|
|
Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:46, 23 Lut 2008 |
|
Krótka piłka.
Powinno być tak, jak na MW, czyli żeby otworzyć skrzynię skarbów trzeba najpierw wybić obstawę. Obecnie działa to chyba tak, że skrzynia nie otworzy się, jeśli żyją moby z "dodatkowej" obstawy, tj. tej spawnowanej z pułapki, nie tej spawnowanej zaraz po wykopaniu.
I najważniejsze: Obstawa poprzedniego skarbu powinna znikać w chwili wykopania nowego. Jeśli idę na mapę lvl 1-3 to nie potrzebuję użerać się z dwoma demonami (sytuacja przed kilku minut) pozostawionymi przez poprzednich poszukiwaczy skarbów.
Taka propozycja mogłaby prowadzić do griefingu - upierdliwy gracz mógłby wykopać sobie mapkę lvl 1 tylko po to, by innej ekipie zniknął skarb np. lvl 4+, w trakcie gdy ci będą się męczyć z obstawą.
Można to rozwiązać w taki sposób, że kartograf, który wykopał mapę musi się zgodzić na zniknięcie starej (okienko jak w przypadku wyboru Pomocnika), jeżeli skrzynia nie została jeszcze otwarta.
Dodatkowo sam mógłby (z uprzejmości) mieć możliwość "zakopania" wykopanej przez siebie skrzyni, jeśli nie widzi szans na zabicie obstawy (np. użycie łopaty na skrzyni i okienko TAK/NIE).Takie coś jak nie zostawianie demona na wejściu do dungeona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:13, 23 Lut 2008 |
|
Firek nie klam, nie jest tak ze trzeba stara obstawe wybic, wystarczy mobli nalezace do wykopanej skrzyni
MW sux, zjem gruszke (witamina +1)
Obstawa niewykopanego skarby nigdy nie znikala i nie powinna znikac, no ale to moje zdanie, jak bedzie miala znikac to zmniejszy sie loot w skrzyni
odnosnie upierdliwych graczy - pomysl w druga strone
obecnie skarby sa brzydko rozstawione, ale bylo to robione na szybko...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:29, 23 Lut 2008 |
|
Nie trzeba wybić obstawy poprzedniego skarbu, żeby otworzyć obecny, to prawda i nie twierdziłem, że jest inaczej.
Chodzi mi o sytuację, kiedy po jakimś starym skarbie zostaje np. demon lub kilka. Potem jakiś niewinny podróżny idzie sobie w miejscu z dala od dungeona i dostaje demonem po łbie... Albo przychodzi inna ekipa zrobić nowy skarb i spotyka demona, który w dodatku wraca do spawna, czyli pod skarb.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:34, 24 Lut 2008 |
|
Po wypowiedzi Coltaina wnioskuję, że zadnych zmian nie będzie
Pozostaje apelować do rozsądku graczy - o ile takowy istnieje.
Kochani gracze, jeśli nie potraficie sobie poradzić z obstawą skarbu na danym poziomie, to sięgnijcie po skarb poziom niżej. Nikt nie potrzebuje Demonów zaraz na wyjściu z Mistas czy też w miejscu gdzie powinny latać harpie.
Coltain, Firkowi chodziło chyba o to, że niedoświadczona grupa graczy idzie wykopać skarb 1 lvl. Nieświadomi niczego wychodzą sobie z portalu w pobliżu miejsca, w którym mają wykopać skarb i... na ich nieszczęście spotykają wesołego demona rzucającego trzęsienia.
Demona nie można się w żaden sposób pozbyć, nawet jeśli uda im się go odciągnąć to on wróci w miejsce respawnu - czyli pod skrzynię. Trzeba czekać, aż jakaś inna ekipa pozbędzie się demona (przy odrobinie szczęścia nie wzbogacając się na sprzęcie swoich poprzedników- optymistycznie zakładam, że poprzednikom udaje się zwiać bez szwanku ) inaczej ten "skarbowy punkt" jest chwilowo "niedostępny". Z tego co mi wiadomo po ostatnich zmianach Ludzie dosyć niechętnie polują na demony- więc zanim znajdzie się grupa wybawicieli trzeba troche poczekać.
Jeśli apel nie pomoże (a pewnie nie pomoże), to stoję murem za opcją, że nowa skrzynia kasuje obstawę poprzedniej. Nawet, jeśli miałoby się to odbyć kosztem zawartości skrzyń - chociaż zupełnie nie rozumiem dlaczego.
Cytat: |
Coltain: odnosnie upierdliwych graczy - pomysl w druga strone |
W którą drugą stronę Firek ma pomyśleć? Mam nadzieję, że on zrozumiał - bo ja niebardzo
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Nie 16:27, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:23, 24 Lut 2008 |
|
Może chodzi o to, że jakiś griefer wykopie wszystkie skrzynie, pójdzie do banku i jak ktoś będzie chciał wykopać nową skrzynię, to będzie klikał, że się nie zgadza. W efekcie uniemożliwiłby "pracę" wszystkim poszukiwaczom skarbów. Jeśli o to chodzi, to idzie to rozwiązać, np. żeby mieć możliwość nie zgodzenia się, gracz musi być bliżej niż np. 50 kratek od skarbu.
W sumie nie rozumiem... O co chodzi ze zmniejszeniem lootu jeśli stara obstawa by znikała po wykopaniu nowej??? Co mnie obchodzi, że ktoś wykopał skarb poziomu 69, nie dał rady i zostawił obstawę 100 wyrmów kosmosu, jeśli idę wykopać skarb poziomu 1-3?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Nie 16:25, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:29, 24 Lut 2008 |
|
Jak na mnie to najlepszym rozwiązaniem byłoby "spawnowanie" się skarbów każdego poziomu w innych miejscach - ot, 1 lvl wykopać na polu można a 6 lvl tylko gdzieś hen daleko w górach czy najgłębszej otchłani piekieł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |