Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 menu Bowcraftera i łuki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:26, 25 Maj 2007 Powrót do góry

długi Łuk elficki - nie ma specjali (chyba powinien mieć takie jak drowi łuk)
w menu bowcraftera są2 pozycje o nazwie łuk (drugi powstał z przemianowania z łuku magicznego)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:56, 25 Maj 2007 Powrót do góry

menu poprawione

edit

po restarcie powinny miec takze specjale (nikt nie dal propozycji jakie wiec dalem luku kompozytowego)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:32, 25 Maj 2007 Powrót do góry

W tych lukach teraz mozna sie pogubic. Juz nie wiem jaki luk byl jaki jest...etc. W angielskich nazwach bylo latwiej niz w polskich.

Tak na goraco, proponuje:

*luk (zwykly) - zostawic nazwe "Luk", specjale zostawic...

*luk ( nazywal sie "magical...") - proponuje dac mu nazwe "Umagiczniony", jego specjale sa magiczne - dzialaja na postacie/potwory mag'owe. Co do drugiego jego specjala Psychic attack, nikt nie jest w stanie mi powiedziec, co czuje kiedy
go uzyje na nim, prosze wiec sprawdzic, bo ja na sobie nie sprawdze, moby mi tez nie powiedza. Specjale zostawic.

*luk kompozytowy - nazwa zostaje, specjale zostawic.

*Eleven composite byl (nie wiem jaki to w koncu jest teraz luk) - nazwe dac Luk Wężowy. On zatruwa wobec tego poisoner zatruwa strzaly. I nie jakies sloiczki z laduneczkami tylko tak, jak poisoner zatruwa kazda jedna bron, tak powinien zatruwac strzaly, ktore powinny byc uzywane tylko do tego luku. Specjale zostawic.

* Yumi (nie wiem jak teraz sie nazywa "olbrzymi Luk?" - zostawic nazwe Yumi, specjale zostaja.

* Elficki Dlugi Luk - nazwa zostaje. Co do specjali - nie wiem. Zamysl: wyrzucic z luku zwyklego paraliz wlozyc go do tego luku. Zwyklemu lukowi dac co innego, co?...nie wiem jeszcze. Prosze o troche wiecej czasu.

* Dlugi luk Drowa - nazwa zostaje. Co do specjali jeden powinien miec Infectious strike, drugi specjal nie wiem - prosze o troche wiecej czasu.

W kazdym razie w jednym z nich: w Dlugi Elficki lub Dlugim Drowa - powinien znalezc sie Infectious strike.

Dodam, jesli Elf nie bedzie mogl wziac do reki Dlugiego Luku Drowa to ten specjal powinien byc w obu tych lukach: w Dlugim Luku Elfickim i w Dlugim Luku Drowa.

pzdr.
div.vir.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:34, 26 Maj 2007 Powrót do góry

Z Infectious strike ponoc przegielam Smile no co, w koncu luk to tez 2H Razz

Ostateczna moja propozycja z nazwami i specjalami:

Luk (zwykly) -spec. zostawic
Luk Magiczny - spec. zostawic
Luk Kompozytowy - spec. zostwic
Luk Wezowy (zatruwanie j.w.) - spec. zostawic
Yumi - spec. zostawic
Dlugi luk Elficki - bleed attack, paralyzing blow
Dlugi luk Drowa - shadow strike (uzalezniony od stealtha), psyhick attack - ale w tym wypadku moze wyjsc assasin, a chyba nie ma na niego pozwolenia, wiec: bleed attack, psychick attack.

Proponuje - Oba luki wyrownac, niech beda takie same. Poziom wziac z Luku Drowa - on ladnie zachowuje sie w strzelaniu i pod wzgledem szybkosci i dmg, i tymi wszystkimi wlasciwosciami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:16, 27 Maj 2007 Powrót do góry

psychic atack powinien ograniczac zdolnosci magiczne celu: czarowanie itp. Ale nie mam pojecia czy to dziala


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 10:56, 27 Maj 2007 Powrót do góry

Sal jestem za!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:45, 29 Maj 2007 Powrót do góry

drodzy gracze, to nie dzial propozycji

zamykam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)