Autor |
Wiadomość |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 9:42, 14 Wrz 2008 |
|
sa takie ruiny gdzi jest pelno mechanicznych mobow, nie wiem gdzie to dokladnie, ale jest budynek. zmierzam do tego, ze nie widac tam scian, pieter, shcodow i w ogole, wchodzi sie tam i idzie po omacku a nagle jakis trafem znajdujesz sie pietro wyzej i atakuje cie sterta mobow. prosze to poprawic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 18:05, 22 Wrz 2008 |
|
ktos cos z tym robi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 19:01, 22 Wrz 2008 |
|
z tego co widzialem ostatnio to NIE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
toster
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 19:54, 22 Wrz 2008 |
|
proponuje nie wchodzic na wyższe pietra
;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 20:34, 22 Wrz 2008 |
|
mhm dziekuje za rade BRAWO
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 22:38, 22 Wrz 2008 |
|
a da się z nim coś zrobić? to jest bug mapy oryginalnej i tyle... żeby coś z tym zrobić i by było grywalne (nie powodowało lagów przez zbyt wiele obiektów na ekranie) potrzeba by przebudować całkiem ten kawałek mapy, wrzucić do patcha i każdy by go musiał ściągnąć sobie... jak dla mnie trochę za dużo zachodu :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 10:14, 23 Wrz 2008 |
|
jezeli nikt z tym nie zrobi to proponuje zabrac moby i dac je w inne miejsce. niestaty ale tylko mechany nosza w sobie itemy dosyc istotne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 11:19, 23 Wrz 2008 |
|
Aktualnie to te moby tylko pamiec zajmuja... Najlepiej zlikwidowac caly zamek... wybudowac na jego miejsce labirynty.. bo je najlatwiej zrobic... i spawny zostawic...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:21, 29 Wrz 2008 |
|
skasowano potworki zeby nie kusily,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|