Autor |
Wiadomość |
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:13, 15 Kwi 2009 |
|
Heja
Od pewnego czasu zauwazylem ze w bandazowaniu sie troche zmienilo.
Bandazowanie kiedys ( prawidlowe ):
- zaczynamy sie bandazowac
- otrzymujemy w tym czesie dmg lub nie
- a) oczyszamy organizm albo sie nie udalo
b) leczymy dana ilosc hp zalezna od tego jak bardzo nas zraniono podczas bandazowania
Bandazowanie aktualne ( zle ) :
- zaczynamy bandazowac sie
- otrzymujemy w tym czesie dmg lub nie
- podczas bandazowania podczas cyklu oczekiwania na rezultat dodaje sie nam po okolo 2hp ( wsluchujac sie w odglos bandazowania to mniejwiecej co 1 dzwiek )
- a) oczyszamy organizm albo sie nie udalo
b) leczymy dana ilosc hp zalezna od tego jak bardzo nas zraniono podczas bandazowania
Podkreslona czesc moim zdaniem nie powinna istniec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:32, 15 Kwi 2009 |
|
Tutaj neiwiem... wydaje mi sie bandarzowanie sie moze ddoawac podczas neiwielka ilsoc hp.... problem jest inny czy jest to dobrze zbalansowane...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:39, 15 Kwi 2009 |
|
Ja myślę, że jest ok. Wcześniej nie zdążyłeś się nawet raz uleczyć i już padałeś od maga. Tak jak teraz jest dobrze wg. mnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adiela
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Śro 20:39, 15 Kwi 2009 |
|
Ale kiedy ta zamiana weszła w życie. Dobrze jest, nie zmieniać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:45, 15 Kwi 2009 |
|
Srednio dobrze jest .....
1 ) czar ice breath ktory zabiera hp biegajacej postaci jest niwelowany ... bo bandazujac sie odzyskujemy w biegu hp ktore powinnismy tracic
2 ) czar pain spike takze niweluje sie tym
3 ) specjal bleeding jest niwelowany tym
4 ) poison jest zniwelowany
Ogolnie efekty ktore zadaja tak zwane doty ( damage over time - obrazenia rozmieszczone w czasie ) sa niwelowane .....
Przyklad z wlasnej reki ..... zadaje ugh za 10 hp .... w tym czasie postac w biegu bandazujac sie i uciekajac leczy x hp przed dostaniem ugha ....
Pomysl cie sobie jak to wyglada przy czarach czy bleed efekcie gdzie zadawane jest po 1-2 dmg.
Poprostu tak nie powinno byc i nie jest dobrze i trza zmienic na to co bylo.
Przy walce z magiem trzeba bandazowac sie i pic butle .... przynajmniej przy bardziej ogarniajacych magach ....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korgan dnia Śro 20:51, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kbajka
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:52, 15 Kwi 2009 |
|
Zmiana zostala wprowadzona juz jakis czas temu i była o tym informajca.
Według mnie jest wporzadku
pzdr
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:59, 15 Kwi 2009 |
|
Znalazlem:
* wzmocniono skill healing, podczas opatrywania mozna uleczyc male ilosci hp
Niemniej dalej uwazam ze jest to bardzo debalansujaca zmiana ... tak i mowie to jako woj uzytkownik healingu. Mozna zwiekszyc ilosc hp leczone pod koniec cyklu ale nie dodawac przyrost podczas uzywania.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korgan dnia Śro 21:10, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:28, 15 Kwi 2009 |
|
wlasnie przyrost powinien byc...tymbardziej ze wszyscy maja i miec moga trutke wiec jest to w pewnym sensie wybanalsowanie jej;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:40, 15 Kwi 2009 |
|
Srednio wybalansowane ze 1 skill i leczy i niweluje tyle efektow ... od tego sa butle / resisty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 22:37, 15 Kwi 2009 |
|
Korgan gadasz na innych a sam nie przeszukujesz forum przed założeniem tematu...
Ten heal jest odkąd zacząłem grać na nowym polu... Czyli jakiś rok... I jest bardzo ok, nic nie ruszać. W końcu healing ma jakiś bonus. Jeżeli chcesz wrócić do "kiedyś" myśląc o starym polu to ja podziękuję. Dostawałeś w trakcie leczenia malutki hit i uleczałeś x, maksymalnie 1x zamiast 5x-6x. Czyli żałóść.
Teraz w końcu heal jest atrakcyjnym skillem. Ile zdołasz uleczyć zdrowia zanim "finalnie" się wyleczysz? 7hp? 8hp? To bardzo niewiele, ale sporo pomaga w pvm. A w pvp... nie przeszkadza za bardzo...
EDIT. No może jedynie zniwelować te odnawianie się hp podczas tendencji do jego spadania... Tzn. jakieś bleedingi, truty itp, itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Śro 22:57, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:07, 15 Kwi 2009 |
|
Przeszukalem i przepraszam musialo mi umknac ale wkleilem po tym jak ktos przypomnial to jeszcze raz zagladnalem.
Heal taki jest od:
Cytat: |
Nie 17:04, 05 Paź 2008 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry
* wzmoniono skill healing, podczas opatrywania mozna uleczyc male ilosci hp |
Czyli nie od roku ....
Jest to na 16 stronie zmian CLFE wiec nie nie chce powrotu do CLTE ... chce powrotu do tego co bylo na CLFE i dobrze dzialalo a teraz dziala za dobrze ....
Dobry wojownik wie jak uzywac bandazowania a nie makro na bandazowanie i klikamy jak tylko ubedzie kilka hp i przed siebie ... a jak juz jest bardzo malo to butla. Walka wojakiem wymaga pewnego skilla ... ale widze niektorzy lubia jak sie upraszcza. Healing zawsze byl dobrym skillem i jest nawet bez tego dziwnego naliczania hp podczas bandazowania.
Bo mozesz sie leczyc w biegu i nie kosztuje cie to prawie nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:12, 15 Kwi 2009 |
|
Niech bedzie jak jest, nikomu nieprzeszkadza to, chyba wsumie, nekro ma 1shotowego kila, ma 1czarowe sprzatanie stufu to niech ma nerw ze to jego zatrucie niedziala;)
Nekro niemozna ruszyc wiec niech i to bedzie;)
wsumie to logiczne ze bandarzownaie nieco leczy.....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 7:35, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:44, 15 Kwi 2009 |
|
Jest OK wg mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Czw 7:58, 16 Kwi 2009 |
|
Chciałem zauważyć, że nie tylko wojacy korzystają z bandaży.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Czw 9:23, 16 Kwi 2009 |
|
Moim zdaniem bandażowanie powinno zostać tak jak jest NIe dosc że wojacy musza dźwigać tony sprzętu, butle, bandaże zbroje itp. ja np. biore około 160 na plecy i ide na pvm. A np. regi maga nic nie waża, ba do tego leczy się czarami. To może teraz zwiększyc wagę regów od czaru IVM? Bo do tego dojdą te absurdalne dyskusje... Najlepiej wszystko uwali, teraz będzie mag szukał pretekstu żeby np. uwalić woja bo on ma za trudno... wybierał taką ścieżke, tak jak ja wybrałem bycie wojem i noszenie kupy śmieci na plerach ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|