Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 20:51, 18 Kwi 2007 |
|
Moby zawsze trafiaja postac jest to irytujace i wypadaloby to zmienic (przy 45 wresta dostaje co sekunde cios od bezglowego -____-, podczas gdy jego nie trafiam wcale praktycznie.)
Dawniej z 40% skilla trafialo sie juz mobki calkiem ladnie nawet takie jak liczlordy, licze, elfy etc a one mimo to nie mialy 99.9% hit na trafienie postaci(mam na mysli 095). Myslalem ze to zalezy rzeczywiscie od ilosci skilla bojowego tak jak jest napisane na stratics wiec wzialem w lape scepter (mam 100 mace i sporo expa) i tez dostawalem pizde co sekunde. Ja rozumiem ze to moze ma blokowac bierny kox bojowek ale sam system jest wielce wk,urwiajacy.
Unikow tez jakos nie zaobserwowalem a na 095 juz od 20% mniejwiecej sie pokazywaly pojedyncze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:16, 18 Kwi 2007 |
|
Off: Dobra... szczerze zaczynasz brzmieć jak panowie od voicera. A na 095 to tak, a na 095 to lepiej itd.
On: Naprawde nie rozumiem Twoich problemów w PvM... gram byłym PW i byłym PMem i żadnym nie miewam problemow z mobkami poniżej licza... nie wiem jak walczysz, nie mam absolutnie pojęcia czy stoisz w miejscu i idziesz zrobic sobie kawe czy też jak to powinno wyglądać biegasz z mobem ale zauważ, że tak naprawde najwięcej narzekasz na to PvM a jedynymi rozwiązaniami jakie zdaje się podajesz są "tak jak na 095".
I zanim napiszesz "Bo na 95 było dobrze" to ja napisze "to NIE JEST 095" ;]
P.S. Możliwe, że toćke ostro ale mam zły dzień ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:01, 18 Kwi 2007 |
|
szansa na trafienie jest zalezna od :
var chanceToHit := attackskill / (defendskill * 2.0) * 100
pomijam dalsze... (np od itemow ,od glodu, od divine fury, od strzal itd)
uproscielem nieco formulke
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 0:12, 19 Kwi 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Śro 22:26, 18 Kwi 2007 |
|
Off: Nobono chcialem napisac dokladnie to samo, ale nie chcialem znowu sprzeczek na forum uskuteczniac - no ale widze ze to nie tylko mi sie tak wydawalo
On: Coltain masz swiadomosc ze zrozumie to jakies... no dam max 50% czytajacych, ale watpie czy nawet 30%? No ale uprzedzam tych co nie zrozumieja: To jest wlasnie odpowiedz na pytanie z tego postu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 0:22, 19 Kwi 2007 |
|
Ja nie mowie ze mam problem z jakimis mobami w pvm; opisalem sytuacje podczas koxu, a kox =/= pvm takie jakie normalnie sie gra. Jak mam wykoxac wresta jesli moja postac w ogole nie trafia, ciagle obrywa i potworka zabijam zamiast piesciami to czarami gdy mam koncowke many, a wiem ze nie uleczylbym sie. :\\\\
Koniec koncow moja postac nie jest nowa, statowo jest skonczona, a mimo to nie odczuwam roznicy w czestotliwosci obrywania niz jakbym gral noobkiem 45/10/10. Jesli rzeczywiscie dex nie wplywa na celnosc/obrone a jedynie na szybkosc machania bronia to jest to imo wsteczne do tego co bylo na 095...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:57, 19 Kwi 2007 |
|
Powiem tak cofnelismy sie o krok w niektorych kwestiach, nie neguje lepsiejszosci 096 nad 095, ale akurat w kwestii walki zgadzam sie ze zdaniem, ze na 095 bylo to lepiej rozwiazane (czyt. pro-gracz, a nie pro-spier...aj_ile_wlezie_przed_stanowczo_slabszym_mobkiem, bo musisz pokazac, ze jestes przy klawiaturze).
Bezsensowne jest np. to, ze taki poryty kruk czy orzelek potrafi zadawac wieksze obrazenia, niz np. szkielet, a ja nadal nie moge go trafic, bo mam za niski skill... bez jaj... Tak samo dziwi mnie to, ze byk czy niedzwiedz nagle zrobil sie taaaki potezny...
BTW: Coltain, moglbys lekko sprecyzowac zagadnienia attack_skills i defending_skills? Co sklada sie na szanse trafienia ze strony atakujacego i broniacego sie? Sam skill bojowy broni (czyt. fencing, swordmanship, macefighting, wrest - w zaleznosci akurat co sie ma lub czego sie nie ma w lapie?), czy wplywa na to skill broni z taktyka i anatomia i nie wiem co jeszcze? :]
BTW2: musze przyznac, ze dex tez (chociaz w minimalnym stopniu) powinien miec wplyw na celnosc lub unik ciosu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 6:11, 19 Kwi 2007 |
|
Może czas porzucić już ideę "koxu" i zacząć grać? ;] Zrobiłem sobie noobka (nie, nie takiego o jakim gdzieś tam była mowa, bo już sensu nie było ;P) i bawie się całkiem nieźle ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:00, 19 Kwi 2007 |
|
taki problem zrozumie co to znaczy attack skill i def skil?? no chyba ze zalezy od tego co sie aktualnie ma w lapach (lub same lapy)
to ze orzel zadaje takie dmg czy tam kruk to poprostu wystaczy zglosic
(kruk tez - bo nie widze zeby byl taki mob - moze to poprostu normalny ptaszek [szukac mi sie nie chce])
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kred
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:35, 19 Kwi 2007 |
|
W takiem razie zglaszam, ze obrazenia przez "ptaszki" - Orzel, Kruk, Sokol oraz przez Jelenie - sa za wysokie (mnie to akurat rybka, ale one zadaja w granicy 5 dmg, czasem mniej czasem wiecej - tyle co orki - postaci, ktora ma na sobie zbroje).
Coltain, prawde mowiac myslalem jeszcze o taktyce i anatomii, bojowki to bojowki, skad mam wiedziec czy w skryptach i to nie jest ujete?
Skoro wplywa na celnosc tylko umiejetnosc walki dana bronia lub bez broni to ok. Fajnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:38, 19 Kwi 2007 |
|
ja tam nie wiem ale w Ptakach Hiczkoka [juz nie szukalem nazwiska] to te ptaki zadawaly duzy dmg...
dobra joke.. ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 11:06, 19 Kwi 2007 |
|
Czyli wychodzi na to ze dex magowi jest niepotrzebny... ?
Majac wresta, skutecznosc unikow i obrony zalezy tylko od poziomow skilla; walke magiem i tak sie prowadzi z doskoku wiec wolny swing przez niskiego dexa jest omijany.
Fajnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Czw 11:08, 19 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:08, 19 Kwi 2007 |
|
dex jest do szybkosci ataku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 11:12, 19 Kwi 2007 |
|
Ok, tylko jaka moge miec pewnosc ze jak opuszcze teraz dexa znaczaco to ktos nie zmieni zaleznosci pozniej ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 11:16, 19 Kwi 2007 |
|
Coltain IMO od dexa tez powinna zalezec szansa trafienia w Ciebie, tzn im masz wiecej dexa tym trudniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:24, 19 Kwi 2007 |
|
jest zaleznosc... w itd (tak chce mi sie opisywac z 15 stron podaniowych listingu )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|