Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:07, 15 Paź 2007 |
|
Uch, nie wiem kiedy bede mial czas i czy nie zapomne itp. itd.
1. - Meteor - nie zadaje wogole dmg. nie wiem na czym by to mialo polegac ale go zwyczajnie nie ma.
2. - Sciana paralizu nie odwoluje sciany kamiennej. Powoduje to malo fajne kombo dla wroga - bardzo niska szansa na wyjscie z niego zywym.
3. - Trzesienie ziemii zadaje hm.. 14 hp dmg? Moze to nie jest ewidentny "bug" ale mimo wszystko jest to troche... dziwne? powinno zadawac 33% hp... w/g OSI. Osobiscie bym to walnal do 50% bez zadnych ressistow i bylo by bardzo milo (zaokraglonwe w dol - by sie nie dalo tym zabic.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 15:10, 15 Paź 2007 |
|
-pijac butle na paralizu, marnuja sie - nie powinno ich dac sie pic ale tez nie powinny znikac...
-combo an exp por, vas ort flam, an exp por, vas ort flam itd powinno zostac jakos uwalone czy cos... kto sie interesuje powinien wiedziec o co chodzi...
- random przy wylapywaniu paralizy jest dziwny.. 102 resa i wchodzi we mnie 9/10 paralizy, a w postac ktora nie ma chyba nawet 90 resa wszedl 1 z 2 paralizy.. nie robilem zadnych testow po prostu wnioski z gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 14:24, 16 Paź 2007 |
|
na osi jest 33% na pvm tez. U nas wystarczy dac ogranicznik.
if hp>150 set max dmg 75. i tyle.
Afoi. Wychodzenie paralizy jest ok.
eval vs ressist. tzn ze jak ja mam 100% evala i te 4x expa. a ty masz te 102 ressa i troche mniej ressa to mam m/w 50% na zlapanie cie w paraliz - dokladnie jak przy trafieniu. dodatkowo ty majac tyle ressista masz paraliz na 5-6 sek. - ciezko jest tak zgrac to na 100% + zazwyczaj sie udaje wypic butle. no i kombo: aep vof aep vof pog. nie koniecznie jest zabijajace. Wystarczy 1 butla, skonczony cykl bandazowania w trakcie i koniec - wrog wybiega radosnie. Dodatkowo nawet przy idealnym zgraniu i braku leczenia sie czesto koles wybiega (random vof-a) a kombo samo w sobie zjada 82 many. Czyli ja na maxymalnym blessie zrobie max takie 2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:09, 16 Paź 2007 |
|
klik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 5:55, 17 Paź 2007 |
|
inaczej....
zeby uciac offtopy.
moze ktos w koncu powie jak obejsc tego buga ze znikajacymi butlami bo jest to dosc stresujace gdy na 5 min walki wypijam 20 zoltych tylko dlatego ze klikajac F1 (moj bind na zolta) bedac na paralizu soczki sie marnuja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:00, 17 Paź 2007 |
|
Akcja wielkie sprzątanie, nie powiem ile postów poleciało bo było ich sporo. Ogólnie to Saloth i Bern zasłużyli na kolejne warny ale nie mam dziś ochoty nikogo udupiać.
Chcecie powymieniać się uwagami - proszę prv.
I zanim dostane priva od Berna z pytaniem "za co" napiszę:
To jest dział BUGI a nie Dyskusje na temat gry. W tym pierwszym się ZGŁASZA I ROZWIĄZUJE błędy w grze, w tym drugim się na ich temat dyskutuje. Wypowiedzi w stylu "za dużo PiSu" i tym podobne nie będą tolerowane w ŻADNYM dziale.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:02, 19 Paź 2007 |
|
piszcie w mniejszej ilosci problemow na watek (max 1)
*testowalismy z korgiem te picie na paralizu i on nie mogl pic (pil z razora), butle mu nie znikaly
*meteora moze kiedys zrobie (grafe juz w sumie zrobilem - czasu nie ma)
*trzesienie ziemi dziala specyficznie (zalezy od armora), czyli bardzo dobrze dziala na golasow, dmg ma wysoki
*co do paralizy - no random
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 14:21, 19 Paź 2007 |
|
Coltain napisał: |
piszcie w mniejszej ilosci problemow na watek (max 1)
*testowalismy z korgiem te picie na paralizu i on nie mogl pic (pil z razora), butle mu nie znikaly
|
Colt ja sobie tego nie uroilem, naprawde butle pite razorem na paralizu znikaly.
nie wiem, moze ktos zaproponuje mi jakies rozwiazanie na razora jesli nie jest to problem serwera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:01, 19 Paź 2007 |
|
dodalem 100ms opoznienie, moze razor wyprzedzal komunikacje z serwerem, potestujcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|