Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 3:27, 06 Sty 2008 |
 |
przyznaje nie czytalem wszystkich postow jedynie czesc, ale z nich wynika dosyc ostro ze zapomniacei ze plyta zabiera 20 dexa. i wlasnie dlatego najlepsza plyta powinna dawac duzo wiecej ar(ew. miec duuzo lepsza klase pancerza) od najlepszej skorki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 4:08, 06 Sty 2008 |
 |
mi sie podoba propozycja Salomona, tylko te cyferki troche za duze.
plyta: - 30dmg --> -12dmg
kolczuga/drewniane: - 20dmg --> -7dmg
pierscieniowka: - 15 dmg --> -5dmg
koscianka: - 10 dmg --> -3dmg
skorzanki nabijane: - ... --> -1dmg
skorzanki: brak.
Zauzmy taka sytuacje: 20 orkow rzuca sie na woja i zadnego dmg nie zadaja. Przy -30dm to nawet troll zadawal by ciosy za 3hp albo wcale.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Nie 12:23, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 12:52, 06 Sty 2008 |
 |
Bezsprzecznie po to zakładamy cokolwien na siebie aby być lepiej chronionym przed obrażeniami fizycznymi (skupmy się na tym aspekcie).
Obecny system jest dobrze przemyślany bo bierze pod uwagę:
- klasa pancerza : im cięższy pancerz /zabierający więcej DEX/ tym lepiej chroni;
- "twardość" pancerza: u nas obrazowany materiałem /skóra lub ruda/ z jakigo został wykonany;
- kunszt wykonania pancerza /noramlna, dobra, wyjątkowa jakość/.
Proponowałbym aby wszystkie ww. elementy miały tylko jedno swoje odwierciedlenie-w AR widocznym w paperdolu. I tak, np. exp. napierśnik z adamki dawałby 40AR, skórzany kaftan futrzany ze skóry orka 10AR. Liczby są przykładowe.
Algorytm redukcji obrażeń wziąłby pod uwagę tylko jeden czynnik: właśnie AR. Należało by jedynie przyjąć , że max. możemy zredukować np. 90% obrażeń-jest to osiągalne dla expowej smoczej zbroj płytowej z adamantytu, która osiągnie powiedzmy 200AR. A potem po kolei obniżać redukcję do np. 20% dla najgorszej dostępnej zbroi np. zwykła futrzana skóra z orka dająca 35AR.
Pomiędzy tymi wartościami AR /200 do 35/ redukcja odbywała by się płynie.90% do 20% redukcji obrażeń/.
Rozpisania wymagało by jedynie AR poszczególnych elementów róznych rodzai zbroi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krell dnia Nie 12:53, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:14, 06 Sty 2008 |
 |
a skad wiecie jak jest faktycznie???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 14:07, 06 Sty 2008 |
 |
to was zgasil;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 14:08, 06 Sty 2008 |
 |
krell napisał: |
Obecny system jest dobrze przemyślany bo bierze pod uwagę:
- klasa pancerza : im cięższy pancerz /zabierający więcej DEX/ tym lepiej chroni;
- |
z tego co mi mowil Colt jak go męczyłem jakis czas temu, to na 96 nie ma klas pancerza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:47, 06 Sty 2008 |
 |
Mitikas, nie sa za duze, bo ta redukcja miala by miejsce przed obliczaniem redukcji z armora samego, wiec jak dasz -12dmg na plyte to roznica bedzie znowu znikoma. I nie ma mozliwosci raczej by cos wogole nie zadawalo dmg.
A nawet gdyby... wystarczy dac linijke ze if(dmg=0) dmg=1;.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|