Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pon 14:11, 21 Sty 2008 |
|
[jezyk]
bugiem jest to ze magikow nie da sie naprawic (aktualnie moje smocze ekawice magiczne daja mi cale 1ar;d)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:42, 21 Sty 2008 |
|
To nie jest bugiem, tylko dobrym sposobem na pozbycie sie duzej ilosci magikow na serwerze, ktory mial miejsce na 095. Kto gral ten pamieta.
Apeluje by nie zmieniac!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:44, 21 Sty 2008 |
|
sarin mowisz pewnie o magikach niskolewelowych ...... te wysokolevelowe naprawde sa ehm jakby do powiedzie ......... zajefajne
co do psucia sie magikow ..... proponuje wprowadzic vendora badz opcje w jakims npc do naprawy magikow .... za odpowiednia oplata :>
ino bez 6 cyfrowek prosze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:46, 21 Sty 2008 |
|
Ale to są smocze rękawice! Nikt takich nie ma są rare Ciesz się ze dają 1 AR, lepsze toż niż by dawały np. 2,6% do fiszungu albo 0,5% do mgr Uważam ze obecne magiki nadają sie tylko do ozdoby dal sprzedawców, nic więcej. Nie wiem jak tam one są tworzone, ale to chyba random jest z ich właściwościami...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 14:49, 21 Sty 2008 |
|
Powtorze obecnie nie widzialem jeszcze wysokopoziomowego magika :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 15:28, 22 Sty 2008 |
|
e te 2 magole co mam , sa wporzadku, ale ar spadl do 1 i sa gowno warte w tym momencie;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 15:32, 22 Sty 2008 |
|
a co do pozbywania sie magoli z servera - to jesli chodzi o bronie to nie trzeba sie ich pozbywac bo w 95% sa beznadziejne, expowe bronie z gneissu zazwyczaj maja wieksza moc od magola sredniego;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 20:33, 22 Sty 2008 |
|
nie powiem żeby CLKa cierpiała na nadmiar wysoko lvl-owych magików ... raczej deficyt .... lot magików i przepisów w skarbach ... jak i samych map 5/6 jest żałosny
Miło by było móc w koncu coś dobrego wykopać, a magiki naprawiać (nawet po wysokich kosztach - jestem sentymentalny)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:46, 22 Sty 2008 |
|
magiki beda sie "psuly" inaczej... jak zrobie...
narazie nie mam czasu tego wsadzic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 8:14, 23 Sty 2008 |
|
a co z mozliwoscia "drogiej" naprawy ? np: surowce jak do umagiczniania 10 sztab złota - niech to będzie naprawdę drogie - ale niektórzy naprawdę są sentymentalni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|