Autor |
Wiadomość |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:17, 25 Wrz 2007 |
 |
Zatrute moby czarujące nie odtruwają się (an nox).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zasoova dnia Wto 22:16, 25 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 21:29, 25 Wrz 2007 |
 |
Eeeeeeeeeeeeeeeee no to chyba sie dzis musialo zepsuc bo wczoraj jeszcze bylo all ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 22:15, 25 Wrz 2007 |
 |
Może akurat TE moby nie mają tego czaru. Już mówię, nie leczą się moby typu "mag", czyli mag-adept, wladca magii itp. Rano luknę im w propy i zobacze, czy po prostu nie mają wpisanego czaru, czy coś innego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:22, 25 Wrz 2007 |
 |
a gdziez Ty to w propach zobaczysz ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:44, 26 Wrz 2007 |
 |
napisz jakie moby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:21, 26 Wrz 2007 |
 |
Ja sprawdziłem i mi moby się odtruwają. O ile nie są zbytnio pochłonięte walką i nie zapomną o tym (co jest poprawne), albo przeżyją na tyle długo by mieć czas na rzucenie odtrucia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:24, 26 Wrz 2007 |
 |
f0x, ale jakie moby? Ci magowie o których pisze Zas? To dość istotna informacja - każdy typ mobka ma jakieś tam swoje zaklęcia którymi może sie bawić.
Zas pisze o:
Zasoova napisał: |
Już mówię, nie leczą się moby typu "mag", czyli mag-adept, wladca magii itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nobono dnia Śro 9:30, 26 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:27, 26 Wrz 2007 |
 |
Ork Szaman, Kapłan Wichru, Wężowiec Szaman, Wężowiec Mag, Wężowiec Czarodziej. Te sprawdziłem. No chyba, że coś się zmieniło od wczoraj. No to typu mag masz Wężowca Zresztą jak tylko będzie UP to mogę po testować
pozostałych magoli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 9:56, 26 Wrz 2007 |
 |
Colt, przeciez jest w propach spellconfig :> Template: mag, mag1, mag2, mag3, czy jak to tam szlo ;]
Acha, i jeśli to cokolwiek zmienia to mowię o zatruwaniu bronią. Jeszcza żaden z nich mi się nigdy nie odtruł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:03, 26 Wrz 2007 |
 |
moje pytanie Zas było nieco nie na miejscu, sorka, nie możesz wiedziec że u nas zaklecia nie sa jakio propy alo jako members
ogolnie dam niedlugo narzedzie do zmiany zaklec jakie chcemy by dany mobek mial (to do robienia rare mobow)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 12:30, 26 Wrz 2007 |
 |
To tłumaczy, dlaczego nie udało mi się zczitować dodania mobowi czaru Przyda się takie narzędzie, oj przyda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:32, 26 Wrz 2007 |
 |
Ej, ekipanty, nie oftopować ;PPPPP Nie wypada mi wam warnów przyznawać no... ;P
On topic - myślę że można by wykorzystać obecny podział mobków (polegający na ich sile i stosowany do określania ich lootu) do tego jakimi zaklęciami dysponują. An Nox dałbym wszystkim od średniaków w góre ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 15:01, 26 Wrz 2007 |
 |
Nie chcę zakładać kolejnego topiku więc napiszę tutaj: czarujące mocniejsze moby mogłyby nas od czasu do czasu czymś zaskoczyć, np. wezwać na pomoc jakieś inne potworki. Przykładem niech będzie licz władca, który mógłby wezwać w czasie walki 2-3 licze.
Poziom przywołańców rósłby wraz z klasą mobka.
Dreszczyk emocji gwarantowany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:57, 26 Wrz 2007 |
 |
krell napisał: |
Nie chcę zakładać kolejnego topiku więc napiszę tutaj: czarujące mocniejsze moby mogłyby nas od czasu do czasu czymś zaskoczyć, np. wezwać na pomoc jakieś inne potworki. Przykładem niech będzie licz władca, który mógłby wezwać w czasie walki 2-3 licze.
Poziom przywołańców rósłby wraz z klasą mobka.
Dreszczyk emocji gwarantowany. |
Przecież to już jest wprowadzone. Więc co jeszcze byś chciał?
Licz władca przywołuje przecież cały czas zombie oraz szkielety. Chcesz zmienić, żeby zwykłe licze to robiły? A władcy przywoływali licze?
Nie czarujące moby natomiast (np Orkling), gdy mają mało hp to krzyczą o pomoc i przywołują Ogry.
Chcesz dać po prostu takie zdolności jeszcze słabszym mobom?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:22, 26 Wrz 2007 |
 |
Fox! Czytaj czasami uważniej i zaproponuj swoje rozwiązania jak jesteś w stanie coś wymyślić.
Proponuję uatrakcyjnic pvm. Niech random wybierze np. dla licza władcy coś z puli: szkielet, zombie, szkielet rycerz, licz.
Adekwatnie np. dla smoka może to być: drake, większy drake, hydra.
Dla demona: ten latający czarujący skrzat(nie pixie), gorgola, saccub.
Itd.
Im mob silniejszy i czaruje-tym szansa na ilość i jakość przywołanych potworów rośnie. Max 2-3 naraz.
Aktualnie czarujące moby mają zamknięty katalog swoich możliwości i uważam, że takie rozszerzenie w znaczący sposób podniosło by miodność gry.
Loot po przywołańcach byłby oczywiście zerowy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|