Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 13:27, 11 Sie 2008 |
|
No i znowu slynne ....
"zabije sie kogos i zniecheci sie go do gry"
Muminki sie ciesza gdy kogos powiesza ....... tralalallala
Ludzie ktorzy grali na CL nie odeszli dlatego ze ktos ich zabil :>
A przynajmniej byl to maly %.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 14:03, 12 Sie 2008 |
|
Jak ktoś będzie czekał cały dzień przed czyimś domikiem to chyba kwalifikuje się już do psychiatry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Wto 14:22, 12 Sie 2008 |
|
caly dzien to nie ale zadazalo sie troche czekac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 8:47, 14 Sie 2008 |
|
Nie moge uwiezyc ze naprawde nie widzicie tego co wam staram sie przekazac. Nie jestem przeciwny zabijaniu, grabieniu, mordowaniu, gwalceniu, paleniu i pozeraniu zwlok ( w dowolnej kolejnosci). Nie rozumiem tylko czemu musi to byc mozliwe wszedzie? Czemu nie moze byc bezpiecznego miejsca? Tego jednego jedynego?
Korg jestes jak ten programista ===> [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Czw 8:49, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 13:11, 14 Sie 2008 |
|
Bezpieczne miejsce = Miasto paladynow na nowej mapie z duza iloscia strazy tak jakby hmmmm capital city ..... aktualnie jest to mistas. Choc jak wiadomo tam tez nie moze i nie jest 100% bezpiecznie :>
Domek to bezpieczne miejsce jezeli o nie zadbasz badz je obronisz przed rabusiami .... sorki ale clka to zly , brutalny i przede wszystkim mroczny swiat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 16:59, 14 Sie 2008 |
|
Dalej nie rozumiesz. W sumie nie spodziewalem sie ze zrozumiesz skoro przez tyle lat nie zrozumiales.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zomoblue
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:04, 15 Sie 2008 |
|
Korg ma akurat w tym względzie rację. Domek jest i tak najbezpieczniejszym miejscem, chyba że wpuścisz tego a tego do środka. Jeżeli boisz się, że ktoś stoi ci przed drzwiami na hidzie, rzucasz Wis Quasa/używasz Detecting Hidden (m.in. po to powinien być ten skill), jeśli ktoś wystaje sobie ostentacyjnie z jawnie złymi zamiarami to wracasz do domku później (gdy mu się znudzi) lub z obstawą. Gdybyś w rl zobaczył na ganku ubranego w kominiarkę, nonszalancko wymachującego kałasznikowem jegomościa, zaryzykowałbyś powrót do domu, czy raczej wycofałbyś się z jego pola widzenia i pobiegł na policję albo przeczekał aż sobie pójdzie? I tak wystarczająco nielogiczna jest tutaj możliwość zatrzymania napastnika zatrzasnąwszy mu liche drewniane drzwi przed nosem - jakby czymś niewykonalnym byłoby otwarcie drzwi wytrychem/wyważenie ich?
A wyrzucanie jest już kompletnie bez sensu. Jak to, jakiś słaby pure crafter chwyta Legendarnego Władcę Ciemności™ za szmaty i "sru" go ze swojego domostwa na zbity pysk...? Znając nastawienie niektórych blue, co najpierw drą się na Złego Reda™: "twoja matka była praczką, a ojciec czyścił krasnoludzkie wychodki", a potem uciekają pod straż, wiedząc, że są w tej sytuacji prawie bezkarni (prawie, bo jednak napady na miasta w większej grupie udają się)... można by spokojnie założyć, że działaliby na podobnej zasadzie, z tym że uciekaliby do domów, a nawet gdyby znieważonemu Złemu Redowi™ udałoby się dostać do środka, wystarczyłoby wpisać "chce wyrzucic Zlego Reda™"... następnie można kpić sobie do woli z bezsilnego nekromanty czy innego rycerza chaosu, niczym francuski garnizon zamku Guya de Lombardie z króla Artura...
BTW tak jak w rl, kosztowności powinny być naprawdę bezpieczne w jednym tylko miejscu - w porządnym banku.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zomoblue dnia Pią 20:09, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 22:43, 15 Sie 2008 |
|
Mal a moze ty przez tyle lat nie rozumiesz .... bo twoja wizja jest w mniejszosci :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:41, 24 Sie 2008 |
|
Najprawdopodobniej. Nie rozumiem i pewnie nie zrozumiem czemu nie moze byc tak, zeby na 99,99% powierzchni swiata gry dalo sie mordowac ile wlezie, a na 0.01% nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 13:50, 25 Sie 2008 |
|
Bo To jest CL ..... a na CL od zawsze jedyne bezpieczne miejsce bylo pod magiem bitewnym w banku britt .... choc i tam dalo rade zabic delikwenta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
f0x
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:21, 25 Sie 2008 |
|
Korg napisał: |
Bo To jest CL ..... a na CL od zawsze jedyne bezpieczne miejsce bylo pod magiem bitewnym w banku britt .... choc i tam dalo rade zabic delikwenta. |
A ja bym radził zastanowić się, czy to nie jeden z powodów onlinu jaki jest na serwie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez f0x dnia Pon 17:22, 25 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 1:06, 26 Sie 2008 |
|
Raczej wiele innych problemow .... a ten akurat nie ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|