Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 mechany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 9:42, 14 Wrz 2008 Powrót do góry

sa takie ruiny gdzi jest pelno mechanicznych mobow, nie wiem gdzie to dokladnie, ale jest budynek. zmierzam do tego, ze nie widac tam scian, pieter, shcodow i w ogole, wchodzi sie tam i idzie po omacku a nagle jakis trafem znajdujesz sie pietro wyzej i atakuje cie sterta mobow. prosze to poprawic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 18:05, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

ktos cos z tym robi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:01, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

z tego co widzialem ostatnio to NIE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
toster



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 19:54, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

proponuje nie wchodzic na wyższe pietra
;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:34, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

mhm dziekuje za rade BRAWO Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 22:38, 22 Wrz 2008 Powrót do góry

a da się z nim coś zrobić? to jest bug mapy oryginalnej i tyle... żeby coś z tym zrobić i by było grywalne (nie powodowało lagów przez zbyt wiele obiektów na ekranie) potrzeba by przebudować całkiem ten kawałek mapy, wrzucić do patcha i każdy by go musiał ściągnąć sobie... jak dla mnie trochę za dużo zachodu :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 10:14, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

jezeli nikt z tym nie zrobi to proponuje zabrac moby i dac je w inne miejsce. niestaty ale tylko mechany nosza w sobie itemy dosyc istotne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Wto 11:19, 23 Wrz 2008 Powrót do góry

Aktualnie to te moby tylko pamiec zajmuja... Najlepiej zlikwidowac caly zamek... wybudowac na jego miejsce labirynty.. bo je najlatwiej zrobic... i spawny zostawic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:21, 29 Wrz 2008 Powrót do góry

skasowano potworki zeby nie kusily,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)