Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 czar reactive armor Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:26, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Wg mnie ten czar jest zbugowany. Wdlug OSI obniza on resisty a podwyzsza odpornosc fizyczna o conajmniej 15 ar. Po rzuceniu faktycznie spadaja resisty ale ar jest takie jak bylo. Nie wspominajac juz o tym ze czar sie utrzymuje na oko 15 sekund a wg OSI powinien dzialac az nie zostanie rzucony ponownie. Prosilbym o wyjasnienie tej sprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 23:55, 10 Lis 2007 Powrót do góry

............................................................
flam sanct obniza ci dmg ktory by mial wejsc w ciebie o 1/3 i oddaje to we wroga...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 0:35, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Czar protect dziala do ponownego rzucenia. Ale jesli chodzi o flam sanct to rzeczywiscie moglby dluzej dzialac (do minuty)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 0:54, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
............................................................
flam sanct obniza ci dmg ktory by mial wejsc w ciebie o 1/3 i oddaje to we wroga...


No coz, zasugerowalem sie opisem na straticsie:
"Increases caster's Physical Resistance by ((Inscription / 20) + 15) points, and decreases caster's Fire, Cold, Energy and Poison Resistance by 5 points each. Lasts until cast again."

Jesli ta kwestie mamy z glowy to zostaje jeszcze czas dzialania ktory jest stanowczo za krotki. Jest to czar majacy minusy wiec powinien dzialac przynajmniej tyle co bless.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 1:20, 11 Lis 2007 Powrót do góry

przeciw.
Wlasnie dlatego ze ma minusy, jego najwiekszym plusem jest w tym momencie bardzo szybki cast i krotki czas dzialania - rzucasz wtedy gdy faktycznie potrzebujesz a w innych sytuacjach cie nie oslabia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 1:36, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Ale skad masz wiedziec ze akurat w momencie jak go rzucisz mob/gracz cie trafi? PM go i tak nie zastosuje bo sa czary bardziej dla niego przydatne ktore moglby w tym czasie rzucic, a dla BM ma marne zastosowanie bo wlasnie dziala za krotko i trzeba go rzucic w czasie walki. Jak trzeba - wydluzyc mu czas castowania ale niech sie utrzymuje dluzej.

PS do modow: proponuje przeniesc temat do dzialu propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 2:39, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Niestety musze przyznac racje Salomonowi.
Gram ZMem (powiedzmy, bo nie ma klas na serwerze) i uzywam tego czaru bardzo czesto. Czas dzialania jest wystarczajaco dlugi i zapewniam, czar jest w pelni sprawny i jak sie go zastosuje z glowa daje rezultaty.

Jesli chodzi o opis ze straticsa, dokladnie tak dziala obecnie Protection.
Mass Protection natomiast dodaje tylko AR i nie mozna go rzucic na cel, a jedynie na siebie i osoby w party. Jako ze obecnie party nie dziala- prosze o ponowne przyjrzenie sie temu czarowi.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 13:27, 11 Lis 2007 Powrót do góry

No skoro dwoch dobrych pvpowcow mowi ze jest ok to sie nie bede klocil. A co do protection to dziala on jak na osi. Ostatnio ktos sie nawet skarzyl ze zmniejsza AR do 15 i wszystkie resisty. Takze generalnie mag nie ma czaru ktory by mu AR podnosil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:08, 11 Lis 2007 Powrót do góry

zwykle Protection osłabia pancerz i chyba dodaje obrony od poszczególnych rodzai ataków. Dodatkowo powoduje, że nie można rozproszyć maga podczas kastowania czaru. Nie jestem pewien ale hcyba jeszcze skraca lub wydłuża czas kastowania.

Mass Protection dodaje AR - więc ten czar zwiększa AR magom Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 15:54, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Napewno? Na chlopski rozum powinien to byc czar protection ktory mozna rzucic na cala druzyne i tak to jest na straticsie opisane. Trzebaby sie wziasc i opisac te wszystkie zmiany wzgledem OSI bo sa one conajmniej dezorientujace.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:44, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Więc tak: ostatni raz kiedy sprawdzałem Mass Protection dawał mi bonusa do armora (fizyczna obrona czy jakoś tak). Oczywiście, jeśli stałeś blisko ludzi z Twojej drużyny czar ten również był rzucany na nich (nie pamiętam zasięgu). Nadal Mass Protection daje plusa do armora.

Zwyczajne protection działa tylko na rzucającego je maga. Jest to czar trwały i podlega się jego działaniu póki nie rzuci się go ponownie.

Wiem, powinienem to opisać w poprzednim poście ale zapomniałem o tym wspomnieć ^_^ Przepraszam Smile Po prostu zasugerował się pytaniami o bonusy etc i zapomniałem, że w sumie miło jest też wspomnieć o dokładniejszym działaniu.

Właśnie sprawdziłem w grze:
Dobrze mówiłem - Mass protection daje bonus do phis. res. czyli do Armora i jest to czar na czas.

Protection natomiast daje minus do armora, minus to magicznego ressa ale za to czary maga nie będą mogły zostać przerwane gdy ten zostanie trafiony oraz casting time jest decreased

Więc w sumie nawet fajnie jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:05, 17 Lis 2007 Powrót do góry

widze ze wyjasnione


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)