Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ar Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 3:27, 06 Sty 2008 Powrót do góry

przyznaje nie czytalem wszystkich postow jedynie czesc, ale z nich wynika dosyc ostro ze zapomniacei ze plyta zabiera 20 dexa. i wlasnie dlatego najlepsza plyta powinna dawac duzo wiecej ar(ew. miec duuzo lepsza klase pancerza) od najlepszej skorki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 4:08, 06 Sty 2008 Powrót do góry

mi sie podoba propozycja Salomona, tylko te cyferki troche za duze.
plyta: - 30dmg --> -12dmg
kolczuga/drewniane: - 20dmg --> -7dmg
pierscieniowka: - 15 dmg --> -5dmg
koscianka: - 10 dmg --> -3dmg
skorzanki nabijane: - ... --> -1dmg
skorzanki: brak.


Zauzmy taka sytuacje: 20 orkow rzuca sie na woja i zadnego dmg nie zadaja. Przy -30dm to nawet troll zadawal by ciosy za 3hp albo wcale.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mitikas z Aure dnia Nie 12:23, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:52, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Bezsprzecznie po to zakładamy cokolwien na siebie aby być lepiej chronionym przed obrażeniami fizycznymi (skupmy się na tym aspekcie).

Obecny system jest dobrze przemyślany bo bierze pod uwagę:
- klasa pancerza : im cięższy pancerz /zabierający więcej DEX/ tym lepiej chroni;
- "twardość" pancerza: u nas obrazowany materiałem /skóra lub ruda/ z jakigo został wykonany;
- kunszt wykonania pancerza /noramlna, dobra, wyjątkowa jakość/.

Proponowałbym aby wszystkie ww. elementy miały tylko jedno swoje odwierciedlenie-w AR widocznym w paperdolu. I tak, np. exp. napierśnik z adamki dawałby 40AR, skórzany kaftan futrzany ze skóry orka 10AR. Liczby są przykładowe.

Algorytm redukcji obrażeń wziąłby pod uwagę tylko jeden czynnik: właśnie AR. Należało by jedynie przyjąć , że max. możemy zredukować np. 90% obrażeń-jest to osiągalne dla expowej smoczej zbroj płytowej z adamantytu, która osiągnie powiedzmy 200AR. A potem po kolei obniżać redukcję do np. 20% dla najgorszej dostępnej zbroi np. zwykła futrzana skóra z orka dająca 35AR.

Pomiędzy tymi wartościami AR /200 do 35/ redukcja odbywała by się płynie.90% do 20% redukcji obrażeń/.

Rozpisania wymagało by jedynie AR poszczególnych elementów róznych rodzai zbroi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krell dnia Nie 12:53, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:14, 06 Sty 2008 Powrót do góry

a skad wiecie jak jest faktycznie???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 14:07, 06 Sty 2008 Powrót do góry

to was zgasil;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 14:08, 06 Sty 2008 Powrót do góry

krell napisał:


Obecny system jest dobrze przemyślany bo bierze pod uwagę:
- klasa pancerza : im cięższy pancerz /zabierający więcej DEX/ tym lepiej chroni;
-



z tego co mi mowil Colt jak go męczyłem jakis czas temu, to na 96 nie ma klas pancerza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 21:47, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Mitikas, nie sa za duze, bo ta redukcja miala by miejsce przed obliczaniem redukcji z armora samego, wiec jak dasz -12dmg na plyte to roznica bedzie znowu znikoma. I nie ma mozliwosci raczej by cos wogole nie zadawalo dmg.
A nawet gdyby... wystarczy dac linijke ze if(dmg=0) dmg=1;.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)