Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ar Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:26, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Salomon napisał:
no tak, ale chcemy chyba osiagnac status, gdzie ogolnie jest sens nosic rozne pancerze a nie tylko plyty np.


Ja tam moge biegac goly! ;]
Wiecej gpkow na regi bedzie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:38, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Jak dla mnie można wprowadzić dodatkowy modyfiktor AR (niewyświetlany w statusie), o dajmy na to odjazdowej nazwie "klasa pancerza".

I tak osoby mając na sobie jakąś zbrojkę miałyby w statusie np 50 AR, ale otrzymując DMG, byłby on modyfikowany DODATKOWO w dół ze względu na "klasę pancerza":
- szata = 1 /bez modyfikacji/;
- skóry = 1,1;
- zbroja pierścieniowa = 1,2;
- zbroja kolcza = 1,3;
- zbroja płytowa = 1,5.
Przy czym modyfikator brany byłby od najsłabszego założonego elementu. Czyli dajmy na to mamy założoną płytę ale nosimy skórzany kaftan /sam czesto tak robię-zabiera mi mniej dexa/, to modyfikator mielibyśmy jakbyśmy nosili skóry Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krell dnia Śro 17:39, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 18:42, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Salomon a mnie sie ogolnie wydawalo ze skorki sa tylko i wylacznie dla resow...
Bo jesli na to spojrzec to jak dostajesz w glowe z obucha... a masz welnina czapke to chyba Ci duzo nie pomoze...
A kas(helm) juz pomoze Ci wiele...
Dla mnie Powinno byc tak... ze :

Skorki: daja glownie resy i jakis tam AR...
Zbroje: daja konkraty Ar i res

Mag ktory chce byc puszka... bedzie nia... Ale bedzie mial tez widoczne minusy do castowania (zaleta nie padania na hita)
Ktos kto walczy sprytem bedzie mial odpornosc na resa (zalety bedzie castowal normalnie)

Jedynym minusem takiego rozwiazania jest to ze mag nie ma kompletnie zadnych szans z lucznikiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 19:32, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Jedynym minusem takiego rozwiazania jest to ze mag nie ma kompletnie zadnych szans z lucznikiem...

Nie zgadzam się... Ale pomińmy ten fakt...

Fakt "trochę" pojechano AR skórek, były trochę za mocne w porównaniu ze zbrojami z metalu, ale nie do przesady...
(Tak samo zbroje drewniane... Z tego co zauważyłem AR spadło o jakieś 20 "punktów". Teraz nie mają ani resów, ani AR... Fakt, nie zabierają dexa, ale wymagają dużo siły... jak już coś w nich zmienić to dodać kilka syfów potrzebnych do jej zrobienia... Bo jak robiłem teraz te zbrójki to... szkoda gadać...)

Pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 20:59, 02 Sty 2008 Powrót do góry

Krell juz sa modyfikatory od pancerza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 0:49, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Garth napisał:
Krell juz sa modyfikatory od pancerza.

Sprawdziles? Jestes pewien? Jakie sa? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 1:52, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Tak bo sam prosilem Coltaina by je dodal i swego czasu rozpisal mi to dokladnie ze wzorami etc.

Dokladnych wartosci nie pamietam moze jak Coltain bedzie tak mily to poda;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 8:11, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Garth, a jestes pewien ze sie nic nie zmienilo? Armor dzialal zle, ale uwalenie w dol skorek to zly pomysl. Xixar to ci sie zle zdawalo - zadna skorka nie daje wiecej ressow niz umiejetnosc ressist i chodzi tez o to by mag nie spadal na hit-a od byle g*wnianego woja, w koncu dlugosc walki byla podstawowym kryterium w tworzeniu tego systemu by Coltain.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 10:27, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Garth napisał:
Tak bo sam prosilem Coltaina by je dodal i swego czasu rozpisal mi to dokladnie ze wzorami etc.

Dokladnych wartosci nie pamietam moze jak Coltain bedzie tak mily to poda;p

Mi tez podal i zrobilem wykresy kolorowe na ich podstawie i sie bardzo milo pousmiechalem do nich Smile

Ale dobra, rozmowa zaczyna zbaczac na to co Garth wie a czego nie, co jest o tyle niezbyt wazne ze lama prawie wcale nie gra ;P

Niech sie wypowiedza wojownicy, magowie i inne dziady, ktorym zmiany w zbrojach wlasnych i cudzych moga byc nie w smak to sie sprobuje zrobic tak, zeby bylo sensownie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 10:29, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:56, 03 Sty 2008 Powrót do góry

ja tylko dodam ze jeszcze niedawno magowie plakali ze magia za slaba? Czy juz jest ok? Czy teraz mag jest przegiety, ze mu sie uwala te skorki? hmm... jak nie tak to inaczej. Mag musi zginac!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 13:34, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Salomon ale nie kazdy ma resista... Ja naprzyklad mam tylko i wylacznie resy ze skorek...
Nie chce mowic ze wtedy bylo zle... bo sprawdzalo sie i nikt nie narzekal... Ale taka sytuacja bardziej odzwierciedla realia...
Z tego co mi wiadomo PM zawsze padal na jednego hita... od wytrawnego woja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 14:48, 03 Sty 2008 Powrót do góry

kixar, wyobraz sobie ze gralem pm-em pvp 4 lata i bylem na 3 shoty od bm-a z exp hebanem (7x/7x) a zdazaly mi sie takie akcje jak przezycie shota od woja 9x/9x z halki slonca, wiec nie mow mi o przezywalnosci pm-a. Pomijam juz wogole fakt, ze system magii byl kompletnie inny, paralize starczaly na 2-3 vof-y, nox mag zatruwal w in nox-ie smiertelna, ktora zjadala co *ugh* 14hp... no i byly takie butle jak blyski, i byla klatka, i byly bole - porzadne bole na ktorych mozna bylo budowac sporo taktyk pvp. Zatem nie porownuj rzeczy nieporownywalnych ok? Teraz armor i bojowka to sa rzeczy wymagane w pvp. Na 095 ja pm-em zabijalem kazdego woja bez kuszy i wiekszosc bm-ow a - bez polimorfii ofc. A teraz, nie moglem czas jakis temu zabic 1 palladyna, bo jego leczenie sie bylo tak szybkie ze mi zwyczajnie konczyly sie butle. Tak samo jak nie widze na dzien dzisiejszy mozliwosci normalnej gry pvp "czystym magiem" czyli magiem z wrestem i inskra czy poisonem, bez zadnych dodatkowych skilli typu: wampir, nekro, druid no i powiedzmy alchemia. Dmg jest za maly (jak na obecny system), czary za wolne i zle dobrane maja predkosci wzgledem samych siebie + uwalane histerycznie mozliwosci laczenia ich w komba o minimalnej chociaz skutecznosci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:52, 03 Sty 2008 Powrót do góry

Salomon napisał:
...


true


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bran



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:23, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Ahh to moze co poponujecie by bylo good ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 22:42, 05 Sty 2008 Powrót do góry

morze topicow o tym napisalem - o roznych propozycjach poprawy aktualnego stanu rzeczy itp. itd.
Ba, nawet 1 topic zostal skasowany - widac zbyt trafna krytyka?
Prosta kwestia: AC jest konieczny, by armor byl jaki tam sobie chce
Zamiast terazniejszych dziwnych przelicznikow, ktore niewiele zmieniaja zrobic takie cus:

AC jako sztywna, nierandomowa redukcja obrazen, naliczana przed redukcja dmg z armora.

plyta: - 30dmg
kolczuga/drewniane: - 20dmg
pierscieniowka: - 15 dmg
koscianka: - 10 dmg
skorzanki: brak.

By mozna bylo nosic mieszane komplety, wystarczy rozpisac te wartoscii ac na rozne czesci zbroji. i np. gora plyty niech daje 10, nogawice 6, zarekawia 4, helm 4, rekawice 3, karczek 3.

Dzieki temu, mamy stosowne rozroznienie miedzy poszczegolnymi rodzajami pancerza oraz jestesmy chronieni przed sytuacjami gdy ktos w jakiejs plycie wogole nie dostaje dmg (jak max dmg jest np. 160, to przy ar=75% zakladajac proste przeliczanie procentow dla skorki daje dmg koncowy = 40, a dla plyty 32)

no i jezeli nie chcemy shardu jedynie dla wojow i necro, proponuje wprowadzenie sporej ilosci zmian juz przezemnie zglaszanych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)