Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kusza powtarzalna... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 23:00, 28 Maj 2008 Powrót do góry

Witam...
Doszedlem do wprawy w bowcrafie i ucieszony zakladam kusze powtarzalna... I co mnie zdziwilo...

dmg 8-12 przy szybkosci 44

Dla porownania dmuchawka z takiego samego drewna tez normalnej jakosci

dmg 9-13 szybosc 44

To chyba jakas kpina ze tak trudny do wykonania sprzet jakim jest powtarzalna jest gorszy od najbanalniejszej broni lucznika jaka jest plujka...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 0:52, 29 Maj 2008 Powrót do góry

ale kusza sie nie psuje poza tym pewnie ma fajniejsze specjale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 6:57, 29 Maj 2008 Powrót do góry

Juz wczesniej poruszałem temat Kuszy Powtarzalnej i zgadzam się że jest ona ciut za słaba a więc praktycznie niefunkcjonalna (co do craftu nie wiedziałem że ciężko ja wykonać) żeby kożystać z jej teoretycznej zalety musiałbym pić mix mocy co strzał bądź mieć inta jak maestro magii. W tej chwil ta broń, ze się tak wyrażę, jest martwa. Pobiegałem chopkiem z tą kuszą po Aure pare chwil i szybko zamieniłem ją na zwykłą.

Proponuje zrobić ją jeszcze szybszą (np. 48 a nawet 50) nazwijmy, ze względu na powtarzalność (nie trzeba przeładowywać) a Dmg zostawić takie jak jest oczywiście ze specjałem Duble Strike (zawsze coś).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 11:43, 29 Maj 2008 Powrót do góry

Argumentem przetargowym na korzysc samopowtarzalnej kuszy powinien byc fakt, ze nie wymaga ona jakoby przeladowywania, oczywiscie do momentu wyczerpania amunicji w magazynku (pew pew pew..). Zgola inaczej ma sie dmuchawka, ktora wymaga sztuki ladowania każdorazowo przy oddanym strzale (pew).
Moze by tak wiec wyposrodkowac te dwie bronie, zwiekszajac kuszy parametr predkosci kosztem niewiele mniejszych obrazen od dmuchawki.
Lub, wyposazyc kusze samopowtarzalna w ladunki jak rozdzke, po okreslonej liczbie wystrzelonych pociskow (ekwiwalent pojemnosci magazynka) staje sie bezuzyteczna i odrzucana na bok, na rzecz bardziej morderczej broni strzeleckiej lub bialej.
Samomiot spelnialaby wtedy wylacznie funkcje broni rozpoczynajacej walke. (lub ja konczacy Razz)

edit: Kixar ten temat nadawalby sie do Propozycji bardziej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Czw 11:46, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:02, 29 Maj 2008 Powrót do góry

nie no sorki - nie może dojść do sytuacji kiedy kusze będą szybsze niż łuki. Dopałem kuszy powtarzalnej z tego co pamiętam jest miły bonus w postaci Double strike'a (który w łukach jest dostępny tylko w dość powolnym YUMI). Kusze z natury muszą być powolne co rekompensuje dość dobry dmg (pamiętajmy ze odpowiednikiem w łukach jest łuk krótki, który ma odpowiednio mniejszy DMG)- poza tym ludzie -

1. zacznijcie liczyć damage na sekundę a nie na strzał... W tym przeliczniku kusza powtarzalna ma najlepszy rate z dostępnych obecnie broni
2. To może wprowadzimy działko Vulcan ala kusza Van Helsinga która będize miała możliwość opróżniania kołczanu w 3 sec ?

Moim zdaniem teraz jest ok

I mówię to jako Bowcrafter (jeden z najstarszych na CL4) i jako łucznik (od zawsze)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Czw 13:05, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 14:41, 29 Maj 2008 Powrót do góry

omg a po co takie nerfy?

1. zwiększyć prędkość kuszy samopowtarzalnej (do 48 powiedzmy.)
2. zwiększyć dmg kuszy samopowtarzalnej (do poziomu dmuchawki.)
3. wprowadzić nowy rodzaj amunicji dla kuszy - kasetki - jak się bełty w kasetce skończą (dajmy na to 30 bełtów) to przeładowanie trwa 20 sekund (wsadzenie nowej kasetki)
4. napełnienie pustej kasetki trwa 3 min. (bełtami ofc.)
5. by robić kasetki, potrzeba hm... 90 bowcrafta.
6. w przypadku braku kasetek i gdy posiada się inne bełty, kusza samopowtarzalna strzela z prędkością zwykłej kuszy i ze swoją standardową siłą.

Co dzięki temu osiągamy?
a) - fajną broń.
b) - spokojnie możemy ją umagiczniać itp.
c) - nie ma nic za darmo - dochodzi konieczność posiadania dodatkowej amunicji itp.
d) - dochodzi nowy produkt, który napędza gospodarkę.
e) - badgerman, jeżeli łuki są w tyle za kuszami, to może powinno się je wzmocnić trochę? Bądź dać lepszy dmg. (poza ciężką kuszą)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:22, 29 Maj 2008 Powrót do góry

Nie ma nerfa

drobna poprawka Sal:

co uzyskujemy: Karabin maszynowy zadający co sek. ~30HP graczowi, który może stać od nas w odległości 0-12 kratek, a 30 bełtów w magazynku to olbrzymia liczba (starczy spokojnie na pół minuty strzelania). Ogólnie pomysł mi podchodzi pod to co napisałem powyżej - dodamy do tego że umagiczni się ją jako broń wszechstronności, zrobi się expową, wbije runy i mamy miniguna Smile

Łuki MIAŁY być w tyle za kuszami co chodzi o DMG, a Kusze miały być w tyle za łukami co chodzi o RELOAD-SPEED


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Czw 15:24, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:47, 29 Maj 2008 Powrót do góry

heh, to 10 pocisków? i obniżyć dmg dmuchawki do dmg. kuszy samopowtarzalnej... (wtedy napełnianie kasetki niech trwa 1 min.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 15:56, 29 Maj 2008 Powrót do góry

Widze ze jak zwykle pinć tysincy propozycji... ;/

Kusza powtarzalna powinna strzelac nieco szybciej niz ciezka kusza i miec troche mniejszy dmg... a teraz to jest powywracane na glowie wszytsko...
Dmuchawka stala sie jedna z najpotezniejszych broni... suchar na maxa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 22:17, 29 Maj 2008 Powrót do góry

Ja mysle ze zamiast pisac ze kusza samopowtarzalna nie jest wcale zla ... i tu rozne durne argumenty wstawiac na uzasadnienie swojej durnej tezy. To wystarczy spojzec na sprawe w ten sposob, ze kazdy chce byc najlepszy i korzysta z najlepszej broni jaka jest dostepna, a skoro z kusza powtarzalna zaden lucznik nie gania to proste oczywiste i logincze jest to ze ta bron jest lipna i nalezy ja dopakowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pią 1:27, 30 Maj 2008 Powrót do góry

Moje zdanie jest takie. Osobiscie wolalbym biegac wlasnie z taka kusza ale malo pior jest dostepnych i sie nie da zrobic odpowiedniej ilosci beltow zeby kusze byly grywalne na pvm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 5:38, 30 Maj 2008 Powrót do góry

No wlaśnie o to chodzi ze w tej chwili jest ona praktycznie nie grywalna, z łukami jest o tyle lepiej ze mamy ich trochę więcej rodzai, a i tak rzadko (jeśli nie wcale) widuje się łucznika z takim Yumi czy którym LongBowem (podobnie jest z mieczami ale to osobny problem). Mamy trzy kusze z czego dwie są grywalne a ta trzecia to tylko fajnie wygląda i nie jest żadnym konkurencyjnym, alternatywnym orężem dla dmuchawki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 1:36, 01 Cze 2008 Powrót do góry

specjale z kuszy sa o wiele lepsze, z dmuchawki poprostu sie nie oplaca ( ta, paraliz na 2 sekundy )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Nie 12:56, 01 Cze 2008 Powrót do góry

Lol. Dmuchawka jest bardzo fajna do pvm gdyby nie to ze sie psuje.
Kusze wlasnie zalozylem i stestowalem. Ogolnie szybko traci swoj DMG ale sie nie chce rozleciec odrazu Smile I jest alternatywa dla dmuchawki.
Co do specjala paraliz. Moim zdaniem jeden z lepszych specjali na pvm dla lucznika :f


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Eltales666



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:29, 01 Cze 2008 Powrót do góry

ten paraliż gó**o daje, już wolę double strike z ciężkiej kuszy, który jest o wiele przydatniejszy pvm. Jak ja grałem to potwory sparaliżowane specjalem z dmuchawki dalej czarowały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)