Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bezpieczny logon Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 13:27, 11 Sie 2008 Powrót do góry

No i znowu slynne ....

"zabije sie kogos i zniecheci sie go do gry"

Muminki sie ciesza gdy kogos powiesza ....... tralalallala


Ludzie ktorzy grali na CL nie odeszli dlatego ze ktos ich zabil :>
A przynajmniej byl to maly %.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:03, 12 Sie 2008 Powrót do góry

Jak ktoś będzie czekał cały dzień przed czyimś domikiem to chyba kwalifikuje się już do psychiatry Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Wto 14:22, 12 Sie 2008 Powrót do góry

caly dzien to nie ale zadazalo sie troche czekac Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:47, 14 Sie 2008 Powrót do góry

Nie moge uwiezyc ze naprawde nie widzicie tego co wam staram sie przekazac. Nie jestem przeciwny zabijaniu, grabieniu, mordowaniu, gwalceniu, paleniu i pozeraniu zwlok ( w dowolnej kolejnosci). Nie rozumiem tylko czemu musi to byc mozliwe wszedzie? Czemu nie moze byc bezpiecznego miejsca? Tego jednego jedynego?


Korg jestes jak ten programista ===> [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Czw 8:49, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 13:11, 14 Sie 2008 Powrót do góry

Bezpieczne miejsce = Miasto paladynow na nowej mapie z duza iloscia strazy tak jakby hmmmm capital city ..... aktualnie jest to mistas. Choc jak wiadomo tam tez nie moze i nie jest 100% bezpiecznie :>

Domek to bezpieczne miejsce jezeli o nie zadbasz badz je obronisz przed rabusiami .... sorki ale clka to zly , brutalny i przede wszystkim mroczny swiat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:59, 14 Sie 2008 Powrót do góry

Dalej nie rozumiesz. W sumie nie spodziewalem sie ze zrozumiesz skoro przez tyle lat nie zrozumiales.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zomoblue



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:04, 15 Sie 2008 Powrót do góry

Korg ma akurat w tym względzie rację. Domek jest i tak najbezpieczniejszym miejscem, chyba że wpuścisz tego a tego do środka. Jeżeli boisz się, że ktoś stoi ci przed drzwiami na hidzie, rzucasz Wis Quasa/używasz Detecting Hidden (m.in. po to powinien być ten skill), jeśli ktoś wystaje sobie ostentacyjnie z jawnie złymi zamiarami to wracasz do domku później (gdy mu się znudzi) lub z obstawą. Gdybyś w rl zobaczył na ganku ubranego w kominiarkę, nonszalancko wymachującego kałasznikowem jegomościa, zaryzykowałbyś powrót do domu, czy raczej wycofałbyś się z jego pola widzenia i pobiegł na policję albo przeczekał aż sobie pójdzie? I tak wystarczająco nielogiczna jest tutaj możliwość zatrzymania napastnika zatrzasnąwszy mu liche drewniane drzwi przed nosem - jakby czymś niewykonalnym byłoby otwarcie drzwi wytrychem/wyważenie ich?

A wyrzucanie jest już kompletnie bez sensu. Jak to, jakiś słaby pure crafter chwyta Legendarnego Władcę Ciemności™ za szmaty i "sru" go ze swojego domostwa na zbity pysk...? Znając nastawienie niektórych blue, co najpierw drą się na Złego Reda™: "twoja matka była praczką, a ojciec czyścił krasnoludzkie wychodki", a potem uciekają pod straż, wiedząc, że są w tej sytuacji prawie bezkarni (prawie, bo jednak napady na miasta w większej grupie udają się)... można by spokojnie założyć, że działaliby na podobnej zasadzie, z tym że uciekaliby do domów, a nawet gdyby znieważonemu Złemu Redowi™ udałoby się dostać do środka, wystarczyłoby wpisać "chce wyrzucic Zlego Reda™"... następnie można kpić sobie do woli z bezsilnego nekromanty czy innego rycerza chaosu, niczym francuski garnizon zamku Guya de Lombardie z króla Artura...

BTW tak jak w rl, kosztowności powinny być naprawdę bezpieczne w jednym tylko miejscu - w porządnym banku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zomoblue dnia Pią 20:09, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 22:43, 15 Sie 2008 Powrót do góry

Mal a moze ty przez tyle lat nie rozumiesz .... bo twoja wizja jest w mniejszosci :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:41, 24 Sie 2008 Powrót do góry

Najprawdopodobniej. Nie rozumiem i pewnie nie zrozumiem czemu nie moze byc tak, zeby na 99,99% powierzchni swiata gry dalo sie mordowac ile wlezie, a na 0.01% nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 13:50, 25 Sie 2008 Powrót do góry

Bo To jest CL ..... a na CL od zawsze jedyne bezpieczne miejsce bylo pod magiem bitewnym w banku britt .... choc i tam dalo rade zabic delikwenta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:21, 25 Sie 2008 Powrót do góry

Korg napisał:
Bo To jest CL ..... a na CL od zawsze jedyne bezpieczne miejsce bylo pod magiem bitewnym w banku britt .... choc i tam dalo rade zabic delikwenta.


A ja bym radził zastanowić się, czy to nie jeden z powodów onlinu jaki jest na serwie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez f0x dnia Pon 17:22, 25 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 1:06, 26 Sie 2008 Powrót do góry

Raczej wiele innych problemow .... a ten akurat nie ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)