Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 9:56, 08 Sie 2008 |
|
Atakowana postac gdy wejdzie na schody swojego domu i sie wyloguje znika odrazu... To chyba cos nie teges nie ? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 12:42, 08 Sie 2008 |
|
Zawsze bylo teges .......
To jedyna deska a raczej kratka ratunkowa dla redow gonionych przez stado orderowcow :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 21:57, 08 Sie 2008 |
|
"chowanie sie w szpare podlogi" bylo od zawsze. Co nie znaczy ze pochwalam takie zachowanie. Chociaz czasem sie przydaje - nie kazdy chce walczyc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 23:29, 08 Sie 2008 |
|
Korg napisał: |
Zawsze bylo teges .......
To jedyna deska a raczej kratka ratunkowa dla redow gonionych przez stado orderowcow :> |
O ile pamietam z wrzut na forum to byla to ostatnia deska ratunku dla wszystkich, niezaleznie od koloru;) To plus makra na wrzucanie sprzetu do skrzynki domku;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 9:20, 09 Sie 2008 |
|
Nie no, chlopcy i dziewczeta, spiesze przypomniec, ze swego czasu usunieto ta mozliwosc, wiec i moze teraz tez sie tak stanie, kiedys
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 10:14, 10 Sie 2008 |
|
przestan... dom to bezpieczne miejsce do wylogowania sie. nieraz tzreba szybko sie wylogowac wies stawalo sie na schodach i logout. a to ze ucieja w pvp przed tym no to bylo od wiekow i jakos kazdy z tym zyl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 13:09, 10 Sie 2008 |
|
To ze sie z tym zylo to nie musi oznaczac ze ma tak byc... Przeciez to idiotyzm... Ktos Ciebie goni a ty wbiegasz do domu i znikasz... Juz nie bede odnosil tego do rzczywistosci bo chyba nie ma sensu tak oczywistych sytuacji opisywac...
Moim zdaniem bezpiczny logon powinien dzialac tylko jak nie jestes atakowany...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Nie 15:00, 10 Sie 2008 |
|
Poza tym we własnym domu raczej masz bezpieczny logon, bo siedzisz za zamkniętymi drzwiami... <choć przydałaby się funkcja "wyrzuć">
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 18:37, 10 Sie 2008 |
|
Wlasnie lepiej jak jest logout na schodach niz glupie banowanie i wyrzucanie z domku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:31, 10 Sie 2008 |
|
Wyrzucanie z domkow jest potrzebna funkcja. Co ma zrobic postac ktora jest za slaba na walke gdy ktos juz wejdzie do domu? Wylogowac sie zeby mogl spokojnie rabowac?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zomoblue
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:41, 10 Sie 2008 |
|
Wezwać kolegów, żeby pomogli?
Jeśli wpuściłeś do domu złodzieja/rabusia, nie ma co płakać że twoje lokum zostało złupione. Lajf is brutal, a taka mechanika jest jak najbardziej logiczna
By the way, jako żem nubek, mógłby mi ktoś wyjaśnić jak działała wcześniej funkcja wyrzucania? (co trzeba było wpisać/nacisnąć, czy były jakieś gumpy etc.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 22:30, 10 Sie 2008 |
|
Bodajze tak samo, czyli
"chce wyrzucic",
"zabraniam wstepu"
Pojawiaj sie kursor i "chce wyrzucic" wywala postac pod drzwi, a "zabraniam wstepu" wywalal i uniemozliwial ponowne wejscie"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 23:09, 10 Sie 2008 |
|
Malrug no jasne ze potrzebna funkcja dla wszelakich muminkow.
A wyobraz sobie zabojce ktory caly dzien stoi na stealthie pod czyims domkiem tylko poto by wejsc za ofiara i ja zadzgac ....
A ty cale jego trudy niwelujesz jedna "klimatyczna" funkcja banowania/wyrzucania.
Gracze zaatakowani w domkach czesto nie zachowuja tyle zimnej krwi by nacisnac logout.
Pozatym zawsze mozna dalej czekac az sie zaloguje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 8:46, 11 Sie 2008 |
|
Morderca moze czaic sie wszedzie. Nie musi kampic na schodach domu. Ma na to cala mape. Miasta, podziemia, trakty, lasy i gdzie tylko mu jeszcze sie zamarzy. Czy naprawde zrujnuje to komus koncepcje postaci ze nie bedzie mogl wbic sie na chate i wyniesc komus dorobku zycia? Ze nie zniszczy komus gry i nie zniecheci go do UO? Malo bylo takich sytuacji?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:45, 11 Sie 2008 |
|
co do zniechecania do gry to jest wiele powodow o wiele gorszych.
a wyobraz sobie ze taki "kampiacy" gracz chce tylko i wylacznie dopasc dana osobe wiec bedzie na niego czekal nawet kilka dni. i uwiez mi ze tak sie maja sprawy. jak jakis zlodziej czy morderca w rilu planuje kogosc dopac to trwa to tez kilka dni a nawet i tygodni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|