Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:38, 25 Maj 2008 |
|
Jak długo czaruje się niewidzialność a jak długo klika "hidding" ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 15:40, 25 Maj 2008 |
|
ogolnie kiedys tego nie bylo - dawalo sie rade-
teraz to bylo - dawalo sie rade i nie powiem fajnie bylo
wywalili hida da sie znow rade
ale nie mowicie o przegieciu tego bo mystery mch i inni jestescie magami wiec dacie rade kogos odnalezc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 16:08, 25 Maj 2008 |
|
hiding nie byl dawniej "darmowa niewidka" bo uzywano go bardzo czesto chodzac na piechote w polaczeniu ze stelfem. przydawal sie do sprawdzania jaskin albo uciekania z pola walki, nikt nie uzywal tego zeby sie chowac na koniu... . na CLFE weszla mozliwosc hidowania na koniu od 100 hida, a teraz tylko dla 1/2rzd, jednak nadal mozna sie ukrywac w pelnym biegu jednak z poswieceniem konia (wystarczy nagrac makro: 2klik na siebie, hid)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Nie 16:24, 25 Maj 2008 |
|
Niewidki tez sa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Nie 18:57, 25 Maj 2008 |
|
Dobrze, od początku. Nie mam hida więc jestem bezstronny. Co do hidowania się na koniu... sprawa wiele razy omawiana na wielu forach, płacze, żale cuda na kiju... Moim zdaniem to tylko gra. Dajcie grać... nie mam nic przeciwko, żeby hidowanie się na koniu był możliwe tylko dla osób powiedzmy 100skilla 100expa i dla I rz / II rz z expem >50. Hid przede wszystkim na tym serverze nie jest jakimś mega dopałem.. domyślam się,że większość hida wykorzystuje w pvm. Jeśli chodzi o pvp nigdy nie odczułem problemu z tym związanego. Po 1 mag ma wis quas... może biegać w kółko i za przeproszeniem srać tym czarem wokoło. Po 2 detect h... po 3 pomijając butle małe wybuchu (mały koszt 1 siarki 1 butelka) są też butle płomienia, można je znaleść na pvm.. a zrobienie ich alchemikiem to też nie problem a jest to tzw. "obszarówka"... Moim zdaniem ta zmiana jest drastyczna, nie znam jej z własnego doświadczenia bo jak wspominałem nie mam hida, ale jak analizuję tą dyskusję to dochodzę do takiego właśnie wniosku. I nie miejcie pretensji do Colta, że coś wprowadza,a potem wycofuje. Robi to dla dobra ogółu.. nie sprawdziło się.. ok piszemy "słuchaj nie może być tak bo ... " i podajecie skąd utrudnienia czemu tak a nie inaczej i wtedy podejmuje się decyzje, a nie każdy płacze, obraża kogoś zamiast wypowiedzieć swoje zdanie i tyle. Troche rozsądku..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 19:08, 25 Maj 2008 |
|
sorki ale w pewnym momencie wogole przestalem czytac.
ktos wspomnial o tym ze na 095 nie mozna bylo wogole sie hidnac na wierzchu no tak ale pamietajmy ze lwia czesc graczy nie pamieta co to bylo 095.
ale nie o tym chcialem napisac. moim skromnym zdaniem ten temat zostal zalozony tylko dlatego ze w informacji nie bylo wzmianki o sposobie zmiany... czytamy:
modyfikacje i dopracowania ukrywania i chodzenia w ukryciu
zgodnie z opisami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko niby wpożądku tyle że nie zostalo nic wspomniane o zastosowanych modyfikacjach a wskazane tematy (linki) raczej sie nie zmienily. Jak dla mnie zmiana w sumie prawidlowa (tak mam hida i stelfa oba 100/100 ). Ale powinno byc napisane ze zmieniono modyfikator odpowiadajacy za hiding na wierzchu.
a co do samej zmiany to troszki za ostra ona byla, testowalem i na 20 ukrys mniej wiecej (10 przy walce z mobami 10 w szczerym polu) udalo mi sie ukryc chyba 3 albo 4 razy moim zadniem powinno to mniej wiecej wychodzic 50-50 % (co drugie ukrycie udane).
podsumowujac wystarczylby opis przy dosc mocnych zmianach co zostalo zmienione i dlaczego pozwoliloby to uniknac takowych dyskusji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 19:34, 25 Maj 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
Jeśli chodzi o pvp nigdy nie odczułem problemu z tym związanego. Po 1 mag ma wis quas... może biegać w kółko i za przeproszeniem srać tym czarem wokoło. Po 2 detect h... po 3 pomijając butle małe wybuchu (mały koszt 1 siarki 1 butelka) |
jestes wojem.
magiem sie walczy przezalosnie vs postac z hidem. jak przeciwnik jest na koniu to albo odbiega albo sie hiduje i w takiego cw... nie mozna nic wyczarowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 20:41, 25 Maj 2008 |
|
Zorgan napisał: |
ale nie mowicie o przegieciu tego bo mystery mch i inni jestescie magami wiec dacie rade kogos odnalezc |
Dlugo gralem postacia z hidem i stelfem. Oba skile byly mi absolutnie niezbedne do gry (shadowstrike'a bez nich nie da sie uzywac) i moge powiedziec ze ani razu nie ukrylem sie na wierzchu tylko dlatego ze to jest nieklimatyczne i wg mnie kompletna bzdura. Raz juz to kiedys pisalem i napisze jeszcze raz - kon jest dopalem samym w sobie i laczenie tego z niewidzialnoscia to przegiecie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:18, 26 Maj 2008 |
|
jakiekolwiek uwalenia skili typu hid/stealth, sa kompletnie bez sensu z tego prostego względu, że to jest zawsze podpora postaci, okupiona masakrycznym kosztem (2 skile), które nigdy nie będą niczym więcej jak wsparciem. Opamiętajcie się, hidem nie da się zabić! Niczego!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 9:41, 26 Maj 2008 |
|
Salomon
bandazami tez sie nie da, a zostaly zmienione.
tu raczej chodzi, ze za latwo bylo z tym koniem tak jak bandaze za szybko leczyly, tu i tu byl problem z zabiciem. to tylko przyklad
i nie dwa skile a jeden bo na koniu sie chodic nie da w ukryciu wiec to osobna rzecz moim zdaniem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:55, 26 Maj 2008 |
|
drako napisał: |
ani razu nie ukrylem sie na wierzchu tylko dlatego ze to jest nieklimatyczne i wg mnie kompletna bzdura. |
A najbardziej nieklimatyczne i przegiete jest chodzenie duszkiem, bo przeciez to absurd by po smierci moc isc sie spokojnie wskrzesic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 12:59, 26 Maj 2008 |
|
Woofcaa, ja nie odnosze tego do rzeczywistosci bo ultima nie ma z nia nic wspolnego
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drako dnia Pon 12:59, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 14:01, 26 Maj 2008 |
|
Skoro nie ma z nią nic wspólnego to chyba powinno się dać bez problemu hidnąć na koniu. Co do mch88 ... nie żartuj... to że jestem wojem to znaczy że przy mnie słabiej się hidnie ? Mi też pare razy ktoś nawiał bo miał hida... Pozazdrościć skilla, ponarzekać, że nie miało się butli tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 14:28, 26 Maj 2008 |
|
nie, chodzilo mi o to ze jak jestes i ktos ci sie shiduje to nie musisz czarowac od nowa tylk odalej lecisz na przeciwnika z tym swoim warem walczonym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:44, 26 Maj 2008 |
|
mch ma racje, jako woj nie musisz się zatrzymywać by zadać dmg, więc zmniejszasz możliwości ofiary do użycia hida. Co do heala... heal był zmieniany 3 razy na CL. 1 - do stanu m/w jak na 095, 2 - do stanu przed zmianami tymi co były teraz, gdzie nic go nie przerywało, można było pić żółte i się bandażować + prędkość bandażowania była ogromna... i zmieniono to do postaci takiej jak dzisiaj, gdzie już nie wystarczy włączyć makro na healing by być nieśmiertelnym. Nie twierdze że w dobrą stronę poszła ta zmiana, ale była ona konieczna + porównywał bym raczej heala do medyty. Natomiast hiding był ok. Zwiększał szanse na uniknięcie wroga, ale nie dawał immuna, jak to w zasadzie robił heal... .
A i apropo hida... czy jest jakiś modyfikator do sukcesu użycia, bądź do max wagi od stealtha? Bo jeśli tak, to powinien on zostać anulowany i włożony w samego hida a stealth powinien dawać tylko te bonusy co zawsze (możliwość używania innych skili w ukryciu itp.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|