Autor |
Wiadomość |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:20, 01 Sty 2008 |
 |
ok krotka pilka ,chyba cos sie popsulo albo ktos cos pozmienial bo to nie mozliwe zebym w exp futrzanym komplecie z gargulca mial 62 ar a w exp futrzanym z koszmara mial 50 ara
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
[6]
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:35, 01 Sty 2008 |
 |
topic : "poprawki i zmiany" Wysłany: Nie 14:51, 23 Gru 2007
Coltain napisał: |
*crafting
jako ze kiedys szukalem bledu z expami to zmienilem nieco proporcje i widze ze nieco przesadzilem. cofnalem zatem te zmiany:
- zbrojki skorki podpisy i expy daja mniej ar (nowo stworzone)
- zbrojki drewno to samo
dodatkowo: nie kazdy przedmiot bedzie podpisany juz |
sadze ze gargulca miales robionego przed zmianami a koszmara po zmianach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:43, 01 Sty 2008 |
 |
Hmm Faktycznie tak jest , widac ta nowinka musiala mi umknaca. Powiem ino jedno , To jakies jaja chyba ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:54, 01 Sty 2008 |
 |
Zmiany są właściwe.
Już dawno powinien być przycięty AR skór. To nie są pancerze.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krell dnia Wto 21:55, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:03, 01 Sty 2008 |
 |
Ale EXP to nie jest tez plaszcz , w koncu dojdzie do tego ze nikt nie bedzie uzywal skorek bo sie komletnie nie oplaca , bedzie tak samo jak jest teraz z kolczugami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 0:20, 02 Sty 2008 |
 |
Krell, skoncz sie czepiac wszystkiego co nie UDUPIA TWOJEJ POSTACI.
Wqrwia mnie to jak cholera.
Ontopic: jest cos takiego jak klasa pancerza, wiec zmniejszenie AR w skorach jest totalnie zbedne. (to miedzy innymi do Ciebie Krell)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 3:11, 02 Sty 2008 |
 |
krell napisał: |
Zmiany są właściwe.
Już dawno powinien być przycięty AR skór. To nie są pancerze. |
Idz zabij smoka w 5sec.
Jutro to Ciebie beda balansowac ;\
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 10:00, 02 Sty 2008 |
 |
Wszyscy wypowiadacie sie na temat o ktorym mimo gry duzo nie wiecie
Kolczugi i ringi byly do tej pory zupelnie bez sensu m.in. dlatego ze koscianka z koszmara osiagala AR niemal taki sam jak plyta z adamantytu (sprawdzane bez tarczy dla sprawiedliwosci).
Natomiast klasa pancerza... no coz... zadaliscie sobie kiedys trud zeby porzadnie sprawdzic jak bardzo wplywa na ochrone? ;P
Zeby nie bylo - moja podstawowa postac tworzy skory i chodzi w skorach wiec ta zmiana jest niekorzystna dla niej. Niemniej uwazam, ze z punktu widzenia uzytecznosci roznych rodzajow pancerza jest to poczatek dobrej drogi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 10:02, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 12:41, 02 Sty 2008 |
 |
a ja uwazam ze skory powinny zostac takie jak byly, natomiast reszta pancerzy wzmocniona.
po prostu nie powinno byc tak ze postac w plycie dostaje tylko ciut mniejsze hity od postaci w skorce, albo zeby padala w walce na miecze z naga postacia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 12:48, 02 Sty 2008 |
 |
Ta juz widze jak sie wszyscy magowie ciesza ze wojakowi przypakowano plyte
Zaraz by byl jek ze wojak jest zajebisty na pvm, 20 razy szybciej zarabia i wogole jest nie do za..ania. Co z reszta byloby prawda gdyby dolozyc plytom
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 13:10, 02 Sty 2008 |
 |
Coz Fir, nie chce byc niewdzieczny.. badz cos na sile zmieniac, ale ktos kiedys swietnie powiedzial:
Mag - na hita, ale dmg pierwsza klasa
Lucznik - sredni pancerz, sredni dmg
Woj - undestructible, ale dmg mizerny
A i jeszcze dodam o predkosciach:
mag - czaruje jakby mial sie posrac (te mocniejsze kregi)
lucznik - wiadomo srednia predkosc
woj - zaleznie od klasy broni, ale raczej na tyle szybko zeby sie nie nudzil i nadrabial ta predkoscia dmg maga
A obecnie jest tak: mag czaruje w miare szybko, ale dmg jest paskudnie niski. Woj wali tak szybko z takim dmg jak mag prawie, ale jak to sie w czasie zsumuje to wiadomo jak wyglada prawda? Lucznik, kurde nie mam pojecia, nie gralem lucznikiem.
Ja sie nawet zgodze na to ze bede pierdziec przez 2 minuty jakis czar.. ale jak pierdyknie to niech zmiecie pol sosarii..
Jak dla mnie to sie sprawdza w prawie kazdym mmorpg, w ktore do tej pory gralem. Czemu u nas jest inaczej?
P.s: zeby nie bylo, ze cos komus wciskam.. czytaj pierwsza linijke
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qooepi dnia Śro 13:13, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:33, 02 Sty 2008 |
 |
Ciekawi mnie czy ustawialiscie jakis wzor z powiedzmy 300 zmiennych (ilosc zbrojek*ilosc materialow*kombinacje)
I jak juz ustawicie to niech dla kazdego parametru bedzie idealnie
qooepi, u nas jest inaczej i tyle, nie kopiujemy rozwiazan, ja nie mam czasu zeby grac w l2, wowy i inne multi, coraz mniej, niestety, mam czasu zeby siedziec nad uo.
Czas Twojego czarowania uzaleznony jest od okolo 5 czynnikow, pozbadz sie skili antymagowych, zobaczysz jakiego boosta dostaniesz.
Mag ma niski dmg.. to chyba pvm??? Slayery mam tam napisane ale to i tak wiecznie niezadowolonych graczy clki nieusatysfakcjonuje.
Jak pisałem wczesniej, popelnilem błąd w swojej niewiedzy i zbroje skorzane zyskiwaly przesadnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 13:39, 02 Sty 2008 |
 |
Fir, wydaje mi sie ze wlasnie przez to, ze ten system - co obydwoje wiemy, jest obecnie beznadziejnie zrobiony, uwalanie jakiegos ar-a w dol jest zupelnie bez sensu.
Czemu? Bo nie chcemy wrocic do poczatkow CL:4 kiedy to sie okazalo, ze postac w super skorzance wytrzymywala 1,2 hit-a a postac naga 1,1 hita... tak czy siak spadalo sie na 2 hity, co sprawialo ze noszenie zbroji bylo zupelnie bezsensowne. Dobrym rozwiazaniem imo, bylo by zmienienie dzialania AC... Bo zmniejszenie samego armora spowoduje ze za chwile wogole zbrojki beda zbednym obciazeniem do recalla.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 15:18, 02 Sty 2008 |
 |
Ale ja juz mowilem - zmiana klasowosci pancerza, jesli nie ma niesc za soba uwalenia skorek, musi pociagac dokoksanie innych pancerzy, co chyba nie jest bez znaczenia?
Nie da sie zroznicowac czegos nie robiac zmian
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Śro 15:18, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:21, 02 Sty 2008 |
 |
no tak, ale chcemy chyba osiagnac status, gdzie ogolnie jest sens nosic rozne pancerze a nie tylko plyty np.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|