Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 16:06, 10 Paź 2010 |
|
CrowD ale tylko nie ressnietego. Wczoraj jak sparowalismy to co drugi corp moj byl ressniety (110 magery 101eval 100 int pm) + corp ma max dmg z 1 kratki... Przy tym dmg czarow jaki mamy, potrzeba starych paralizy.
Proponuje na poczatek:
an ex por:
1. 0% resista - 7 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
2. 100% resista - 4 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
in ex grav:
1. 0% resista - 10 sek stania, 0 sek przy zresowaniu
2. 100% resista - 6 set stania, 0 sek przy zresowaniu.
po udanej ŚCIANIE PARALIŻU odporność celu na kolejny paraliż przez 3 sekundy. (przy zwyklych an exp por-ach normalne działanie)
Będzie to m/w tak wyglądało jak kiedyś na Cl:te
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Nie 16:07, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 21:04, 10 Paź 2010 |
|
Eldaren napisał: |
Cytat: |
Prosze mi tez sprawdzic jak wala czary od mobow w graczy, bo tego nie sprawdzilem i nie wiem co bedzie... |
Nie wiem, jak u innych, ale jak dla mnie chyba nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dalej dostaje solidne wciry od driad, liczy władców i ogólnie wszystkiego, co rzuca czary z wyższej półki. Licz władca mnie poczęstował dziś czymś za ponad 90, co mnie dość zdziwiło. Ale tak poza tym, to zmian jakichś nie odczułem. |
Chodziło mi akurat czy się nie pogorszyło przy okazji zmian w dmg czarów. Będziemy się nad tym wszystkim powolutku i po kawałku pochylać, w miarę mojego wolnego czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Pon 8:09, 11 Paź 2010 |
|
Moim skromnym zdaniem właśnie tak powinno być, że wojownik co nic wspólnego z czarami nie ma, powinien być bardzo podatny na zaklęcia. Mag ma umiejętności i zaklęcia ochronne, by bronić się przez czarami. Z kolei czarodziej, co kija trzyma jedynie do podpierania starych kości powinien być szybko pokonany przez wojownika, któremu pozwolił się zbliżyć na odległość jego miecza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 9:05, 11 Paź 2010 |
|
W pełni się zgadzam z Salomonem. Poprawić paraliże, bo tylko ich nam wczoraj na testowaniu zabrakło do równowagi balansu;p. Ponadto myślę, że chyba za mało widoczne jest rozróżnienie klas maga, tzn. o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione.
EDIT:
wall of stone trwa stanowczo za krótko
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pon 9:23, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:05, 11 Paź 2010 |
|
Salomon napisał: |
CrowD ale tylko nie ressnietego. Wczoraj jak sparowalismy to co drugi corp moj byl ressniety (110 magery 101eval 100 int pm) + corp ma max dmg z 1 kratki... Przy tym dmg czarow jaki mamy, potrzeba starych paralizy.
Proponuje na poczatek:
an ex por:
1. 0% resista - 7 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
2. 100% resista - 4 sek. stania, 0 sek stania przy zresowaniu
in ex grav:
1. 0% resista - 10 sek stania, 0 sek przy zresowaniu
2. 100% resista - 6 set stania, 0 sek przy zresowaniu.
po udanej ŚCIANIE PARALIŻU odporność celu na kolejny paraliż przez 3 sekundy. (przy zwyklych an exp por-ach normalne działanie)
Będzie to m/w tak wyglądało jak kiedyś na Cl:te |
no tak, nie reniety. co 2. wiec woj ze skilami na 100/100 w plycie z mithrilu obrywa 1 corpa za 5x, 2 za 3x co daje nam sume: 85-95 hp. a teraz wez przyklad z typami twoich paralizy, ze stane w scianie 6 sec. to juz z niej nie wyjde:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:09, 11 Paź 2010 |
|
merq napisał: |
W pełni się zgadzam z Salomonem. Poprawić paraliże, bo tylko ich nam wczoraj na testowaniu zabrakło do równowagi balansu;p. Ponadto myślę, że chyba za mało widoczne jest rozróżnienie klas maga, tzn. o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione. |
zgadzam sie z tym, ze nie ma zroznicowania klasowego. bm wali kijem i do tego sadzi corpy nie zresowane takie jak pm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 9:59, 11 Paź 2010 |
|
merq napisał: |
o ile się nie mylę pm z intem takim samym jak bm wali identyczny dmg czarów jak ten bm, a powinno być to wszystko jakoś rozróżnione. |
Nie, klasy są bardzo wyraźnie rozróżnione. Chyba, że błąd leży w jakimś innym miejscu.
Teraz powinno być mniej więcej tak, że identyczne statowo i skilowo (pod względem skili magicznych) postacie robią ten sam czar w ten sam cel z grubsza tak (dla przykładu):
PM - 80
ZM - 60
BM - 45
To są duże różnice raczej. Zaznaczam, że to jest podejście teoretyczne, jeśli coś jest skopane w miejscu, o którym nie wiem, to w praktyce to wygląda inaczej. Dobrze by było gdyby ktoś to rzeczowo sprawdził.
Co mam na myśli przez rzeczowo:
- bardzo podobne statowo postacie magów (int)
- podobieństwo skilowe magów - duże znaczenie evala i INSKRYPCJI
- ten sam dokładnie cel
- ta sama odległość rzucania (cel nieruchomy bardzo pomaga)
- najlepiej bez blesów
- kilka do kilkunastu testów dla pojedynczego czaru w celu obejrzenia rozrzutu
- spisywany dmg czarów NIEZRESOWANYCH
Do wyników dobrze by było dołączyć wartości kluczowego stata (int) i skili magicznych (eval, inskrypcja) dla magów - wtedy nawet jak nie są równe to mogę oszacować efekty.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 10:06, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Pon 15:22, 11 Paź 2010 |
|
To ja się jeszcze podłączę z jedną obserwacją.
Na początek moje staty:
23 INT
80 Magery
75 Eval
70 Inskrypcji
Obiekt doświadczalny: zwierzaki przed Trinsic
Fireball zadaje średnio 20-23 dmg. Energy Bolt zadaje średnio 23-28 dmg. Czy to nie są trochę zbyt małe różnice pomiędzy tymi czarami?
Żeby nie było, że tylko narzekam, moja propozycja wzoru na DMG czarów:
Damage = (Krąg * ((5*Eval + 2*Int + Insc)/80)) * (1 - (ResistNaDanyZywiol/100) )
Czyli według tego wzoru ZM z maksymalnymi skillami i 100 INT zada Corp Porem max 60 obrażeń. BM miałby 75% tej wartości a PM 150%. Czyli PM ma 2 razy silniejsze czary niż BM.
Wyjątek - uderzenie umysłu: Damage = (INT.czarującego - INT.celu)
I system jest czytelny, jasny, przejrzysty i prosty do policzenia. Jak się podoba, to nie rezerwuje na ten wzór praw autorskich. Jak nie, to nie ma problemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skipperro dnia Pon 15:27, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 1:26, 12 Paź 2010 |
|
CrowD cos ci sie pomylilo... merq ostatnio we mnie walil corpy - mam tylko 85% ressista po zmianach skili i jego dmg z 1 kratki nie zresowany byl w granicach 20 - 25. Zauważ też że jako pm nie mam na sobie ani grama zbrojki. Co do ieg, moze byc 5 sek. chodzi o to, by zdażyć na niej walnąć 2x czar 6-go kręgu, nim wyjdziesz i lykniesz zolta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 15:11, 12 Paź 2010 |
|
dorzucę jeszcze nieszczesny FlamSenct , ktory zabiera niesamowite ilosci hp. ja uderzajac bma mlotem dostaje 45hp z odbitych obraznien do tego drugie tyle za cios kijem/scepterem i czarem byle jakim i leze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Syno
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:56, 12 Paź 2010 |
|
jestem za tym aby BM mial 2x slabsze czary niz PM bo BM magia silna + jego kijek to za silne jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 17:14, 13 Paź 2010 |
|
CrowD ok - flam sanct ma za dużego powera. Też zauważyłem że za chwilkę będzie klasa: terrorist/kamikaze. 3 pm-ow na flam sanctcie wbija sie w woja i gina wszyscy w 4. Wystarczy teraz 4 koleś który zbiera plytke + magola i rzuca portalik pod healera i domek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 19:06, 13 Paź 2010 |
|
Jak wg Was powinien działać Flam Sanct? Cyferki poprosze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 19:08, 13 Paź 2010 |
|
Narazie działa 666, a powinien 69.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Śro 22:23, 13 Paź 2010 |
|
@Fir
Propozycja 1:
Przez 30s obrażenia fizyczne zadane magowi są dzielone przez 3, zaokrąglane i odejmowane z puli many zamiast z hp.
Propozycja 2:
Pierwsze 2 ciosy są absorbowane. Działa bezterminowo.
Propozycja 3:
Połowa obrażeń wraca do atakującego (przykładowo mag otrzymuje 30 obrażeń, a atakujący od tego 15)
Propozycja 4:
Każdy atakujący otrzymuje obrażenia równe (EvalInt / 5) maga.
Na razie tyle propozycji. Jakby co, to mam ich więcej, również na inne zaklęcia ochronne, ale nie chcę zaśmiecać tematu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|