Autor |
Wiadomość |
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 16:05, 01 Paź 2007 |
|
Taki maly bug zauwazylem ze jak masz paraliz i walisz po klawiszu odpowiedzialnym za wypicie jakiejs butli czy klikasz na te butle to one znikaja a nic niedaja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:43, 05 Paź 2007 |
|
no to nie wal po klawiszu... to jeszcz mam pisac skrypty zebys Ty mogl jechac na makrach???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 11:46, 05 Paź 2007 |
|
@ Coltain - tu akurat ma racje chlopak.
Od zawsze tak bylo ze na paralizu nic sie nieda zrobic a jesli sie nieda czegos zrobic to czemu znikaja napoje jesli ich nie wypiles?
To jest tylko gra i "nie czujesz" na sobie kiedy paraliz puszcza zeby wypic butle w odpowiednim momencie.
Dla mnie ewidentny bug.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:17, 05 Paź 2007 |
|
program main_alchemy_eff(kto,co)
if(!can_action(kto,0,1,1))
return 0;
....
endprogram
function can_action(bla bla)
if(kto.frozen)
return 0;
elseif(kto.paralyzed)
return 0;
....
endfunction
Jak juz mowilem nie odpowiadam za makra razora, jak wam cos wcina to na waszą odpowiedzialnosc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 12:58, 05 Paź 2007 |
|
Colt picie butli nietylko jest z razora;)) jest jeszcze easyuo oraz bind z clienta mlki na healpointa. Client mlki posiada takie bajery juz:) niedawno zauwazylem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 12:59, 05 Paź 2007 |
|
Poprostu wprowadz jakas linjke if u are be freeze cant use potions. itp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 13:01, 05 Paź 2007 |
|
Fajnie, ze mu doradzasz, jakbys przeczytal jeszcze co wkleil to by bylo wrecz cudnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:11, 05 Paź 2007 |
|
@ Coltain - czyli jak wypije recznie butle na paralizu to sie nie da i dostane komunikat a butla nie zniknie tak? Rozumiem ze uwazasz to tylko za blad razora.
Przyklad - na 095 obojetnie z jakiego programu sie pilo butle w czasie paralizu (razor easy client na lastobject) wszystko powodowalo ze dostawalo sie info ze nie mozna tego zrobic.
Przeciez da sie tak zrobic bez problemu.
P.S.: I tak na przyszlosc - proponuje nie wklejac kawalkow kodu bo nie kazdy kto siedzi tutaj na forum musi je rozumiec a chca ludzie dostac jasna odpowiedz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:47, 05 Paź 2007 |
|
recznie czy nie, dla skryptu wsio rybka, ja mam blokade i nie obchodzi mnie czy pijecie z razora czy recznie
jak dla mnie reczne i euo nie powoduje problemow, razor jakos pakietuje, ja mam bloka na to, butla nie powinna ginac, nie ma takze efektu, skrypt ogolnie na picie nie jest nawet odpalany...
powiem ze sie nie powinno dac pic to zaraz beda teksty ze cos zjeb... itp, wkleilem ze jest blok i ze nie wychodzi poza funkcje canaction jak jest sie zablokowanym (freeze, paraliz)
za wszystkie "straty" w grze wincie razora (euo mi pije dobrze na freezie/paralizu)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 14:50, 05 Paź 2007 |
|
To moze poprostu dodaj linijke zeby niemozna bylo uzywac czegokolowiek na freezie? i wtedy razor tez niepowinien marnowac butli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:52, 05 Paź 2007 |
|
aha, ze strony serwera to nie jest bug... ja nie bede "skryptowal" razora... bo poprostu nie umiem i nie mam ochoty, use uo rice luke (to przynajmniej efekty dnia i nocy poobserwujecie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:53, 05 Paź 2007 |
|
Coltain napisał: |
if(kto.frozen)
return 0;
elseif(kto.paralyzed)
return 0;
|
te linijki blokuja
pytanie mam, czy pojawia sie pusta butelka? czy jest jakis efekt? czy makro z uo, euo, klikanie dziala na paralizu???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 16:43, 05 Paź 2007 |
|
Coltain, co sie martwisz, skrypt blokuje, a jak mu znika, to niech nie wali po klawiszach, albo zainstaluje innego klienta. Wg. mnie temat do zamknięcia.
Jak mi coś razor psuje, to tego nie używam i robie ręcznie. I Wam też to polecam :]
Pozdrawiam
Ashantiel
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 17:22, 05 Paź 2007 |
|
Na tym forum nie oceniamy innych za ich zdanie - ostrzeżenie - Coltain
Jesli razor sprawie problemu to po pierwsze w "jak zaczac" na www nie powinien byc polecany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:30, 05 Paź 2007 |
|
Wydaje mi sie że Razor jest najłatwiejszym klientem, a to, że coś juz lekko zaawansowanego czasem nie działa, to wina programistów żyletki. Tutaj chyba nikt nie pomoże, nie? Bern, nie znam Cię i nic do Ciebie nie mam, ale z tego co piszą inni, może wpierw powinieneś zacząc grać, a potem komentować ewentualne błędy gry i/lub klienta?
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|