Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Błąd w bitclient i UO_Patcher_v03 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
xaweryz



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:32, 07 Mar 2008 Powrót do góry

Błąd polega że na 64 bitowym Windowsie Ultima Online trzyma swój klucz w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0

I w sumie nie wiem ale chyba to nawet robi sie automatycznie ale
programy bitclient i UO_Patcher_v03
pod czas patchowania UO próbują czytać
Kod:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0

Na 64 bitowym Windowsie zamiast
Kod:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0


Przez to cały popołudnie dziś spędziłem na patchowniu ultimy bo cały czas miałem taki komunikat

Cytat:

UO_patcher_v03.exe binary1.dat
Rozpakowuje...
Ultima Online nie zostala poprawnie zainstalowana w systemie


I po tym jak sam stworzyłem odpowiedni klucz z odpowiednimi wartościami to zadziałało Rolling Eyes
Mam "Windows XP Professional x64 Edition"
Sprawdzałem to programem regmon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 23:38, 07 Mar 2008 Powrót do góry

Wniosek prosty - nie uzywac 64 bitów :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:13, 08 Mar 2008 Powrót do góry

Będzie problem pewnie - nie mamy dostępu do źródła bitclienta.

Ja na Twoim miejscu spróbował bym po prostu nadgrać istniejące UO juz spaczowanym (od jakiegoś znajomego) lub stworzyłbym w rejestrze fałszywy klucz na czas paczowania - ale nie wiem jakie skutki uboczne mogą wystąpić przy rozwiązaniu 2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xaweryz



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:46, 08 Mar 2008 Powrót do góry

No ale udało mi się spatchować kopiując rejestr z
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0
do
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 21:43, 08 Mar 2008 Powrót do góry

a nie byloby prosciej zamiescic poprostu plikow do wrzucenia do folderu z uo zamiast patcha? Bo jest jeszcze druga opcja - jak np u mnie. Bitclient po sciagnieciu binary.dat (chyba tak sie nazywal ten plik co 100MB wazy) sie poprostu zawieszal... a wysylanie maili wazacych 700MB niby jest "interesujace" ale troche przydlugo trwa(chodzi o gotowe i spatchowane uo).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:30, 08 Mar 2008 Powrót do góry

patch = 130 MB

pliki w całości = jakies 300 MB

Jeśli czujesz potrzebę udostępnienia pacza w tej formie - proszę bardzo - jakies rapidshare, podaj linka. Osobiście go przykleje w informacjach oficjalnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)