Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 moby czarujace Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:17, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

Zatrute moby czarujące nie odtruwają się (an nox).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zasoova dnia Wto 22:16, 25 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 21:29, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

Eeeeeeeeeeeeeeeee no to chyba sie dzis musialo zepsuc bo wczoraj jeszcze bylo all ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 22:15, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

Może akurat TE moby nie mają tego czaru. Już mówię, nie leczą się moby typu "mag", czyli mag-adept, wladca magii itp. Rano luknę im w propy i zobacze, czy po prostu nie mają wpisanego czaru, czy coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:22, 25 Wrz 2007 Powrót do góry

a gdziez Ty to w propach zobaczysz ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:44, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

napisz jakie moby


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:21, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja sprawdziłem i mi moby się odtruwają. O ile nie są zbytnio pochłonięte walką i nie zapomną o tym (co jest poprawne), albo przeżyją na tyle długo by mieć czas na rzucenie odtrucia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:24, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

f0x, ale jakie moby? Ci magowie o których pisze Zas? To dość istotna informacja - każdy typ mobka ma jakieś tam swoje zaklęcia którymi może sie bawić.

Zas pisze o:

Zasoova napisał:
Już mówię, nie leczą się moby typu "mag", czyli mag-adept, wladca magii itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nobono dnia Śro 9:30, 26 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:27, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Ork Szaman, Kapłan Wichru, Wężowiec Szaman, Wężowiec Mag, Wężowiec Czarodziej. Te sprawdziłem. No chyba, że coś się zmieniło od wczoraj. No to typu mag masz Wężowca Razz Zresztą jak tylko będzie UP to mogę po testować
pozostałych magoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 9:56, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Colt, przeciez jest w propach spellconfig :> Template: mag, mag1, mag2, mag3, czy jak to tam szlo ;]

Acha, i jeśli to cokolwiek zmienia to mowię o zatruwaniu bronią. Jeszcza żaden z nich mi się nigdy nie odtruł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:03, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

moje pytanie Zas było nieco nie na miejscu, sorka, nie możesz wiedziec że u nas zaklecia nie sa jakio propy alo jako members

ogolnie dam niedlugo narzedzie do zmiany zaklec jakie chcemy by dany mobek mial (to do robienia rare mobow)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:30, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

To tłumaczy, dlaczego nie udało mi się zczitować dodania mobowi czaru Smile Przyda się takie narzędzie, oj przyda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:32, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Ej, ekipanty, nie oftopować ;PPPPP Nie wypada mi wam warnów przyznawać no... ;P

On topic - myślę że można by wykorzystać obecny podział mobków (polegający na ich sile i stosowany do określania ich lootu) do tego jakimi zaklęciami dysponują. An Nox dałbym wszystkim od średniaków w góre ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:01, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Nie chcę zakładać kolejnego topiku więc napiszę tutaj: czarujące mocniejsze moby mogłyby nas od czasu do czasu czymś zaskoczyć, np. wezwać na pomoc jakieś inne potworki. Przykładem niech będzie licz władca, który mógłby wezwać w czasie walki 2-3 licze.

Poziom przywołańców rósłby wraz z klasą mobka.

Dreszczyk emocji gwarantowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:57, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

krell napisał:
Nie chcę zakładać kolejnego topiku więc napiszę tutaj: czarujące mocniejsze moby mogłyby nas od czasu do czasu czymś zaskoczyć, np. wezwać na pomoc jakieś inne potworki. Przykładem niech będzie licz władca, który mógłby wezwać w czasie walki 2-3 licze.

Poziom przywołańców rósłby wraz z klasą mobka.

Dreszczyk emocji gwarantowany.


Przecież to już jest wprowadzone. Więc co jeszcze byś chciał?

Licz władca przywołuje przecież cały czas zombie oraz szkielety. Chcesz zmienić, żeby zwykłe licze to robiły? A władcy przywoływali licze?

Nie czarujące moby natomiast (np Orkling), gdy mają mało hp to krzyczą o pomoc i przywołują Ogry.

Chcesz dać po prostu takie zdolności jeszcze słabszym mobom?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:22, 26 Wrz 2007 Powrót do góry

Fox! Czytaj czasami uważniej i zaproponuj swoje rozwiązania jak jesteś w stanie coś wymyślić.

Proponuję uatrakcyjnic pvm. Niech random wybierze np. dla licza władcy coś z puli: szkielet, zombie, szkielet rycerz, licz.
Adekwatnie np. dla smoka może to być: drake, większy drake, hydra.
Dla demona: ten latający czarujący skrzat(nie pixie), gorgola, saccub.
Itd.
Im mob silniejszy i czaruje-tym szansa na ilość i jakość przywołanych potworów rośnie. Max 2-3 naraz.

Aktualnie czarujące moby mają zamknięty katalog swoich możliwości i uważam, że takie rozszerzenie w znaczący sposób podniosło by miodność gry.

Loot po przywołańcach byłby oczywiście zerowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)