Autor |
Wiadomość |
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:50, 12 Kwi 2009 |
|
Zorgan napisał: |
dla mnie ziom, który w tak perfidny sposób wykorzystuje czar ożywienie bohatera i znika recalem powinien odwiedzić jaila.
Ogólnie ktoś kiedyś gdzieś napisał żeby nie było w tym czarze przegięć powinno być:
-wskrzeszenie (stuff bohatera zostaje na glebie)
-.ubierz i zakładamy na bohatera itemki
i wilk syty i owca cala a nie będzie płaczy, ze ktoś spitolil z całym stuffem zebranym w 1 s
pozdrawiam |
Pan zorgan ma racje ;] od samego poczatku do samego konca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:19, 12 Kwi 2009 |
|
Po pierwsze ... czar ten juz od dawna jest tak uzywany ( clte ) ... tylko ze wtedy necro musial jeszcze dobiec do odpowiedniego krysztal teleportujacego. Tak samo bylo z summonami.
Jestem za tym by summony przechodzily tylko przez gaty a nie przez recalla.
Wiec dla wszystkich zgromadzonych .... czar nie jest do poprawy ... poprostu tak dziala.
Elven ... nie wiesz jak bylo zawsze .... bo od zawsze nie grales necro.
Necro mogl brac na klate 6 graczy jak wykoxal skilla w rok kilka dobrych miechow makrowania po okolo 8 godzin dziennie.
Nekro nie mial gate ale i nie mial recalla .... bylo tylko okolo 6 krysztalow na calej mapie z ktorych mogl kozystac necro ... i c zesto gesto jak ktos uciekal z summonem to ekipa odcinala mu droge do najblzszego krysztalu i nie bylo tak latwo z ucieczka.
Teraz necro trzenuje sie duzo krocej i powinien byc sily normalnej.
Czyli gorszy niz byl na CLTE.
Co za tym idzie:
- duze ograniczenia jezeli chodzi o recallowanie sie itp. (moim zdaniem aktualnie jest ok )
- zmiana czaru sacrefice ..... bo jest on funkcjonalny jak za czasow swietnosci necro czyli .kill ..... a latwiej sie teraz trenuje necro ... mozna miec 110 co ulatwia pardzo rzucenie tego czaru.
- usunac mozliwosc picia butli podczas czarowania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 10:11, 13 Kwi 2009 |
|
Korgan nie obraź się ale CLTE juz nie ma i nie porównuj ciagle wszystkiego do tamtych czasów. Teraz mamy CLFE, zmieniła sie ekipa i skrypter, jest co innego. Dla mnie to jak byś poszedł na MW i mówił co było kiedys na CL. Wiem, nie grałem w tamtych czasach to i moze dobrze, ale gramy na serwerze według mnie całkiem innymi, po za tym ze ciągle wymagany jest klimat w obu przypadkach.
Co do tematu, Za propozycją Zorgana i tyle.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:20, 13 Kwi 2009 |
|
ja tam bym to zostawil, przynajmniej macie 1 nerf od 1 nekro
widze ze elven zostal wladca pvp serwera ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 10:29, 13 Kwi 2009 |
|
Kurde, a tak walczylem o ten tytul :]]
Skubany Elven!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:28, 13 Kwi 2009 |
|
Cytat: |
Korgan nie obraź się ale CLTE juz nie ma i nie porównuj ciagle wszystkiego do tamtych czasów. Teraz mamy CLFE, zmieniła sie ekipa i skrypter, jest co innego. Dla mnie to jak byś poszedł na MW i mówił co było kiedys na CL |
CLFE to nastepna z kolei era po CLTE ..... wiec moge wspominac , przypominac nawiazywac bo mowie o tym samym serverze .
Jak bys poszedl na mw to by ich tam pewnie G obchodzilo co bylo na CL bo to inny serv.
Cytat: |
ale gramy na serwerze według mnie całkiem innymi |
Jezeli uwazasz ze grasz na serverze calkiem innym to sie mylisz.
Jest to ciagle ten sam server ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:39, 13 Kwi 2009 |
|
Colt - pamiętam - zwierzak pod tyłkiem zawsze się przenosił z tego co pamiętam - na ożywionych zwłokach jeździć nie można
To mogło by zostać. (wiem i rozumiem konsekwencje np: smok)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:34, 13 Kwi 2009 |
|
Czyli mowisz Coltain ze nie bedzie zmiany w stylu takim jak zorgan mowil? dla przypomnienia:
nekro wskrzesza cialo gracza, ale cialo jest gole a rzeczy zostaja na ziemi, i potem moze ubrac takie cialo?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:38, 13 Kwi 2009 |
|
@goepi z tym paraliżem to napewno random jest, ale w większości przypadków nie przeszkadza nawet paraliż w recallu nekro, sam byłem świadkiem z kilkanaście razy jak dostał paraliż i za każdym razem się przenosił, zobacz sobie nawet na dowód filmik, który jest w temacie o propozycji zmian w nekro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 16:28, 13 Kwi 2009 |
|
Temat był wałkowany...
Co do przenoszenia sie na paraliżu... Z tego co pamiętam(moge sie mylić) nekro ma czar który uodparnia go na paraliże zatem nie przenosił sie na paraliżu, on po prostu nim nie dostał.
Co do teleportu.Jak uwalicie teleport z przywołańcami to raczej pojedzie to i po druidach.Chyba nie chcemy kolejnych zniecheconych graczy?
Proponowałem już to rozwiązanie ale i zrobię to po raz kolejny.
1-zabronić używania czaru na terenie miasta.Walczysz po za miastem? Robisz to na własną odpowiedzialność
2-Była propozycja aby rzeczy z ciala zostawały na ziemi. Nie przeszło bo nekromanci twierdza że bardzo czesto ożywiają trupa z łukiem w ciele aby mieć kogoś na plecach w pvm
Zatem ja mam inny pomysł.Zamiast rzeczy zostawanych na ziemi może niech ciało bohatera po śmierci nie ma w sobie itemkow ktorymi walczyło.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Pon 16:29, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:38, 13 Kwi 2009 |
|
I gdzie te itemy beda? znikaja? bo jezeli tak to nie-gratuluje ;]
Najlepszy pomysl jak narazie to zeby rzeczy zostawaly na ziemi, i potem sobie mozna ubrac takiego wskrzeszonego, i w ten sposob nekro nie bedzie zabierac wszystkiego do banku w pare sekund, tylko poswieci chwile zeby chociaz wybrac na szybko to co najwazniejsze
W obecnej chwili naprawde jezeli juz ktos padnie to rzeczy traci natychmiast, a ten czar mial miec inne przeznaczenie niz kosiarka itemow na pewno..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:41, 13 Kwi 2009 |
|
Dla wszystkich. Czar nekro Przeniesienie Zwłok (recall) został zmieniony. Nie moge sie juz teleportowac na paralizu i praktycznie po jednym ciosie mam distruba nawet od moobów. Jak czaruje to nawet nie pokazuje mi ze Czar został Rozproszony tylko po prostu nie przenosi mnie. Raw twoja ostatnia propozycja jest smieszna dosłownie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 18:32, 13 Kwi 2009 |
|
Popieram pomysl by wskrzeszone cialo bylo nagie i zakladalo to co nekro mu da ( jesli ma bron w lapach i dajesz mu 2 ta 1 laduje na ziemi). Wilk syty ( nekro maja swojego truposzka w stuffie) owca cala ( nie ma odkurzaczy).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Pon 18:32, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 10:30, 15 Kwi 2009 |
|
Korgan napisał: |
- zmiana czaru sacrefice ..... bo jest on funkcjonalny jak za czasow swietnosci necro czyli .kill
|
tylko kiedys sacrifice dawalo nekrusowi szkielecika, a nawet 2 ktore szybko rozprawialy sie z kazdym mobem na serwerze, a obecnie nie oplaca sie tego tworzyc bo nekro sam z runicznym kijem ma wieksza sile.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:36, 15 Kwi 2009 |
|
Tworzylo 1 szkieleta nigdy 2 .... 1 czar 1 szkielet.
Co nie zmienia faktu ze dalej jest .kill
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|