Autor |
Wiadomość |
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:26, 23 Wrz 2007 |
|
Jest za szybkie i za sprawne, poprzedni system był o wiele lepszy.
jestem wojem : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Nie 17:40, 23 Wrz 2007 |
|
Mam ponad 109 healinga i 100 expa w nim - nie uwazam zeby przy tym poziomie bylo "za szybkie i za sprawne" - moze zroznicowanie do tego poziomu tak, ale przy maxie powinno byc tak jak jest - i tak uzywam zoltych mixow, a demona na klacie dlugo nie utrzymam. Takze mowie - nie wiem jak wyglada przy nizszych wartosciach, IMO przy maxie jest ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 17:45, 23 Wrz 2007 |
|
No ja widze roznice teraz a 2 tygodnie temu ..... moim zdaniem aktualny stan heala jest za szybki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:50, 23 Wrz 2007 |
|
Właśnie walczyłem z ryouko no bandażowała sie w strasznym tempie jak odbiegł/a odemnie to odrazu był/a uzdrowiony/a:p niewiem kto tak naprawde to jest ale tak to napisałem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:57, 23 Wrz 2007 |
|
Bandażowanie na poziomie 60 jak i 110 % jest takie samo 5 sekund, walka 2 wojów nie ma sensu, chyba ze ktoś kogoś zdejmie na hita. Równie szybko Ty też sie leczyłeś a byłeś jeszcze zatruty : )
Nie wiem jakie są cyferki w skrypcie ale jest to bardzo zauważalna różnica.
To jestem Ja ON : )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:17, 23 Wrz 2007 |
|
Bandażowanie jest teraz kosmicznie szybkie.
Poprzedni rozwiazanie leczenia bandażami było ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:19, 23 Wrz 2007 |
|
o i nie dodałem, próbowaliście leczyć kogoś : )
z kosmiczną prędkością 1 sekundy : )
2 osoby z Healem = sie nieśmiertelni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 18:34, 23 Wrz 2007 |
|
Ale pojechaliśmy Ryłko. Tearz to nas udupią na amen.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 19:33, 23 Wrz 2007 |
|
Co?? Healing zostal przyspieszony?? to ja wnosze o mozliwosc castowania in Vas mani podczas biegu.
albo o przywrocenie healingu do poziomu na jakim byl wczesniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:34, 23 Wrz 2007 |
|
ok, ivm jest czarowany w biegu
nieco przesadziliscie z tymi czasami, zmiane zrobilem pod mlode postaci zeby zaleznosc tak ostro nie dyskryminowala, moze przesadzilem
obecnie moze jest tak:
mloda postac leczy sie szybko (jak obecnie)
stara postac leczy sie po staremu (czyli jak bylo)
a moze tak nie jest...
zobacze
PS juz nie chcialo mi sie dawac warnow, jak juz mowilem opinia wystarczy...
PS2 w tej chwili przestaje cos zmieniac w :
*balansie
*potworkach
*innych
nudzi i meczy mnie juz to... chcecie kreowac shard to prosze, ja umywam rece, nie rozdaje juz warnow, banow, itd itp, prosze mnie nie privowac o zadne informacje
pare zmian:
1. tak, uwalilem czar veritum des bo uwazalem ze 7k dmg lub 7k punktow leczenia czasowego to za duzo, a ze uwalilem drastycznie, tak, ten czar i tak jest super mocny
2. cos tam munny mi jeczal o druidzie, jakies tam czary mu dopiescilem (slownie 2)
od dzis nie interesuje mnie inny dział niż BUGI
miłej zabawy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|