Autor |
Wiadomość |
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 20:42, 05 Paź 2010 |
|
ok pogralem dzis troche pvp i oto moja lista bugow i spostrzezen:
-pm nie pada od hita zadanego bronia
-corpor jest zaje... przegiety
-o vofje juz nie wspomne dzis odbity vof od pma zadal mi 165hp dmg i sie zlozylem sam od siebie
-woj ogolnie nie ma racji bytu na serwie pvp woj vs mag (gram magiem) i to nie ma znaczenia bm pm czy zm jeden kij
-walka magow odbywa sie na jaknajszybszym wbiciu corpa czasem 2
wylaczcie serwer albo powiedzcie ze bedzie cofka bo gra teraz nie ma najmniejszego sensu
jesli napisane troche chaotycznie to przepraszam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Wto 20:42, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:45, 05 Paź 2010 |
|
Popieram całym sercem i cala dusza. Dokładam jeszcze flam sancta który za dużo odbija.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 20:48, 05 Paź 2010 |
|
niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 21:09, 05 Paź 2010 |
|
-kowalka nie da sie kuc sztyletow
kowal 110/105 ruda miedz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 23:58, 05 Paź 2010 |
|
CrowD napisał: |
w Shame sa za szybkie respowny. normalnie paranoja, zabijasz 10 mobkow i juz ten pierwszy sie pojawia na nowo. walczylem z 1 h i nie doszedlem do polowy 2 poziomu bo ciagle musialem zabijac moby pojawiajace sie za moimi plecami. co najmniej 3-4 razy taki czas respownu jak teraz. |
Jak to Maniak powiedział: "Tak ma być".
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Wto 23:59, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 7:30, 06 Paź 2010 |
|
Radossi napisał: |
niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ... |
A żebyś ty wiedział, że słucha.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klajdek
CLFE Team
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 7:32, 06 Paź 2010 |
|
Radossi napisał: |
niestety ale przywyczajcie sie do tego bo tak bedzie i tak nikt nie slucha ... |
A żebyś ty wiedział, że słucha.
Solkin napisał: |
Jak to Maniak powiedział: "Tak ma być".
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa. |
Z tego, co wiem, było coś jednak poprawiane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 7:51, 06 Paź 2010 |
|
Solkin napisał: |
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa. |
To moze chodzic wiekszymi grupami na moby? Takie full pro rpg
Poczytajcie sobie [link widoczny dla zalogowanych], tam poszukiwacze przygod pojawiali sie kilka osob zawsze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 11:49, 06 Paź 2010 |
|
Do jakichś groźniejszych lochów, to ja rozumiem, że trzeba chodzić w kilka osób, ale powinny być miejsca, które można wyczyścić solo.
Obecny respawn tłumaczę sobie tym, że to w celu testowym. Nie wyobrażam sobie, żeby tak miało być zawsze, bo to bardzo uprzykrza pvm.
Mogą być jakieś pojedyncze miejsca, jak np. przed wipem bagienko Trin, gdzie respawn byłby szybki, ale kiedy tak jest w każdym lochu to strach wchodzić
edit. Byłbym zapomniał o najważniejszym
W banku Minoc migocze... stojak lampy. Jest i nie ma, jest i nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eldaren dnia Śro 12:00, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:35, 06 Paź 2010 |
|
Yasiu napisał: |
Solkin napisał: |
Żal z tymi respawnami i tyle. Ich częstotliwość powinna być "normalna", czyli ta sprzed wipa. |
To moze chodzic wiekszymi grupami na moby? Takie full pro rpg
Poczytajcie sobie [link widoczny dla zalogowanych], tam poszukiwacze przygod pojawiali sie kilka osob zawsze |
Byłeś kiedyś po wipie na pvm? Jestem przekonany, że nie, zresztą jak sam wspomniałeś jesteś pure crafterem.
Zrozum, że jest tak jak Crowd pisze: nie wyczyścisz dungu nawet w kilka osób, bo zaraz respawn pojawia się na plecach i taka gra mija się z celem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 18:37, 06 Paź 2010 |
|
Rycerz cienia- za mały loot
Driada- za duży loot
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 6:59, 07 Paź 2010 |
|
czy skil Resisting Spells w ogole dzila teraz? czy dalej jest tak, ze zbroja odpowiada za resy?
mialo byc cos zrobione z tym zeby res byl przydatny a widze ze tak nie ejst. od gargulca oblapuje flama za 8x hp... strach sie bac dostać flama od demona... 3 zycia by mi nie wystarczyly.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:54, 07 Paź 2010 |
|
crim trzyma pół godziny/ew. postać trzeba zresetować by skrypt załapał(relog).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Czw 11:58, 07 Paź 2010 |
|
krawiec (100) szyje jedna okladke na ksiazke na 30 prob. Ja rozumiem, ze trudnosc olbrzymia, ale bez przesady.
No i 10 skrawkow? To elementy zbroi zabieraja w wiekszosci przypadkow mniej. Troche przeginka moim zdaniem.
W koncu to nie wplywa ani na statystyki ani na skille. A fajnei miec ksiazke kucharska w kolorze wina (na trunki) i w kolorze zieleni (na salatki) itp itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yasiu dnia Czw 12:02, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:48, 07 Paź 2010 |
|
druid: ponad 100 skilla, nie moze przywolać najwyższych dostepnych istot.
Tak samo jest z przemianami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|