Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Lista bugow (do poprawy) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:42, 05 Paź 2010 Powrót do góry

ok pogralem dzis troche pvp i oto moja lista bugow i spostrzezen:

-pm nie pada od hita zadanego bronia
-corpor jest zaje... przegiety
-o vofje juz nie wspomne dzis odbity vof od pma zadal mi 165hp dmg i sie zlozylem sam od siebie

-woj ogolnie nie ma racji bytu na serwie pvp woj vs mag (gram magiem) i to nie ma znaczenia bm pm czy zm jeden kij
-walka magow odbywa sie na jaknajszybszym wbiciu corpa czasem 2

wylaczcie serwer albo powiedzcie ze bedzie cofka bo gra teraz nie ma najmniejszego sensu

jesli napisane troche chaotycznie to przepraszam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Wto 20:42, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:45, 05 Paź 2010 Powrót do góry

Popieram całym sercem i cala dusza. Dokładam jeszcze flam sancta który za dużo odbija.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radossi



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:48, 05 Paź 2010 Powrót do góry

niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:09, 05 Paź 2010 Powrót do góry

-kowalka nie da sie kuc sztyletow
kowal 110/105 ruda miedz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 23:58, 05 Paź 2010 Powrót do góry

CrowD napisał:
w Shame sa za szybkie respowny. normalnie paranoja, zabijasz 10 mobkow i juz ten pierwszy sie pojawia na nowo. walczylem z 1 h i nie doszedlem do polowy 2 poziomu bo ciagle musialem zabijac moby pojawiajace sie za moimi plecami. co najmniej 3-4 razy taki czas respownu jak teraz.

Jak to Maniak powiedział: "Tak ma być". Rolling Eyes
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Wto 23:59, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Klajdek
CLFE Team


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 7:30, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Radossi napisał:
niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ...


A żebyś ty wiedział, że słucha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Klajdek
CLFE Team


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 7:32, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Radossi napisał:
niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ...


A żebyś ty wiedział, że słucha.

Solkin napisał:

Jak to Maniak powiedział: "Tak ma być". Rolling Eyes
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa.


Z tego, co wiem, było coś jednak poprawiane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Śro 7:51, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Solkin napisał:
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa.


To moze chodzic wiekszymi grupami na moby? Takie full pro rpg Wink

Poczytajcie sobie [link widoczny dla zalogowanych], tam poszukiwacze przygod pojawiali sie kilka osob zawsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eldaren



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 11:49, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Do jakichś groźniejszych lochów, to ja rozumiem, że trzeba chodzić w kilka osób, ale powinny być miejsca, które można wyczyścić solo.
Obecny respawn tłumaczę sobie tym, że to w celu testowym. Nie wyobrażam sobie, żeby tak miało być zawsze, bo to bardzo uprzykrza pvm.
Mogą być jakieś pojedyncze miejsca, jak np. przed wipem bagienko Trin, gdzie respawn byłby szybki, ale kiedy tak jest w każdym lochu to strach wchodzić Smile

edit. Byłbym zapomniał o najważniejszym

W banku Minoc migocze... stojak lampy. Jest i nie ma, jest i nie ma. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eldaren dnia Śro 12:00, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:35, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Yasiu napisał:
Solkin napisał:
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa.


To moze chodzic wiekszymi grupami na moby? Takie full pro rpg Wink

Poczytajcie sobie [link widoczny dla zalogowanych], tam poszukiwacze przygod pojawiali sie kilka osob zawsze Smile


Byłeś kiedyś po wipie na pvm? Jestem przekonany, że nie, zresztą jak sam wspomniałeś jesteś pure crafterem.
Zrozum, że jest tak jak Crowd pisze: nie wyczyścisz dungu nawet w kilka osób, bo zaraz respawn pojawia się na plecach i taka gra mija się z celem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 18:37, 06 Paź 2010 Powrót do góry

Rycerz cienia- za mały loot
Driada- za duży loot


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 6:59, 07 Paź 2010 Powrót do góry

czy skil Resisting Spells w ogole dzila teraz? czy dalej jest tak, ze zbroja odpowiada za resy?

mialo byc cos zrobione z tym zeby res byl przydatny a widze ze tak nie ejst. od gargulca oblapuje flama za 8x hp... strach sie bac dostać flama od demona... 3 zycia by mi nie wystarczyly.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 11:54, 07 Paź 2010 Powrót do góry

crim trzyma pół godziny/ew. postać trzeba zresetować by skrypt załapał(relog).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Czw 11:58, 07 Paź 2010 Powrót do góry

krawiec (100) szyje jedna okladke na ksiazke na 30 prob. Ja rozumiem, ze trudnosc olbrzymia, ale bez przesady.

No i 10 skrawkow? To elementy zbroi zabieraja w wiekszosci przypadkow mniej. Troche przeginka moim zdaniem.

W koncu to nie wplywa ani na statystyki ani na skille. A fajnei miec ksiazke kucharska w kolorze wina (na trunki) i w kolorze zieleni (na salatki) itp itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yasiu dnia Czw 12:02, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:48, 07 Paź 2010 Powrót do góry

druid: ponad 100 skilla, nie moze przywolać najwyższych dostepnych istot.
Tak samo jest z przemianami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)