiem wiem uwale PvM ale chociaz z PvP to wywalcie bo chore to jest jak nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 22:20, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Jakie chore jak 1 max 1 ugh wchodzi w cel ... w tym czasie sie on wybandazuje , wypije butle , rzuci cure ? (pvp)

Co do pvm przeczytaj ostatni punkt w pierwszym poscie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 21:16, 23 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale ten 1 ugh procentowy (z dupy to jest dla mnie z calej sily) moze byc kluczowy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 13:26, 28 Kwi 2007 Powrót do góry

1 ugh procentowy zada ci 10 hp przy stanie hp 80

Dmg poisona moze i sie zgadzac ... w oblicznieach niebralem pod uwage expa skillowego ... bo niestety niewiadomo do czego on sluzy ( coltain jeszcze nienapisal w informacjach ) .... jezeli exp skillowy zwieksza sile trutki to niechaj dmg zostanie taki jaki jest .....

Ponawiam prozbe o rozpatrzenie poszczegolnych punktow w tym topicu .... bo jakos niewidze zeby sie cos w tej sprawie ruszylo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:48, 29 Maj 2007 Powrót do góry

cos tam zrobiono i chyba pasuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)