Autor |
Wiadomość |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 22:50, 08 Paź 2010 |
|
Zmieniłem dmg czarów, sprawdzajcie, piszcie uwagi. Na razie rozmawiamy TYLKO O DMG. Nie o resowalnosci, czasie castowania, paralizach. O DMG!
Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pią 22:53, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 18:48, 09 Paź 2010 |
|
Po informacjach uzyskanych od grających początkującymi postaciami (czyt.: mało statów, czyli w tym wypadku inta) sprawdzono liczenie bonusów od inteligencji do obrażeń czarów i wprowadzono poprawki, które umożliwią grę magiem młodym postaciom. Proszę przetestować, różnice powinny być tym bardziej widoczne im mniej inteligencji ma postać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:34, 09 Paź 2010 |
|
teraz tylko wprowadzić stary system paraliży - ten z CL:te i będzie ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Sob 23:26, 09 Paź 2010 |
|
Że jak? Lepiej? Sorry, ale mam 22 inteligencji (dopiero, wiem, nowa postać) i moje fireballe zaczęły już po 12 dmg zadawać. Ale teraz jak zostały wprowadzone te zmiany znowu ich dmg spadł do 3. Corp Por w samego siebie zadaje całe 1 dmg a we fretke i wiewiórkę kolosalne 5.
Przed zmianami cieszyłem się, że jak mnie zaatakuje szczur podczas zbierania ziół to będę już mógł się obronić zaklęciami. Teraz znowu wracam do kija bo zaklęcia są bezużyteczne z moim INT.
Podsumowując - chyba się gdzieś w skrypcie przestawił "+" z "-". Jest o wiele gorzej, a nie lepiej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 23:56, 09 Paź 2010 |
|
Skipperro napisał: |
Że jak? Lepiej? Sorry, ale mam 22 inteligencji (dopiero, wiem, nowa postać) i moje fireballe zaczęły już po 12 dmg zadawać. Ale teraz jak zostały wprowadzone te zmiany znowu ich dmg spadł do 3. Corp Por w samego siebie zadaje całe 1 dmg a we fretke i wiewiórkę kolosalne 5.
Przed zmianami cieszyłem się, że jak mnie zaatakuje szczur podczas zbierania ziół to będę już mógł się obronić zaklęciami. Teraz znowu wracam do kija bo zaklęcia są bezużyteczne z moim INT.
Podsumowując - chyba się gdzieś w skrypcie przestawił "+" z "-". Jest o wiele gorzej, a nie lepiej. |
To, że przy 22 inta fireballe wchodziły po 12 to właśnie był bug... ;]
Teraz jest ok jeżeli jest tak jak piszesz.
Musisz skoksać trochę inta, nie ma wyjścia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lubiekluski
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 6:46, 10 Paź 2010 |
|
Magia i eval na 100% to must have:> Inta warto mieć minimum 50 najlepiej 100.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 7:30, 10 Paź 2010 |
|
lubiekluski napisał: |
Magia i eval na 100% to must have:> Inta warto mieć minimum 50 najlepiej 100. |
to niech zaczna szybciej staty rosnac :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 8:50, 10 Paź 2010 |
|
po co szybciej?
dmg od inta jest dobrym rozwiazaniem.
masz 22 inta to walisz za 3 hp firebalem. to jest czar z 2 kregu.. wiec czego sie spodziewales. a co do corpa to nie wiem czy wiesz jak dziala ten czar.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 10:13, 10 Paź 2010 |
|
Zgadza się, z 12 spadło do 3, i po tych interwencjach, które otrzymałem (a o któych mowa w moim drugim poscie) wprowadziłem zmianę i powinno z owych 3 poprawić się na około 14, czyli w zasadzie lepiej niż sytuacja wyjściowa.
EDIT: khe khe, skucha Moja Kulpa jak mawiali starożytni - skompilowałem w nocy nie ten plik
Sprawdź jeszcze raz, OK?
Swoją drogą jeśli ktoś ma młodą postać to bardzo polecam wziąc sobie 33% inskrypcji od NPC, nawet jeśli nie chcemy tego skila. Przyda się na początek.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Nie 10:28, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Nie 10:29, 10 Paź 2010 |
|
Solkin, nie wiem jak "powinno być", bo to chyba wie jedna, może dwie osoby z ekipy. Mówię jedynie, że moje obserwacje były odwrotne do tego co Fir napisał, a z czego wynikało, że przy małych ilościach INTa dmg powinien być większy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 10:30, 10 Paź 2010 |
|
Zaczekaj z kwadrans i sprawdź, powinno się zmienić coś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Nie 11:14, 10 Paź 2010 |
|
Teraz jest w porządku. Mogę odłożyć kija. 23 INTa i Corp Por w siebie za 10 (mam 55 Magic Resistance) a w barana po 22-29
Mam 80 magery i 75 eval
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 14:27, 10 Paź 2010 |
|
magia i tak jest zepsuta. w pvp mag wali corpy po 5x w gracze ze 100/100 resa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Eldaren
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Nie 15:34, 10 Paź 2010 |
|
Cytat: |
Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie... |
Nie wiem, jak u innych, ale jak dla mnie chyba nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dalej dostaje solidne wciry od driad, liczy władców i ogólnie wszystkiego, co rzuca czary z wyższej półki. Licz władca mnie poczęstował dziś czymś za ponad 90, co mnie dość zdziwiło. Ale tak poza tym, to zmian jakichś nie odczułem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:44, 10 Paź 2010 |
|
Potwierdzam, pełna płyta, przyzwoity magic resistance a driady i żniwiarz dalej swoje...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Nie 15:44, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|