Autor |
Wiadomość |
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:04, 15 Kwi 2008 |
|
Chcialbym zwrocic uwage na to, iz w archery prawie wszystkie bronie maja zepsute/nie dzialajace specjale
Do dlugiego elfiego i dlugiego drowiego luku o ile pamietam, specjale sa w ogole nie przypisane
Dlugi elfi kompozytowy luk, ma specjal ktory wymaga posiadania poisona, a drugi specjal to force arrow, ktory powinien wylaczac wara przeciwnikowi, cos na styl peace, i czynic go latwiejszym do trafienia
nie robi ani jednego ani drugiego
Co do specjala z poisonem, mysle ze powinien on dzialac, i zatruwac jakas mala trutka chociazby
Ciezka kusza, kusza powtarzalna - Moving Shot - dziala na zasadzie double shota, a fajnie by bylo zeby jednak wystrzelic te jedna czy dwie strzaly w pelnym biegu, lub zastapic to jakims innym przydatnym specjalem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 1:35, 16 Kwi 2008 |
|
Zgadzam się z tym ostatnim (co do Moving Shota). Podwójny DMG dla najpotężniejszej broni strzeleckiej (ciężka kusza) to ostra przeginka, choć przydaje się to na PvM... Po krótkim bawieniu się w PvP muszę powiedzieć, że Moving Shot w oryginalnej formie byłby bardzo przydatny (mimo wszystko teraz trzeba na moment przystanąć, by strzelić, zatem Moving Shot w oryginalnej formie miałby sens:)).
Myślałem kiedyś, czy go nie zastąpić innym działaniem - odpychaniem wroga na kilka kratek (taka zdolność defensywna), ale po chwili zastanowienia chyba lepiej wrócić do defaultowej wersji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 3:12, 16 Kwi 2008 |
|
Hmmm a jak dziala versja defultowa bo jezeli tak ze przez xx czasu mozna strzelac w ruchu to jestem przeciwny .... chyba ze po tym xx sec bedzie liczony mnoznik x3 do specjala gdyz w dobie duzych butli many moglo by to oznaczac ciagly bieg i strzelanie bez konca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Śro 6:12, 16 Kwi 2008 |
|
Nadmieniając pragnę zauważyć, że kusza dwustrzałowa jest w zasadzie niefunkcjonalna, nadaje sie jedynie jako broń paradna (imo zbyt mały DMG). Z łukami jest trochę lepiej z tego względu, że jest w czym wybierać. Tylko nie wiem czy to dobre miejsce do zgłaszania jakiś postulatów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:58, 16 Kwi 2008 |
|
Nie wiem jak działa, ale zapewne czasowo (może jak w przypadku paraliżu - 3s PvP/6s PvM). Według opisu wadą jest obniżona celność, więc może to uczciwe jakoś..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:59, 16 Kwi 2008 |
|
Firek a co ty na to ze dlugi elfi kompozytowy luk ma oba specjale ktore nie dzialaja? ;]
Serpent arrow - wystrzeliwuje weza ktory poisonuje przeciwnika, trzeba do tego specjala miec poisoning
Force arrow - jak pisalem, czyni przeciwnika latwiejszym do trafienia i wylacza mu wara, cos jak peace zapewne, niestety nie dziala w ogole.
Co do serpent arrowa, uwazam ze zatruwanie najmniejsza trutka moglo by byc zrobione nawet przy 0% poisona..
Fencerzy moga walczyc zatrutym kryssem z najmniejsza trutka jak maja 0% poisona, wiec moze i ten luk tez mozna by tak zrobic? jezeli nie to niech wymaga tamingu, bo w koncu strzelamy wezami ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|