Autor |
Wiadomość |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:28, 14 Paź 2010 |
|
Prosił bym o wypisanie mobków które albo są przegięte albo maja za mało w loocie.
Weźcie pod uwagę to, że dziś nastąpiło sporo zmian i proszę pisać o loocie od dnia dzisiejszego.
Od razu mówię że wszelkie propozycje związane z dodaniem złota będą odrzucane.
Proszę pisać konkretnie: nazwa mobka; wymienić przedmioty i ilość; proponowana zmiana (przedmioty i ilość)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Czw 17:32, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
del
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:45, 14 Paź 2010 |
|
Tytan, można by po parę ziół dorzucić jest silniejszy od jakiejś zmory czy potępionej a ma całe max 5 monet i czasem jakiś kamień.
done: tytan oprocz kilku wartosciowych kamieni bedzie mial tez troche ziol
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:52, 15 Paź 2010 |
|
Cyklop za duzo kamykow zdecydowanie , zmniejszyc o polwoe conajmniej
edit: przez 10min wkradł się bug który dawał cyklopowi i kilku innym mobka zbyt wielka ilość kamieni, jeśli to było w tym czasie to już powinno być dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:03, 16 Paź 2010 |
|
porosze Was załóżcie sobie inny temat do dyskusji na temat sensownosci ograniczen w znajdywaniu zlota. Najlepiej w innym dziale niz "bugi". Zrobcie ankietę, sprawdzcie ile ludzi woli miec gp w loocie a ilu nie i tam sobie na ten temat podyskutujcie.
TEN TEMAT JEST po to by ekipa mogla latwo i prosto wychwycic bugi zwiazane z uwczesnym lootem. Przykład widać w 2 pierwszych postach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 7:36, 18 Paź 2010 |
|
krwawy licz moim zdnaiem ma strasznie marny loot. po 10-15 ziolek i mial cale 1 gp!! silny licz. lapa wali woja po 3x a czarami nawet dochodzilo do 7x.
edit:
tu powinno być już dobrze, ale jak serwer wstanie to sprawdze dla pewności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 7:39, 18 Paź 2010 |
|
wywerna- za duzo kamienie ma...
edit:poprawione
wiekszy drak- loot bardzo zblizony do draka, ale wiekszy jest silniejszy, czaruje i wytrzymalszy.
edit: wiekszy drake bedzie mial szanse na wiecej ziolek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pon 7:45, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:31, 18 Paź 2010 |
|
Zwykly Drake takze ma za duzo kamieni.. Demon za maly loot.. a jezeli ma taki byc to niech chociaz 10 skor demonich da sie uzyskac z jego ciala.. i to by bylo dobre rozwiazanie ;x myszolaka ociac bo ma za duzo ziol..
edit:
drake: 2-6 kamyków= 100-300gp;
demon zależy jaki. Imenny: ok 1100 regow różnego rodzaju! Czy to jescze za malo?
Co do demonów to prosze pisać jaki bo jest ich sporo i możliwe, że niektóre mają za mało lootu
myszołak będzie okrojony o połowe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:24, 20 Paź 2010 |
|
Myszolak:
1 gp i nic wiecej.
Z trzech zabitych 2 skory demona.
Wilk zamieci:
za maly loot.
poprawka: Myszolak miał 85% szans na sporo ziol, ale teraz bedzie mniej ziol ale za to z szansa 100%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
del
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:05, 21 Paź 2010 |
|
Zmutowany Ogr, obecnie czasem jest jeden kamyk i parę monet, natomiast Ogr b. często ma 2 różne kamienie i tyle samo monet, a jest nieporównywalnie słabszy.
poprawione: 1-3kamienie, szansa na mape
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:25, 21 Paź 2010 |
|
drake ma jeszcze 2 zwoje zazwyczaj.. no i szanse na luske ;] za duzy loot.. a to ja trafiem cos biednego demona albo okradli go wczesniej ^^ jezeli tak jest to ok.
loot drake jest lekko zmniejszony. Co do demona to musisz pisać konkretniej, bo jest wiele rodzai demonów. Jesli masz na myśli demona imiennego to ma on naprawdę sporo regów. Powinno wystarczyć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 8:04, 22 Paź 2010 |
|
piraci - mocno biją ale żadnego łupu z nich ( nie wchodzcie w 3 naraz )
dzisiaj będzie poprawione
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pią 8:16, 22 Paź 2010 |
|
wywerna ma za duzo skor. 1-6.
dla przykladu:
z weza dostaje sie 0-2.
z gargulca 0-3.
na dzien dzisiejszy ilość skór i łusek jest sterowana skryptem, który dopiero w przyszłości będzie poprawiany. W tej chwili na liście: ToDo
edit: zmiany zostana wprowadzone najpewniej juz dziś. Wywki mialy wiecej przedtem niz 1-6 skór. terez bedzie 2-5
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Pią 8:17, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
worton
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:15, 23 Paź 2010 |
|
Hej,
loot wyvern bedzie ok jak tylko poprawie spawn. W poprzednich wersjach wyvek bylo kilka na serwie. Nie wiedziec czemu teraz jest ich tak duzo w destard.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:13, 24 Paź 2010 |
|
demoni sluga , wojownik , mag itp - za malo kamykow i ziolek - zwiekszyc co najmniej 2x
demoni sluga i mag maja dosc spory loot, wiec nie zmienia. Wojownik i nadzorca dostaja nowa grupę z wieksza szansa na ziola i kamyki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 7:30, 24 Paź 2010 |
|
Bran napisał: |
demoni sluga , wojownik , mag itp - za malo kamykow i ziolek - zwiekszyc co najmniej 2x |
nie zgadzam sie, demoni sluga jest slabiutki, co prawda ma duzo hp ale jest slaby, nic nie robi praktycznie. mag takze nie ejst zbyt wymagajacy. zgodze sie tylko co do wojownika i nadzorcy, bija nieraz ostro i sa takze wytrzymali, moznaby cos do ich lootu dorzucic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|