Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 loot na CL5 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:28, 14 Paź 2010 Powrót do góry

Prosił bym o wypisanie mobków które albo są przegięte albo maja za mało w loocie.
Weźcie pod uwagę to, że dziś nastąpiło sporo zmian i proszę pisać o loocie od dnia dzisiejszego.
Od razu mówię że wszelkie propozycje związane z dodaniem złota będą odrzucane.

Proszę pisać konkretnie: nazwa mobka; wymienić przedmioty i ilość; proponowana zmiana (przedmioty i ilość)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 17:32, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
del



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:45, 14 Paź 2010 Powrót do góry

Tytan, można by po parę ziół dorzucić jest silniejszy od jakiejś zmory czy potępionej a ma całe max 5 monet i czasem jakiś kamień.

done: tytan oprocz kilku wartosciowych kamieni bedzie mial tez troche ziol


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:52, 15 Paź 2010 Powrót do góry

Cyklop za duzo kamykow zdecydowanie , zmniejszyc o polwoe conajmniej

edit: przez 10min wkradł się bug który dawał cyklopowi i kilku innym mobka zbyt wielka ilość kamieni, jeśli to było w tym czasie to już powinno być dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:03, 16 Paź 2010 Powrót do góry

porosze Was załóżcie sobie inny temat do dyskusji na temat sensownosci ograniczen w znajdywaniu zlota. Najlepiej w innym dziale niz "bugi". Zrobcie ankietę, sprawdzcie ile ludzi woli miec gp w loocie a ilu nie i tam sobie na ten temat podyskutujcie.
TEN TEMAT JEST po to by ekipa mogla latwo i prosto wychwycic bugi zwiazane z uwczesnym lootem. Przykład widać w 2 pierwszych postach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 7:36, 18 Paź 2010 Powrót do góry

krwawy licz moim zdnaiem ma strasznie marny loot. po 10-15 ziolek i mial cale 1 gp!! silny licz. lapa wali woja po 3x a czarami nawet dochodzilo do 7x.

edit:
tu powinno być już dobrze, ale jak serwer wstanie to sprawdze dla pewności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 7:39, 18 Paź 2010 Powrót do góry

wywerna- za duzo kamienie ma...
edit:poprawione

wiekszy drak- loot bardzo zblizony do draka, ale wiekszy jest silniejszy, czaruje i wytrzymalszy.
edit: wiekszy drake bedzie mial szanse na wiecej ziolek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pon 7:45, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:31, 18 Paź 2010 Powrót do góry

Zwykly Drake takze ma za duzo kamieni.. Demon za maly loot.. a jezeli ma taki byc to niech chociaz 10 skor demonich da sie uzyskac z jego ciala.. i to by bylo dobre rozwiazanie ;x myszolaka ociac bo ma za duzo ziol..


edit:
drake: 2-6 kamyków= 100-300gp;
demon zależy jaki. Imenny: ok 1100 regow różnego rodzaju! Czy to jescze za malo?
Co do demonów to prosze pisać jaki bo jest ich sporo i możliwe, że niektóre mają za mało lootu
myszołak będzie okrojony o połowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
worton



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:24, 20 Paź 2010 Powrót do góry

Myszolak:
1 gp i nic wiecej.

Z trzech zabitych 2 skory demona.

Wilk zamieci:
za maly loot.

poprawka: Myszolak miał 85% szans na sporo ziol, ale teraz bedzie mniej ziol ale za to z szansa 100%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
del



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:05, 21 Paź 2010 Powrót do góry

Zmutowany Ogr, obecnie czasem jest jeden kamyk i parę monet, natomiast Ogr b. często ma 2 różne kamienie i tyle samo monet, a jest nieporównywalnie słabszy.

poprawione: 1-3kamienie, szansa na mape


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:25, 21 Paź 2010 Powrót do góry

drake ma jeszcze 2 zwoje zazwyczaj.. no i szanse na luske ;] za duzy loot.. a to ja trafiem cos biednego demona albo okradli go wczesniej ^^ jezeli tak jest to ok.

loot drake jest lekko zmniejszony. Co do demona to musisz pisać konkretniej, bo jest wiele rodzai demonów. Jesli masz na myśli demona imiennego to ma on naprawdę sporo regów. Powinno wystarczyć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 8:04, 22 Paź 2010 Powrót do góry

piraci - mocno biją ale żadnego łupu z nich ( nie wchodzcie w 3 naraz Razz )

dzisiaj będzie poprawione


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 8:16, 22 Paź 2010 Powrót do góry

wywerna ma za duzo skor. 1-6.
dla przykladu:
z weza dostaje sie 0-2.
z gargulca 0-3.

na dzien dzisiejszy ilość skór i łusek jest sterowana skryptem, który dopiero w przyszłości będzie poprawiany. W tej chwili na liście: ToDo

edit: zmiany zostana wprowadzone najpewniej juz dziś. Wywki mialy wiecej przedtem niz 1-6 skór. terez bedzie 2-5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pią 8:17, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
worton



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:15, 23 Paź 2010 Powrót do góry

Hej,

loot wyvern bedzie ok jak tylko poprawie spawn. W poprzednich wersjach wyvek bylo kilka na serwie. Nie wiedziec czemu teraz jest ich tak duzo w destard.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:13, 24 Paź 2010 Powrót do góry

demoni sluga , wojownik , mag itp - za malo kamykow i ziolek - zwiekszyc co najmniej 2x

demoni sluga i mag maja dosc spory loot, wiec nie zmienia. Wojownik i nadzorca dostaja nowa grupę z wieksza szansa na ziola i kamyki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 7:30, 24 Paź 2010 Powrót do góry

Bran napisał:
demoni sluga , wojownik , mag itp - za malo kamykow i ziolek - zwiekszyc co najmniej 2x


nie zgadzam sie, demoni sluga jest slabiutki, co prawda ma duzo hp ale jest slaby, nic nie robi praktycznie. mag takze nie ejst zbyt wymagajacy. zgodze sie tylko co do wojownika i nadzorcy, bija nieraz ostro i sa takze wytrzymali, moznaby cos do ich lootu dorzucic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)