Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 PM - bugi Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:33, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Deathtime napisał:
Przy obecnym dmg pma zmiana paralizu= temu ze pm kazda klase rozlozy bez wiekszego wysilku. Strzala paraliz vof paraliz vof paraliz vof dobrze wystarczy ogarnac last target z razora i odpowiedni delay i nawet niepodejdzie psotac.


ale zawsze tak bylo... dobrze ogarniajacy PM zabijal 1v1 wszytko. niestaty taki typ klasy. potezna magia... slaba wytrzymalosc- wrecz zerowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 15:09, 05 Paź 2009 Powrót do góry

crowd dobrze powiedziane wytrzymalosc zerowa niestety u nas tak nie jest pm wytrzyma 2 hity na laicie z dobrej broni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 15:38, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Zorgan napisał:
crowd dobrze powiedziane wytrzymalosc zerowa niestety u nas tak nie jest pm wytrzyma 2 hity na laicie z dobrej broni


Wydaje mi się ze mylisz pm-a z zm-em

Pm leci na strzał z mojego kijka;) a co dopiero z broni wojownika;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 16:28, 05 Paź 2009 Powrót do góry

to albo ja mam kijki zbugowane albo swego czasu armil trzymal sie 2 shoty ale nie wnikam i to nie raz a kilka razy z radim go pacnelismy i zawsze trzabylo go 2x


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 16:41, 05 Paź 2009 Powrót do góry

siła czarów jak dla nie teraz jest OK (niektóre trochę za słabe - przy takiej postaci jak moja)

Najgorsze są trzęsienia ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darthen



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:18, 05 Paź 2009 Powrót do góry

no to Zorg pewnie nie macie anatki czy innego skila bojowego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 11:41, 08 Paź 2009 Powrót do góry

omfg. anata nic nie daje pm-owi do wytrzyałości na ciosy. takta - daje, ale powinna robić z pm-a zm-a, jak nie robi - do poprawy. paraliże nie trzymają kompletnie, ściana paraliżu tak samo. Pm znowu jest jednostrzałowy.
To jest kompetny bez sens. Najpierw rozwalamy już w miare ok system, cofając się do systemu sprzed paru lat, a potem nie wprowadzamy go całego, tylko wybiórczo. Zwiększenie dmg, wojom, czary - mechanika z 095, ale działanie teraźniejsze itp. kompletna paranoja. Boxi, jak zadajesz taki dmg. kvf to niby przesada - ale ja np. kvf (mag 100 inta 100 evala 110 magery) zadaje jakieś 80 dmg kvf niezresowanym, czyli różnica jest spora nie? Dlatego właśnie te paraliże powinny wrócić do stanu z 095, albo wogóle cofnąć wszystkie zmiany, bo wtedy przynajmniej magia była grywalna, ale nie była też za mocna - taka w sam raz, ewentualnie z drobnymi szlifami. To co jest teraz, to jakaś parodia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:32, 08 Paź 2009 Powrót do góry

paralize, szansa ich lapania, dlugosc, resist paraliza sa skopiowane z 095


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 19:12, 08 Paź 2009 Powrót do góry

wiem Colt, ale tam ściana paraliżu jak wlazła, to już na 2 vof-y starczyło + mam wrażenie że częściej łapało jednak. Teraz nie dość że ucieknie po pierwszym dmg-u, to jeszcze samo złapanie w paraliż graniczy z cudem.

A i czy przenosiłeś system dmg-u corp pora i vof-a? tzn. chodzi mi o to, że na 095, vof max dmg miał przy największym oddaleniu od celu, a cor por z najbliższej do celu. Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę fakt że: a) corpa z bliska nie rzucę, bo paraliż do 1-go hita i za krótko trwa by podbiec i rzucić, b) vof max dmg ma z 2x większej odległości niż łapię cel paraliżem, czyli by mieć szansę na powodzenie akcji, muszę rzucać vof-a za połowę dmg z marszu. To + paraliże w obecnym stanie, czyni 2 podstawowe ofency maga bezużytecznymi.

Oczywiście o ile to jest zmienione w ten sposób. Miałem za mało nieressniętych czarów by to jednoznacznie stwierdzić. (ps. mój pm z 095 na 100% częściej paraliżował i częściej przebijał ressa, mimo że miał 0 inscry i 1x mniej int-a)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:00, 09 Paź 2009 Powrót do góry

Salomon napisał:
wiem Colt, ale tam ściana paraliżu jak wlazła, to już na 2 vof-y starczyło + mam wrażenie że częściej łapało jednak. Teraz nie dość że ucieknie po pierwszym dmg-u, to jeszcze samo złapanie w paraliż graniczy z cudem.
moze ludzie mieli mniej resista

Salomon napisał:
A i czy przenosiłeś system dmg-u corp pora i vof-a? tzn. chodzi mi o to, że na 095, vof max dmg miał przy największym oddaleniu od celu, a cor por z najbliższej do celu. Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę fakt że: a) corpa z bliska nie rzucę, bo paraliż do 1-go hita i za krótko trwa by podbiec i rzucić, b) vof max dmg ma z 2x większej odległości niż łapię cel paraliżem, czyli by mieć szansę na powodzenie akcji, muszę rzucać vof-a za połowę dmg z marszu. To + paraliże w obecnym stanie, czyni 2 podstawowe ofency maga bezużytecznymi.
czasy i sposob dzialania sa kopiuj wklej z 095

Salomon napisał:
Oczywiście o ile to jest zmienione w ten sposób. Miałem za mało nieressniętych czarów by to jednoznacznie stwierdzić. (ps. mój pm z 095 na 100% częściej paraliżował i częściej przebijał ressa, mimo że miał 0 inscry i 1x mniej int-a)
ja skopiowalem, nawet nie przepatrywalem jak tam to jest napisane, nie wiem dlaczego takie odczucia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:54, 09 Paź 2009 Powrót do góry

raczej teraz mają mniej ressa niż wtedy. Wtedy 100% ressa to must have było w pvp, a teraz niektórzy pospuszczali sobie przy wcześniejszych zmianach.
Wprowadzić imo paraliż taki jak na 095 był. Te ustawienia jakie teraz są, były pod tamte paraliże i grało się dobrze... (tzn. imo nasz system był lepszy jednak - bardziej wyrównany, ale tamta mechanika była ciekawsza dzięki swojej dynamice, bo nawet jak walka się ciągnęła do końca butli, to wszystko się działo w dużym tempie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Sob 19:56, 10 Paź 2009 Powrót do góry

Dokladnie ja bym wprowadzil tak jak salomon mowi:
system resa z 095
system mgr w pelni z 095. Magowie zywiolow to tylko kolor od teraz by byl.
Zbroje nie daja do resow. A runy wkute w zbroje tylko w malym % zwiekszaja res na dany zywiol. Tak jak byly sety ognia/zimna itp na 095 ze skarbow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 21:30, 10 Paź 2009 Powrót do góry

Ja bym całkowicie wyzbył się magii żywiołów, kompletnie nie podoba mi się takie rozwiązanie. Normalna magia + przywoływanie różnych demonów - chochlik, demon, lub taki demoniasty pies co się na nim dało jeździćWink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:10, 11 Paź 2009 Powrót do góry

hym, ale magia zywiolow to jest tylko kolor... chyba ze o czyms nie wiem

system resa jest z 095

system mgr w sumie tez...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Nie 7:44, 11 Paź 2009 Powrót do góry

Coltain w pvm jeszcze res dac z 095. I zeby ivp byl podciagany pod res a nie pod ar.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)