Autor |
Wiadomość |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 15:26, 02 Sty 2008 |
 |
Salomon napisał: |
no tak, ale chcemy chyba osiagnac status, gdzie ogolnie jest sens nosic rozne pancerze a nie tylko plyty np. |
Ja tam moge biegac goly! ;]
Wiecej gpkow na regi bedzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 17:38, 02 Sty 2008 |
 |
Jak dla mnie można wprowadzić dodatkowy modyfiktor AR (niewyświetlany w statusie), o dajmy na to odjazdowej nazwie "klasa pancerza".
I tak osoby mając na sobie jakąś zbrojkę miałyby w statusie np 50 AR, ale otrzymując DMG, byłby on modyfikowany DODATKOWO w dół ze względu na "klasę pancerza":
- szata = 1 /bez modyfikacji/;
- skóry = 1,1;
- zbroja pierścieniowa = 1,2;
- zbroja kolcza = 1,3;
- zbroja płytowa = 1,5.
Przy czym modyfikator brany byłby od najsłabszego założonego elementu. Czyli dajmy na to mamy założoną płytę ale nosimy skórzany kaftan /sam czesto tak robię-zabiera mi mniej dexa/, to modyfikator mielibyśmy jakbyśmy nosili skóry
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krell dnia Śro 17:39, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 18:42, 02 Sty 2008 |
 |
Salomon a mnie sie ogolnie wydawalo ze skorki sa tylko i wylacznie dla resow...
Bo jesli na to spojrzec to jak dostajesz w glowe z obucha... a masz welnina czapke to chyba Ci duzo nie pomoze...
A kas(helm) juz pomoze Ci wiele...
Dla mnie Powinno byc tak... ze :
Skorki: daja glownie resy i jakis tam AR...
Zbroje: daja konkraty Ar i res
Mag ktory chce byc puszka... bedzie nia... Ale bedzie mial tez widoczne minusy do castowania (zaleta nie padania na hita)
Ktos kto walczy sprytem bedzie mial odpornosc na resa (zalety bedzie castowal normalnie)
Jedynym minusem takiego rozwiazania jest to ze mag nie ma kompletnie zadnych szans z lucznikiem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 19:32, 02 Sty 2008 |
 |
Cytat: |
Jedynym minusem takiego rozwiazania jest to ze mag nie ma kompletnie zadnych szans z lucznikiem... |
Nie zgadzam się... Ale pomińmy ten fakt...
Fakt "trochę" pojechano AR skórek, były trochę za mocne w porównaniu ze zbrojami z metalu, ale nie do przesady...
(Tak samo zbroje drewniane... Z tego co zauważyłem AR spadło o jakieś 20 "punktów". Teraz nie mają ani resów, ani AR... Fakt, nie zabierają dexa, ale wymagają dużo siły... jak już coś w nich zmienić to dodać kilka syfów potrzebnych do jej zrobienia... Bo jak robiłem teraz te zbrójki to... szkoda gadać...)
Pozdrawiam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 20:59, 02 Sty 2008 |
 |
Krell juz sa modyfikatory od pancerza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 0:49, 03 Sty 2008 |
 |
Garth napisał: |
Krell juz sa modyfikatory od pancerza. |
Sprawdziles? Jestes pewien? Jakie sa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 1:52, 03 Sty 2008 |
 |
Tak bo sam prosilem Coltaina by je dodal i swego czasu rozpisal mi to dokladnie ze wzorami etc.
Dokladnych wartosci nie pamietam moze jak Coltain bedzie tak mily to poda;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:11, 03 Sty 2008 |
 |
Garth, a jestes pewien ze sie nic nie zmienilo? Armor dzialal zle, ale uwalenie w dol skorek to zly pomysl. Xixar to ci sie zle zdawalo - zadna skorka nie daje wiecej ressow niz umiejetnosc ressist i chodzi tez o to by mag nie spadal na hit-a od byle g*wnianego woja, w koncu dlugosc walki byla podstawowym kryterium w tworzeniu tego systemu by Coltain.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 10:27, 03 Sty 2008 |
 |
Garth napisał: |
Tak bo sam prosilem Coltaina by je dodal i swego czasu rozpisal mi to dokladnie ze wzorami etc.
Dokladnych wartosci nie pamietam moze jak Coltain bedzie tak mily to poda;p |
Mi tez podal i zrobilem wykresy kolorowe na ich podstawie i sie bardzo milo pousmiechalem do nich
Ale dobra, rozmowa zaczyna zbaczac na to co Garth wie a czego nie, co jest o tyle niezbyt wazne ze lama prawie wcale nie gra ;P
Niech sie wypowiedza wojownicy, magowie i inne dziady, ktorym zmiany w zbrojach wlasnych i cudzych moga byc nie w smak to sie sprobuje zrobic tak, zeby bylo sensownie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 10:29, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:56, 03 Sty 2008 |
 |
ja tylko dodam ze jeszcze niedawno magowie plakali ze magia za slaba? Czy juz jest ok? Czy teraz mag jest przegiety, ze mu sie uwala te skorki? hmm... jak nie tak to inaczej. Mag musi zginac!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 13:34, 03 Sty 2008 |
 |
Salomon ale nie kazdy ma resista... Ja naprzyklad mam tylko i wylacznie resy ze skorek...
Nie chce mowic ze wtedy bylo zle... bo sprawdzalo sie i nikt nie narzekal... Ale taka sytuacja bardziej odzwierciedla realia...
Z tego co mi wiadomo PM zawsze padal na jednego hita... od wytrawnego woja...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 14:48, 03 Sty 2008 |
 |
kixar, wyobraz sobie ze gralem pm-em pvp 4 lata i bylem na 3 shoty od bm-a z exp hebanem (7x/7x) a zdazaly mi sie takie akcje jak przezycie shota od woja 9x/9x z halki slonca, wiec nie mow mi o przezywalnosci pm-a. Pomijam juz wogole fakt, ze system magii byl kompletnie inny, paralize starczaly na 2-3 vof-y, nox mag zatruwal w in nox-ie smiertelna, ktora zjadala co *ugh* 14hp... no i byly takie butle jak blyski, i byla klatka, i byly bole - porzadne bole na ktorych mozna bylo budowac sporo taktyk pvp. Zatem nie porownuj rzeczy nieporownywalnych ok? Teraz armor i bojowka to sa rzeczy wymagane w pvp. Na 095 ja pm-em zabijalem kazdego woja bez kuszy i wiekszosc bm-ow a - bez polimorfii ofc. A teraz, nie moglem czas jakis temu zabic 1 palladyna, bo jego leczenie sie bylo tak szybkie ze mi zwyczajnie konczyly sie butle. Tak samo jak nie widze na dzien dzisiejszy mozliwosci normalnej gry pvp "czystym magiem" czyli magiem z wrestem i inskra czy poisonem, bez zadnych dodatkowych skilli typu: wampir, nekro, druid no i powiedzmy alchemia. Dmg jest za maly (jak na obecny system), czary za wolne i zle dobrane maja predkosci wzgledem samych siebie + uwalane histerycznie mozliwosci laczenia ich w komba o minimalnej chociaz skutecznosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 15:52, 03 Sty 2008 |
 |
true
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bran
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:23, 05 Sty 2008 |
 |
Ahh to moze co poponujecie by bylo good ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:42, 05 Sty 2008 |
 |
morze topicow o tym napisalem - o roznych propozycjach poprawy aktualnego stanu rzeczy itp. itd.
Ba, nawet 1 topic zostal skasowany - widac zbyt trafna krytyka?
Prosta kwestia: AC jest konieczny, by armor byl jaki tam sobie chce
Zamiast terazniejszych dziwnych przelicznikow, ktore niewiele zmieniaja zrobic takie cus:
AC jako sztywna, nierandomowa redukcja obrazen, naliczana przed redukcja dmg z armora.
plyta: - 30dmg
kolczuga/drewniane: - 20dmg
pierscieniowka: - 15 dmg
koscianka: - 10 dmg
skorzanki: brak.
By mozna bylo nosic mieszane komplety, wystarczy rozpisac te wartoscii ac na rozne czesci zbroji. i np. gora plyty niech daje 10, nogawice 6, zarekawia 4, helm 4, rekawice 3, karczek 3.
Dzieki temu, mamy stosowne rozroznienie miedzy poszczegolnymi rodzajami pancerza oraz jestesmy chronieni przed sytuacjami gdy ktos w jakiejs plycie wogole nie dostaje dmg (jak max dmg jest np. 160, to przy ar=75% zakladajac proste przeliczanie procentow dla skorki daje dmg koncowy = 40, a dla plyty 32)
no i jezeli nie chcemy shardu jedynie dla wojow i necro, proponuje wprowadzenie sporej ilosci zmian juz przezemnie zglaszanych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|