Autor |
Wiadomość |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Czw 9:25, 16 Kwi 2009 |
|
Albo niech takie osoby którym "źle" powiedzą sobie " Let's be EMO " i potna sie różowymi tępymi zyletkami...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 9:59, 16 Kwi 2009 |
|
Darqs - mag tez nosi tony butli i sprzętu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:02, 16 Kwi 2009 |
|
Darqs : " Let's be EMO " i potna sie różowymi tępymi zyletkami...
------------------------
Sorki za offtop ale poplakalem sie ze smiechu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:30, 16 Kwi 2009 |
|
A moze zamiast offtopikowac wniesiecie cos do rozmowy ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:00, 16 Kwi 2009 |
|
Korgan napisał: |
A moze zamiast offtopikowac wniesiecie cos do rozmowy ? |
Moja opinie wyrazilem kilak postow wyzej.
Healing jest OK. Kazda klasa z tego korzysta, wszystkim to pasuje oprocz osobom uzywajacym poisona.
Ja poisa nie mam wiec nie wiem jak dziala dokladnie tzn. jak jest skuteczny, ile HP zabiera co *UGH* na roznych poziomach truty, jak bardzo disturbuje rozne klasy przy leczeniu/czarowaniu.
Heala bym nie ruszal.
Jesli ten heal bardzo oslabia poisa to bym wzmocnil poisa.
Jesli pois jest dobrym, mocnym skillem tak jak jest to bym zostawil bo jak pois bedzie super skuteczny to ludzie zamiast tarcz wezma poisa i ogolnie bedzie tendencja do robienia tego skila przez wiekszosc graczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:51, 17 Kwi 2009 |
|
No wlasnie i tu sie wypowiadaja ludzie patrzac jednostronnie ... heal dopakowany yeee jak fajnie ... ale te dopakowanie heala mialo w sobie wiele konsekwencji ... miedzyinnymi uczynilo poisoning skillem do bani ... czary necro ... do bani .... specjal bleedin .... bezuzyteczny .... i wszystkie obrazenia rozlozone w czasie.
Przyklad ....
Zatrowam cel najwieksza truta za 10 hp od ugha ... w czasie miedzy ughami cel leczy okolo 8 hp uciekajac. Co oznacza ze aktualnie najlepiej kozytac z broni ktore zadaja ogromny dmg ( halabarda , berdysz ) ..... bo jakiekowlwiek ulozenie taktyki na zadawaniu mniejszego systematycznego dmg mija sie z celem.
Tak samo z taktyka nekromanty ulozona na obrazenia w czasie ... czyli kombinacja ice breatha , crypt winda i wielu pain spikow ..... bezuzyteczna bo cel uciekajac bandazuje sie i systematycznie zyskuje hp.
PS. Topik o zmianach i przycieciu poisona jest w innej czesci forum ....
Dlatego tez postuluje o usuniecie tego.
Mozna polepszyc healing inaczej ... zwiekszajac obrazenia uleczone pod koneic cyklu .... zmniejszajac negatywny wplyw obrazen na koncowy efekt bandazowania.
Ale aktualny efek ma zbyt duzy wplyw na zbyt duzo efektow.
Jezeli tak bardzo chcecie zeby juz bylo te dziwne zyskiwanie hp podczas bandazowania.
To postuluje by przy efekcie poisona / bleed / ice breath / crypt wind / pain spike ... i innych co zadaja obrazenia w czasie ..... ten bonus sie wylanczal.
Nie bedzie to mialo wtedy tak duzego wplywu na mechanike.
Inne rozwiazanie to podwyzszyc obrazenia tych efektow.
np
dmg poisona zwiekszyc o 8 ( kazdego ) bo tyle w czasie meidzy ughami leczy postac obrazen.
dmg bleeda zwiekszyc o 2 kazdy wchodzacy ( bo efekt uaktywnia sie z wieksza czestotliwoscia.
tak samo z dmg crypta i ice breath ... zwiekszyc o 2-3 dmg kazdy wchodzacy.
Ale mysle ze to ostatnie rozwiazanie by nie ucieszylo osob ktore nie posiadaja healinga.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korgan dnia Pią 17:53, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:33, 17 Kwi 2009 |
|
1. "uczynilo poisoning skillem do bani" - skilem do bani uczynila poisonig mozliwosc zatruwania nawet najmocniejsza trucizna bez skila zreszta 10 - 8 uleczone (mi 8 jednym skokiem nie uleczylo ale przyjmijmy ze tak miales) =2 dodatkowo zadane z 0 skila... ale trucie wszystkich broni nawet ebz skila jest ok....
2." czary nekro do bani bo sie mozna leczyc", 1czar 1 shoot->podbiegajacy woj do bani;) to tez ..ale nie tego nie poparwiamy...bo jest ok- mimo ze wiekszosc uwaza ze nie;]
3. "Mozna polepszyc healing inaczej ... zwiekszajac obrazenia uleczone pod koneic cyklu " martwemu ze uleczy 10hp wiecej sie nie przyda, moze w czarach nekromanckich lub trutce obrazenia naliczy dopiero przy koncu efektu, nawet dodajmy te 10%?
3. "bo jakiekowlwiek ulozenie taktyki na zadawaniu mniejszego systematycznego dmg mija sie z celem. " wydaje mi sie ze o nic neizmieni poz atym ze walki ebda chwilke dluzej trwaly, uciekajac i tak sie leczysz, walzcac w zwarciu.... wiecej damage zadasz glupim sztylecikiem niz "bonusu w leczeniu masz"
Powiem tak, jestem przeciwny ruszaniu leczenia, niejest to duzy dopal, ewentualnie mozna pomyslec nad wybalansowaniem ilsoci leczonych, ale nic wiecej. Chyba ze jednoczesnie w pakiecie poprawek zostalyby poprawione inne "dziwne i nienajlepiej (w opini graczy) wybalansowane aspekty rozgrywki;)
healing to 100 skilcapa... ile nim sie uleczy 40hp? tyle co inwas mani, inwasmani castujesz 3sekundy healing 3 razy dluzej... miksa lykniesz bez skila i da Ci wiecej.... efekt "regeneracji podczas bandarzowania" jest bardzo ciekawy;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:39, 17 Kwi 2009 |
|
Wlasnie zle ci sie wszystko wydaje:
1 - kieruje ponownie do topika o poisoningu jest tam rozpisane jak uczynic by ludzie bez poisona nie truli deadly ..... dodatkowo tak zadaje sie 10 dmg .... po danym okresie czasu znowu 10 ... i miedzy tymi zadanymi obrazeniami mozna uleczyc 8 dmg z samego tego dziwnego bonusa ktorego wprowadzono do leczenia .... wiec nie probuj w tym topiku ironizowac ... to ze poison potrzebuje poprawy to nie znaczy ze aktualny stan heala jest dobry ....
2 - to nie jest topik o necro ... jezeli uwazasz ze sacrefice jest przegiety tez zaloz osobny topik i nieusprawiedliwiaj obecnego stanu healinga tym czarem necro ... ponownie to osobne 2 tematy.
3 - Martwemu ? wybacz ale od 8 lat i przez wiekszosc czasu CLFE healing dzialal jak powinien dzialac i mlodzi wojownicy gineli bo nie wiedzieli jak tego skilla uzywac ... a bardziej doswiadczony wojownik wiedzial kiedy oddac pola .. a kiedy atakowac ..... teraz wystarczy ciagle klikac na makro bandazowania wlasnie przez te dziwne dodatnie hp podczas bandazowania.
4 ( bo 2 razy 3 napisales ) - jak napisalem na poczatku zle ci sie wydaje ..... to ze walki duzej trwaja jest moze jedynym dobrym spostrzezeniem ... a dokladniej nie mozna tego okreslic walkami .... bo kazdy zawsze ucieknie ... ale moze oto w tym chodzi zeby nikt kogos z healingiem nie potrafil zabic.
Ostatnie zdanie tego punktu wlasnie pokazalo jak dobrze znasz sie na mechanice i taktykach pvp w UO ..... podpowiem ci .... nie walczy sie w zwarciu ....
Dodatkowe obiekcje:
Cytat: |
niejest to duzy dopal |
Jest to duzy dopal.
Cytat: |
Chyba ze jednoczesnie w pakiecie poprawek zostalyby poprawione inne "dziwne i nienajlepiej (w opini graczy) wybalansowane aspekty rozgrywki;) |
W pakiecie to moze Era daje ... ale tutaj trza walczyc pokolei o poprawki co wlasnie czynie a czego nie mozna powiedziec o innych tematach ....
Cytat: |
healing to 100 skilcapa... ile nim sie uleczy 40hp? tyle co inwas mani, inwasmani castujesz 3sekundy healing 3 razy dluzej... miksa lykniesz bez skila i da Ci wiecej |
Bosh to mnie calkowicie rozwalilo.
Mixy kosztuja ( potrzebuja regi )i waza duzo ... nie wezmiesz z soba 100 mixow a bandazow mozesz miec tony.
In Vas Mani by rzucic ten czar musisz sie zatrzymac na czas rzucenia czaru co jest duzym minusem .... dodatkowo zuzywa regenty odaz mane.
A Healing - uzywaz bandazy ktore prawie nic nie kosztuja , mozesz ich nosic tone , leczysz sie w biegu , nie zuzywasz many , nie zuzywasz regentow, healujesz okolo 60 hp lub nawet wiecej sie zdazalo .... tylko jezeli nie uwazasz i nie wiesz jak operowac skillem to uhealujesz mala liczbe hp.
Cytat: |
efekt "regeneracji podczas bandarzowania" jest bardzo ciekawy |
No jest bardzo ciekawy tylko czemu eliminuje tak duzo taktyk / efektow i przechodzi przez poisona ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:08, 17 Kwi 2009 |
|
1. tak bardzo dobrze rozpisales tamten temat o poisonie...niestety obaj wiemy, ze poisoning taki zostanie;)
2. tego czaru jak i wskzreszania z itemkami, takze niebedzie zmianiane wg. wypowiedzi miarodajnych osob;)
3. heh ... teraz tez lepiej sie wycofac bo i tak koncowy efekt daje najwiecej hp (8 mowiles z regeneracji do 60)
4. jezeli faktycznie jest to tak przegiete to niech bandarzowanie dodaje tylko po 1 hp "na czesc cyklu"
5. prawdopodobnie dlatego, ze balans jest troche neiciekawy;) tak jak wyzej pisalem;p i nic sie z tym nieda zrobic.... zreszta ... ucinanie heala nie uzyska wiekszosci glosow napewno;)
Mi sie to podoba... na jednym z dawniejszych shardow co grywalem czar pola paralizu dawal co sekunde-dwie 1hp i tak pzrez 2-3 minuty.... nikt nie narzekal nawet wojownicy;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 12:54, 18 Kwi 2009 |
|
Korg ale od focusa tez leczy nam sie troche hp wiec wplyw focusa na regeneracje hp tez do wywalenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:15, 18 Kwi 2009 |
|
Wplyw focusa jest okolo 10 razy wolnijszy :>
Wiec w walce pvp niezauwazalny .......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:30, 18 Kwi 2009 |
|
Korg wcale tak tony tych bandaży nie ponosisz... Ważą za dużo jak dla mnie (ale to sprawa na inny temat).
A co do tematu to dla mnie sprawa jest prosta:
zniwelować ten dopałek podczas bleedingu/poisona/i tych tam czarów nekro
niech trują tylko ci co mają poisa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:24, 18 Kwi 2009 |
|
Ano ta zmiana z leczonym hp podczsa bandazowania sie jest ostrym dopalem oraz ostrym udupieniem poisionera.
Ja bym wprowadzil ze leczysz stala wartosc hpkow przy udanej probie.
Wiec najpierw trzeba sie odtruc zeby ssie uleczyc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pon 18:37, 20 Kwi 2009 |
|
Korgan a to Ci ciekawe ze tak Ci to przeszkadza. Co do wagi bandarzy to powiedz Ty mi czys Ty z konia spadl? Wazą duzo i nie jest mozliwe nosic ich "tony". Jak dla mnie nic nie zmianiac;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:47, 20 Kwi 2009 |
|
Nie ?
200 bandazy nosic to malo ? O_o
Ja nosze 100 i wiadro w plecaku co daje mi nieskonczony zapas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|