|
|
Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:03, 01 Lis 2007 |
|
Możliwe, że inne zmiany przesłoniły ostatnie szlify dmuchawki, ale póki co ma ona specjale Disarm i Paralyze oraz nie przejmuje właściwości drewna.
Swoją drogą, skoro dmuchawka strzela amunicją, któej produkcja nie wymaga piór, to może bełty kuszy (które IRL miały, zdaje się, brzechwy drewniane) mogłyby działać tak samo (ale np. wymagać 2 razy więcej drzewców)? Oczywiście nie jest to nic ważnego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:27, 01 Lis 2007 |
|
co do specjali nie jestem narazie w stanie tego zmienic (moze to gdzie w plikach uo trzeba...)
co do wlasciwosci drewna postaram sie to dadac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:53, 01 Lis 2007 |
|
wlasciwosci beda dodawane po restarcie (literowka)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |