Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 11:23, 15 Mar 2008 |
|
ewidentnie niedorobiony jest system odbijania czarow nekro przez lustro antymagiczne, czesc czarow z celownikiem jest odbijanych a czesc nie.
wiec niech sie ktos zdecyduje i zrobi tak zeby albo wszystkie czary celowane byly odbijane albo zaden.
wczoraj tak padlem bo nie wiedzialem ze chill touch jest wyjatkiem i lustro go nie odbija, natomiast wszystkie strzalki, wlocznie, pain spike, ice breath itd ktore sa celowane normalnie sie odbijaja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:44, 15 Mar 2008 |
|
a dlaczego wszystkie czary maja badz nie maja byc odbijane???
dziwne ze jeszcze nie placzecie na temat lustra i strzalki bo zostawilem "piłeczke"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 11:48, 15 Mar 2008 |
|
Coltain napisał: |
a dlaczego wszystkie czary maja badz nie maja byc odbijane???
|
proste wnioskowanie z analogii, jezeli wiekszosc da sie odbic to myslalem ze wszystkie. no ale jak widac prosta logika sie rozbija o twoje rozwiazania.
szkoda tylko ze musialem pasc zeby sie o tym przekonac, bo o ile info o tym ze czary nekro da sie odbic lustrem do mnie dotarlo to niestety nigdzie nie bylo wspomniane ze chill akurat sie nie odbija mimo ze jest celowany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:04, 15 Mar 2008 |
|
Nie mowie ze to jest wlasciwe i tak powinno byc.
Zaskoczyła mnie tylko logika...
A info... no to juz mozesz napisac o tym czarze, gmy na pewno to wrzuca na stronke
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:16, 15 Mar 2008 |
|
apropo... przydalo by sie wywalic ta pileczke bo dziwne rzeczy sie z nią robią
Np. ktos stoi w paraliżu, dostaje kvf - wybiega i nie ma szans rzucić sobie lustra, ale jakimś cudem kolejny paraliż zostaje odbity do castującego itp.
Nie potrzebna komplikacja i zmienianie czegoś, co dobrze działało.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 14:00, 15 Mar 2008 |
|
sorry za rozmycie tematu, ale jak juz jestesmy przy nekrusie..
to czy nie jest bugiem opcja leczenia sie bandazami na poli nekromanty?
taki nekrus z 2xx dex'a na polimorfii leczy sie jak glupi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:21, 15 Mar 2008 |
|
nie bo poli necro są za słabe przecież...
ale tu to raczej nie jest kwestia necro a samego heala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 16:12, 15 Mar 2008 |
|
Skoro czary nekro są odbijane to powinny być wszystkie. Swoją droga ile czasu trwa poli nekro? Bo chyba nie 200 s?
Coltain napisał: |
tyle co i maga |
No to mnie zaskoczyłeś
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Sob 16:47, 15 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:21, 15 Mar 2008 |
|
tyle co i maga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 22:43, 15 Mar 2008 |
|
Havok napisał: |
Skoro czary nekro są odbijane to powinny być wszystkie. |
tzn powinny byc odbijane te ktore maja cwelownik...
albo wrocmy do starego systemu gdzie zadne czary nekro nie byly odbijane.
po prostu chodzilo mi o sam fakt ze wychodzi info ze lustro odbija czary nekro, nagle okazuje sie ze nie wszystkie, a ja trace przez to pixele.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:26, 16 Mar 2008 |
|
No to miałem na myśli. Analogicznie jak w przypadku maga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 1:03, 02 Cze 2008 |
|
odswieze temat, moze nie o lustrze ale o czarze Chill Touch o ktorym byla tu mowa.
chodzi mi o to ze czar ten sciaga obecnie 20 pkt staminy, to bardzo malo i praktycznie nie wplywa na walke; jedyna zaleta tego czaru jest szybki chociaz malutki dmg.
uwazam ze chill powinien sciagac 40 pkt staminy; taka ilosc bylaby bardziej rozsadna bo czar odzyskalby swoje glowne zastosowanie (czyli zatrzymanie przeciwnika) a jednoczesnie nie bylaby to bron "odpal i zapomnij" bo nadal trzeba bedzie wyczarowac 2-3 takie czary zeby zatrzymac przeciwnika nie korzystajacego z czerwonych butli.
jako dodatkowy argument wiodacy ze chill jest za slaby, powiem ze nie da sie go dobrze laczyc nawet z pestem... kilka pestow nie zmniejsza przeciwnikowi staminy na tyle zeby 2-3 chille go zatrzymaly<- to nadal za malo.
mysle, ze to jest bezsensowne, bo takie combo na zdrowy rozum powinno dzialac spokojnie, jednak gdy przeciwnik majacy ~100 staminy dostanie lacznie pestami za -40 dexa ma go ~60. i tutaj powinny byc potrzebne 1-2 chill touche do zatrzymania zamiast 2-3.
mimo ze nie warto nawet wspominac o probach zatrzymania przeciwnika bez klatwy tym czarem to pragne zwrocic uwage jak to wyglada (oczywiscie do wykonania tylko na sparalizowanym przeciwniku albo bez konia): nekro czaruje 5-7 chill touch w przeciwnika co 5 minut poscigu po czym klnie na cale mieszkanie ze koles znow wypil czerwona butle.
tak wiec wydaje mi sie ze ~40pkt staminy sciagane przez ten czar nie sprawi ze bedzie on tak stresogenny jak dawniej (wtedy zabieral ponad 1/2 czyli okolo 50-70 staminy) a spowoduje ze czar odzyska swoja glowna wlasciwosc (poza smiesznym dmg jak juz napisalem..)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 14:02, 02 Cze 2008 |
|
Stanie się stresogenny dla wojownika, poza tym nekro jest już chyba wystarczająco mocny ? Nie chciałem poruszać tego tematu bo zaraz podniesie się krzyk. Podaj mi 1 rzecz jaką dostał wojownik ułatwiającą pvp ? Bo póki co res zbroi jest nieprzydatny jeśli nie masz resisting spells (o którym ciągle mówisz,że jest nieprzydatny). Bez resa max co wyciągniesz to 35 ( z biżuterią ). Poza tym heal nie jest już zależny od dexa. Butla przerywa heal z tego co wiem... to już 3 zmiany w wojowniku na minus... co na plus ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 14:39, 02 Cze 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
Stanie się stresogenny dla wojownika |
no tak strasznie stresogenny... obecnie bole sa wylaczone z uzytku, telekineza maga rzadko zrzuca z konia, paralize podobno wojownikow sie nie imaja, chillem nie sposob zatrzymac woja bo ma ponad 100 stamy na zbicie ktorej potrzeba 5-6 chill touch. wczoraj gralem pvp i probowalem zabic alife; generalnie walka trwala dotad az nie wypila wszystkich zoltych butli bo nie sposob bylo jej zabic/zatrzymac (dostala lacznie ze 20 chill touch i dalej biegla jak sarenka) gonilem ja z veritum des, walac ciagle chillem, w miedzyczasie dostala pestilencem (klatwa taka obszarowa troche slabsza od magowej). czyli hmm wypila okolo 27 zoltych butli , walka (wlasciwie ganianka) trwala dobre 10 minut.
moim zdaniem to jest bez sensu dlatego chcialem zeby chill zbijal 2x wiecej staminy co spowodowaloby ze potrzebne by byly 2-3 takie czary na zbicie pelnej staminy zamiast 5-6 jak jest obecnie.
to czy nekro jest mocny to teraz akurat rzecz wzgledna. zabrano nam 2 najsilniejsze czary czyli strzalke i wlocznie ktore odwalaly cala robote za gracza, duzo osob ma SS wiec veritum juz nie jest takie skuteczne, pain spike jest dobry glownie na magow bo wojowi sie nie da za duzo tym zrobic; generalnie walka z wojem polega na wrzuceniu mu wiezow krwi i czekaniu az sie o mnie zabije bo czarami zadajacymi (niewielki) dmg ciezko storpedowac puszke ktorej hp wacha sie ciagle miedzy 100%-80%-100%-80%-100%-...-... przez cala walke...
ps to ze odemnie i salomona obrywaliscie z saladinem w 30 sekund to wina tylko tego ze 2 graczy skupialo sie na 1 i wtedy rzeczywiscie moze byc problem, ale w walce 1/1 ciezko zabic woja nawet nekrusem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:38, 02 Cze 2008 |
|
A tak swoją drogą, to te obszarowe klątwy się nakładają się na siebie w przeciwieństwie do klątwy maga...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|