Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 PM - bugi Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 8:02, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Być może sprawa nie dotyczy słabych postaci ale mój PM:

100 inta 110 skryby 105 evala potrafi zrobić naprawdę duże kuku:

Myślę ze należy ograniczyć by PM nie zabijał na strzała.

Obecnie pod polimką Smoka max dmg 105/120 (flamem)

bez polimki max 8x/9x (flamem)

Wartości podane oczywiście po nie zresowaniu

Uważam że PM taki jak mój maksymalnie powinien móc zadać 70 corpem/vofem i 90 Flamem.

Trzęsienia - trzęsienia rasowało do tej pory AR - co sprawia ze mając ponad 100 HP spadam po jednym.

W polimce PM jest na 2 strzały z młota na 1 (co tez trzeba by zmienić by jako smok przeżył te 3 hity)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 9:09, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

uwalic PM-a!!!!

powaznie to cos jest nie tak... niby zstalo wprowadzon z 095 ale.... jakby etraz za duzy ten dmg byl. tak na 095 nie bylo ze pm 1 czarem zabieral 100 hp. 7x-8x to max bylo.. no ale nie przypominam sobie zeby tez na 095 ktos mial 100 inta. to moze miec wplyw na ten dmg, i na pewno ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 9:18, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

CrowD dokładnie - tu chodzi o inta i procentowy bonus od inskrypcji (może nawet bardziej o inskrypcje)

Wydaje mi się że to problem głównie Inskrypcji.

Na CL3 z 71 inta waliło się flamy po 7x


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Śro 10:13, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Bylo nie tykac Razz Od poczatku bylo oczywiste, ze nie da sie przywrocic dokladnie tego co bylo wczesniej bo za duzo zmian zostalo zrobionych w masie innych rzeczy, ktore sa mniej lub bardizej zwiazane z 'balansem'.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 10:13, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

to nie wina sily czarow tylko tego ze Coltain wrzucil stara magie, a system resa, naliczania hp zostawil stare.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:16, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Sami chcieliście - teraz wszystko trzeba "wyważyć"

Int w dodatku nie przekłada się na blesy czy mam 100 czy 300 inta bles włazi z takim samym dziwnym randomem od 26 do 37


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 11:50, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

no ale chcielismy wprowadzic wszytko z 095 a nie czesciowe skrypty... jak mch napisal zostala wprowadzona magia ale juz nie te same resowanie nie te same naliczanie hp. pw na 095 mial inne naliczanie hp, wikszy dmg, wieksze resowanie czarow niz inna klasa. to nie zostalo wprowadzone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:20, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

Cytat:
Zegnam sie z CL-kom juz na dobre. niestaty brak czasu i pora zakonczyc, trwajaca ponad 8 lat przygode z uo i CL.


Crowd nie marud - sprawę trzeb naprawić a nie roztrząsać gówno na cztery ;D
Ty już miałeś się zwinąć z UO i CL ;P

(daj log i pass) ;P - zawsze chciałem mieć woja ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:53, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

CrowD napisał:
ak mch napisal zostala wprowadzona magia ale juz nie te same resowanie


b*z*d*u*r*a


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Śro 12:53, 16 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 15:12, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

boxi napisał:
Cytat:
Zegnam sie z CL-kom juz na dobre. niestaty brak czasu i pora zakonczyc, trwajaca ponad 8 lat przygode z uo i CL.


Crowd nie marud - sprawę trzeb naprawić a nie roztrząsać gówno na cztery ;D
Ty już miałeś się zwinąć z UO i CL ;P

(daj log i pass) ;P - zawsze chciałem mieć woja ;P



ale swoje wiem i mam prawo sie wypowiadac i nikt mi tego nie zabroni....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 15:42, 16 Wrz 2009 Powrót do góry

btw... Balans robi się raz a dobrze. Wiecie co zniecheciło graczy do grania na cl?

Ciągłe zmiany w balansie. Teraz zastanówcie się ile osób zaczeło już koxać pma...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:17, 03 Paź 2009 Powrót do góry

fixed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:09, 04 Paź 2009 Powrót do góry

a paraliż ciągle do 1-go dmg? jak tak, to dupa a nie system z 095.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:54, 04 Paź 2009 Powrót do góry

Powinno iść też do zmiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pon 12:06, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Przy obecnym dmg pma zmiana paralizu= temu ze pm kazda klase rozlozy bez wiekszego wysilku. Strzala paraliz vof paraliz vof paraliz vof dobrze wystarczy ogarnac last target z razora i odpowiedni delay i nawet niepodejdzie psotac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)